• 179.541 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.582 actors
  • 9.405.772 votes
Profile

Even voorstellen

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Ja hij wil dadelijk gewoon zijn pakjes op sinterklaasavond en aan een depressieve sint hebben we natuurlijk niets.

Nee maar even serieus sinterklaas (Caz) veel sterkte ook van mijn kant, en hoop iig dat je het plezier in film weer terug kan vinden, als ik me kut voel is het altijd een goede remedie, hoop dat dat bij jouw ook het geval is, en als je ooit een keer je ei kwijt wilt-

i'm all ears (stuur maar een pm ofzo).

Mescaline

• 7100 messages
  • 3289 votes

Bij mij zijn vrienden het belangrijkste in mijn leven.. vrienden verwachte niks vanje.. en weten hoe jij echt bent..

Een vriendin zoals ik van velen hoor moet je romantisch bij zijn.. jezelf aanpassen.. ieder weekend mee doorbrengen.. 1 van de redenen dat ikzeg.. vriendschap met een meisje is prima.. relaties liever nog even niet.. Sinterklaas.. hetis misschien een makkelijke gedachte gang.. maar je moet er maar eens een x over nadenken

×LAURAA

• 67 messages
  • 63 votes

Welkom

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Ik zelf ben totaal anders, ben heel erg op mezelf...

Mescaline

• 7100 messages
  • 3289 votes

niethie wrote:

Ik zelf ben totaal anders, ben heel erg op mezelf...

Ik ookwel hoor.. ben gister dan avondje naar een maat geweest.. maar vanavond doe ik ook niks.. straks filmpje kijken met mezelf.. haha geen problemen mee hoor..

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

straks filmpje kijken met mezelf.. haha geen problemen mee hoor..

Hmm, een vreemde formulering

Mescaline

• 7100 messages
  • 3289 votes

klute89 wrote:

(quote)

Hmm, een vreemde formulering

Doel ik gewoon op dat ik het zelf ook niet erg vind alleen tezijn.. ok idd geen hele weken..

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Het is flauw van me

Ik vind dat ook niet erg, het hoeven voor mij uiteraard ook geen weken te zijn

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Mescaline wrote:

Bij mij zijn vrienden het belangrijkste in mijn leven.. vrienden verwachte niks vanje.. en weten hoe jij echt bent..

Een vriendin zoals ik van velen hoor moet je romantisch bij zijn.. jezelf aanpassen.. ieder weekend mee doorbrengen..

Er bestaat ook nog zoiets als liefde ^^ In dat geval is er geen aanpassing nodig

Respekked

• 6286 messages
  • 1231 votes

Mocht iemand mij gemist hebben, ik ben weer terug van twee weekjes New York (State and City).

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Thnx Niels en Randy voor jullie steun. Het pijnlijkste is dat dit niet verder is gegaan dan een MSN/Hyves-relatie. (Ze zat 2 jaar geleden dan nog wel 1 jaar op mijn school) en de reden is ook om je rot van te schamen (en zij ook) en waar je altijd maar blijft afvragen en twijvelen. Jullie zullen nu wel zeggen, dan moet je naar der toe gaan. Was ik ook altijd van plan, maar door allerlij gekloot ertussen werd het steeds uitgesteld.

Maarja, Randy, het is maar waar je behoefde aan hebt. Ik ben al bijna 18 en ik ben er nou echt eens een keer aan toe maar het heeft inderdaad ook zijn nadelen, maar toch maakt het je gelukkig en je kan tenminste ook ...... (nee hoor grapje) . Vrienden zijn inderdaad ook erg belangrijk.

Quentin

• 10218 messages
  • 8566 votes

sinterklaas wrote:

Het pijnlijkste is dat dit niet verder is gegaan dan een MSN/Hyves-relatie. (Ze zat 2 jaar geleden dan nog wel 1 jaar op mijn school)

Uh waar moet ik dan aan denken ?

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Ach, toen was ze niet te handhaven en haatte we elkaar. 2 jaar later heb ik r voor de lol effe op MSN toegevoegt en toen sloeg het in als een bom (?) .

Maarja beetje Ontopic blijven.

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

Maar als het slechts bij msn en hyves bleef, hoe weet je dan dat ze geen spelletje met je speelde?

Of heb ik nu al je hoop vernietigd?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Maar als het slechts bij msn en hyves bleef, hoe weet je dan dat ze geen spelletje met je speelde?

daarom is het waarschijnlijk ook uitgegaan

Of heb ik nu al je hoop vernietigd?

hoop doet leven.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Jullie zijn helderziend. Het is inderdaad (bijna) waar wat Apolinisch verteld.

forumschorem

• 7 messages
  • 0 votes

Hallo, ik ben Flip (Philip) en ik ben nieuw, hoewel ik al een tijdje meelurk. Mijn idool is Adam Curry, hij is voor mij wat God is voor gelovigen. Later hoop ik net zo'n groot huis en lekker wijf te krijgen als hij. Verder klus ik af en toe bij als glazenwasser en huisschilder, en spendeer ik de rest van mijn tijd met het kijken van films, downloaden van muziek, lam worden in het buurtcafe en mijn uitkering verbrassen bij de lokale DVD-boer. Laterrrr!

Apollinisch

• 21300 messages
  • 0 votes

Onze definities van lekkere wijven en goede films verschillen nogal, maareh: welkom.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

welkom forumschorem

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Philip

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Helaas, 45+ kaas. sinterklaas

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Patricia Paay is geen lekker wijf!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Welkom forumschorem .

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Welkom Philip.

×LAURAA

• 67 messages
  • 63 votes

Welkom

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Welkom iedereen!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Welkom Philip!

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

On topic weer.

Verdere opmerkingen via PM.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Welkom op Moviemeter Philip!

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Flip.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.