- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ja hij wil dadelijk gewoon zijn pakjes op sinterklaasavond en aan een depressieve sint hebben we natuurlijk niets. 
Nee maar even serieus sinterklaas (Caz) veel sterkte ook van mijn kant, en hoop iig dat je het plezier in film weer terug kan vinden, als ik me kut voel is het altijd een goede remedie, hoop dat dat bij jouw ook het geval is, en als je ooit een keer je ei kwijt wilt-
i'm all ears (stuur maar een pm ofzo). 
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3289 votes
Bij mij zijn vrienden het belangrijkste in mijn leven.. vrienden verwachte niks vanje.. en weten hoe jij echt bent..
Een vriendin zoals ik van velen hoor moet je romantisch bij zijn.. jezelf aanpassen.. ieder weekend mee doorbrengen.. 1 van de redenen dat ikzeg.. vriendschap met een meisje is prima.. relaties liever nog even niet.. Sinterklaas.. hetis misschien een makkelijke gedachte gang.. maar je moet er maar eens een x over nadenken 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ik zelf ben totaal anders, ben heel erg op mezelf...
Mescaline
-
- 7100 messages
- 3289 votes
Ik zelf ben totaal anders, ben heel erg op mezelf...
Ik ookwel hoor.. ben gister dan avondje naar een maat geweest.. maar vanavond doe ik ook niks.. straks filmpje kijken met mezelf.. haha geen problemen mee hoor.. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes

Hmm, een vreemde formulering

Mescaline
-
- 7100 messages
- 3289 votes
Doel ik gewoon op dat ik het zelf ook niet erg vind alleen tezijn.. ok idd geen hele weken.. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is flauw van me
Ik vind dat ook niet erg, het hoeven voor mij uiteraard ook geen weken te zijn 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Bij mij zijn vrienden het belangrijkste in mijn leven.. vrienden verwachte niks vanje.. en weten hoe jij echt bent..
Een vriendin zoals ik van velen hoor moet je romantisch bij zijn.. jezelf aanpassen.. ieder weekend mee doorbrengen..
Respekked
-
- 6286 messages
- 1231 votes
Mocht iemand mij gemist hebben, ik ben weer terug van twee weekjes New York (State and City).
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Thnx Niels en Randy voor jullie steun. Het pijnlijkste is dat dit niet verder is gegaan dan een MSN/Hyves-relatie.
(Ze zat 2 jaar geleden dan nog wel 1 jaar op mijn school) en de reden is ook om je rot van te schamen (en zij ook) en waar je altijd maar blijft afvragen en twijvelen. Jullie zullen nu wel zeggen, dan moet je naar der toe gaan. Was ik ook altijd van plan, maar door allerlij gekloot ertussen werd het steeds uitgesteld.
Maarja, Randy, het is maar waar je behoefde aan hebt. Ik ben al bijna 18 en ik ben er nou echt eens een keer aan toe maar het heeft inderdaad ook zijn nadelen, maar toch maakt het je gelukkig en je kan tenminste ook ...... (nee hoor grapje) . Vrienden zijn inderdaad ook erg belangrijk.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8566 votes
Het pijnlijkste is dat dit niet verder is gegaan dan een MSN/Hyves-relatie.
(Ze zat 2 jaar geleden dan nog wel 1 jaar op mijn school)
?
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Ach, toen was ze niet te handhaven en haatte we elkaar.
2 jaar later heb ik r voor de lol effe op MSN toegevoegt en toen sloeg het in als een bom (?) . 
Maarja beetje Ontopic blijven. 
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Maar als het slechts bij msn en hyves bleef, hoe weet je dan dat ze geen spelletje met je speelde?
Of heb ik nu al je hoop vernietigd? 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Maar als het slechts bij msn en hyves bleef, hoe weet je dan dat ze geen spelletje met je speelde?
daarom is het waarschijnlijk ook uitgegaan 
Of heb ik nu al je hoop vernietigd? 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Jullie zijn helderziend. Het is inderdaad (bijna) waar wat Apolinisch verteld.
forumschorem
-
- 7 messages
- 0 votes
Hallo, ik ben Flip (Philip) en ik ben nieuw, hoewel ik al een tijdje meelurk. Mijn idool is Adam Curry, hij is voor mij wat God is voor gelovigen. Later hoop ik net zo'n groot huis en lekker wijf te krijgen als hij. Verder klus ik af en toe bij als glazenwasser en huisschilder, en spendeer ik de rest van mijn tijd met het kijken van films, downloaden van muziek, lam worden in het buurtcafe en mijn uitkering verbrassen bij de lokale DVD-boer. Laterrrr!
Apollinisch
-
- 21300 messages
- 0 votes
Onze definities van lekkere wijven en goede films verschillen nogal, maareh: welkom.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
On topic weer. 
Verdere opmerkingen via PM.