• 179.540 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.550 actors
  • 9.405.763 votes
Profile

Even voorstellen

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Mescaline wrote:

Misschien een domme opmerking.. maar wat heb je eraan je naam te veranderen.. velen kennen mij nu als Mescaline.. waarom zou ik dan in hemels naam opeens een andere naam pakken?

Kan om vele redenen zijn maar de grootste is denk ik niet tevreden zijn met je houdige usernaam. In ieder geval bij mij .

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Wie was jij voorheen dan?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat hij nu niet tevreden is met zijn usernaam.

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Niet dood of spoorloos verdwenen, maar tering... wat word ik helemaal gestoord van die fucking hooikoorts, echt te erg, .

Iemand nog een handige tip?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Niet dood of spoorloos verdwenen, maar tering... wat word ik helemaal gestoord van die fucking hooikoorts, echt te erg, .

Iemand nog een handige tip?

niet in je ogen wrijven.

ik heb er zelf ook last van maar gelukkig niet zo extreem tenzij ik in een bos ga liggen, ik nies trouwens wel vaak maar als het me overkomt dan gooi ik het er ook goed uit. wat de ogen betreft koud water doet bij mij wonderen.

en mischien een huisarts bezoeken, een vriend van mij heeft het heel extreem maar de medicijnen schijnen wel te werken.

Quido

• 14649 messages
  • 6113 votes

Gebruik zelf terfenadine 60mg, maar moet er tegenwoordig ook al twee per dag nemen wil het enig nut hebben. Ben echter nog kortademig etc. Lijkt wel of het met het jaar erger wordt. Probeer veel te sporten (binnen), zodra ik het veld opga heb ik de dag erna vrij veel last van weinig lucht en slijm in de neus (heerlijk, ik weet het ).

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Ik kan alleen 's avonds en 's nachts fatsoenlijk naar buiten. .

Overdag is het echt ruk, als er zo'n kriebeltje in m'n neus komt sta ik echt 2 minuten aan een stuk te niezen. Gelukkig zit ik in een vochtig en vrij koel kantoor, anders was het echt afzien.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Knisper

• 13042 messages
  • 1280 votes

Moet de topictitel niet nu veranderd worden in: Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen en tips bij hevige aanvallen van hooikoorts?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

kos wrote:

Ik kan alleen 's avonds en 's nachts fatsoenlijk naar buiten. .

Overdag is het echt ruk, als er zo'n kriebeltje in m'n neus komt sta ik echt 2 minuten aan een stuk te niezen. Gelukkig zit ik in een vochtig en vrij koel kantoor, anders was het echt afzien.

Hier ook. Tijd voor een lotgenotengroep.

Daar ik momenteel op een helpdesk werk is het des te vervelender. "Goede-nies-morgen, waarmee -snif- kan ik u helpen?"

Lekker in de zon zitten is er niet echt bij. Niet met je ogen knipperen, lekker laten tranen en met zonnebril op fietsen. Verder ramen en deuren dicht en airco aan.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Quido wrote:

Gebruik zelf terfenadine 60mg,

Huh, van welke zwarte markt heb je dat gehaald? Ik kreeg een jaar geleden geen terfenadine meer mee omdat het verboden is wegens te zwaar en teveel bijwerkingen. Nu heb ik Xyzal maar dat is echt ongelofelijk klote spul en werkt voor geen meter. Mijn hooikoorts is niet zo erg en sinds een jaar of 2 vrijwel afwezig maar ik ben ontzettend allergisch voor dieren zoals katten. Terfenadine hielp daar perfect tegen maar Xyzal dus niet, gevolg is dat ik nooit meer een huis binnen kan bij vrienden en familie met huisdieren.

Hoe kom jij aan die terfenadine?

Respekked

• 6286 messages
  • 1231 votes

Zit hier ook te snotteren en te janken als een klein kind, en heb de ogen van een 60 jarige junk. Gebruik zelf Reactine, heb het idee dat het aardig werkt, want als ik het gebruik voel ik me niet zo 'grieperig', dan zijn die andere bijverschijningen nog wel te handelen.

Heb het al ongeveer 15 jaren, en alle rotzooi die ik ooit van de dokter heb gekregen is.. rotzooi, niks hielp. Nu maar behelpen met het spul van de drogist.

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Knisper wrote:

Moet de topictitel niet nu veranderd worden in: Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen en tips bij hevige aanvallen van hooikoorts?

Quido

• 14649 messages
  • 6113 votes

BoordAppel wrote:

Hoe kom jij aan die terfenadine?

Pas nog een nieuwe lading gehaald bij de plaatselijke apotheek ...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3288 votes

Heet dat dan terfenadine of Triludan? Ik snap er nu helemaal niets meer van, eerst mocht dat spul nergens meer inzitten maar Triludan mag blijkbaar nog wel.

Quido

• 14649 messages
  • 6113 votes

BoordAppel wrote:

Heet dat dan terfenadine of Triludan? Ik snap er nu helemaal niets meer van, eerst mocht dat spul nergens meer inzitten maar Triludan mag blijkbaar nog wel.

Het is echt terfenadine. Heb er hier ook niks over gehoord dat het verboden zou zijn. Zie je overigens wel vaker met medicijnen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1231 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Achjah, als iedereen die een halve dag uit zijn neus aan het vreten is het hier meldt dat hij even wat minder tijd heeft, dan mogen wij, onfortuinlijken/zielepoten, ook wel melden dat het bij ons de halve dag uit onze neus loopt.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Gisteren was het bij mij ook een ramp. Mijn ogen brande uit mijn kassen en ik had een kop zo groot als een pompoen. Daarnaast jeukte het erg diep in mijn rechterneusgat. Kutstuifmeel en al die kutakkers.

Maarja, toen realiseerde dat ik gewoon me medicijn dagelijks moest gebruiken. Heb net een heel stuk gefietst door de polders en nu heb ik er geen last meer van.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

Hallo! Hier is een user die nergens last van heeft.

Je zou haast gaan denken..., want écht, ze bestaan!

Sterkte allemaal!

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Ja jij woont ook in een stad en daar zie je geen boeren of akkers.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Hallo! Hier is een user die nergens last van heeft.

Dat is toevalig, ik heb ook nergens last van.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Ja, laat ik dan ook net in een dorp wonen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Ja, laat ik dan ook net in een dorp wonen.

Okee. Maar ja, wij hebben een overkill aan co2 uitstoot.

Lui (crew films)

• 3495 messages
  • 12068 votes

wat een drama zeg

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

StevenB

• 7 messages
  • 11 votes

Ik gebruik altijd van die kleine blauwe pilletjes waarvan ik de naam niet meer weet!

Mijn hooikoorts is trouwens minder geworden sinds we een cavia thuis hebben! Volgens m'n moeder omdat ik langzaam wen aan het hooi dat in z'n hok ligt

Leland Palmer

• 23787 messages
  • 4909 votes

Tijd voor een nieuw topic?

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

StevenB wrote:

Ik gebruik altijd van die kleine blauwe pilletjes waarvan ik de naam niet meer weet!

Aerius heten die, ik slik ze ook en bij mij werken ze tot nu toe prima.

StevenB

• 7 messages
  • 11 votes

Leland Palmer wrote:

Tijd voor een nieuw topic?

Akkoord!

Iemand nog last van eczeem?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.