- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik ben een week niet ( 19e t/m 23) op MM vanwege m'n eindexamens, dus dan weten jullie dat alvast.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Eigenlijk is dit een raar topic. Net alsof iemand die 'dood of spoorloos verdwenen' is dit hier nog zou kunnen posten. 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Je kan het in je testament zetten.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Daarom heet dit topic ook 'ik ben niet dood of spoorloos verdwenen'
Om de reden die jij noemt is er geen topic met de titel: Ik ben dood of spoorloos verdwenen 
Ik ga in mijn testament zetten dat mijn nabestaanden m`n profiel over mogen nemen 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Heb mijn bericht maar verwijderd dit klonk inderdaad heel erg dom, beetje achterlijk van mij om eerst te vragen of er wel eens iemand overleden is en als er dan iemand ja zegt (wat natuurlijk erg logisch is) bied ik mijn excuus aan.

stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik ben ook niet dood of verdwenen 
Ik zit alleen nooit meer op het forum 
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Ik heb besloten om 2 weken niet op MovieMeter te verschijnen. Ik zit namelijk met mijn examens, en ik merk dat MovieMeter té tijdrovend is.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Succes ermee! (met het onthechten én de examens natuurlijk)
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Iedereen die examens heeft alvast ontzettend veel succes toegewenst!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Heb vanaf morgen ook examens, dus ik zal een tijdje niet online komen. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Wat Madecineman al zei, ik had inderdaad een aantal weekjes geen beschikking over internet. Even denk je dat het een groot gemis is, maar na een dag weet je al niet beter. Komt bij dat ik net een weekje Florence achter de rug heb, waar je toch geen behoefte aan het www hebt. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Allemaal succes met jullie examens!
En ik hoop dat jullie allemaal slagen!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Iedereen begint zo vroeg met de examens? Ik begin pas ergens de 9e juni (spijtig genoeg)...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Echt?!
Ik heb vandaag Nederlands gehad
Ging wel opzich
Morgen Geschiedenis
Dank jullie wel!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Succes ook van mijn kant. Ik heb daar gelukkig nog geen last van 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Ik had vandaag Nederlands en wiskunde. Nederlands ging perfect, wiskunde ging slecht maar ik hoop op een krappe voldoende. Iedereen héél veel succes verder!
Quido
-
- 14649 messages
- 6113 votes
Iedereen begint zo vroeg met de examens? Ik begin pas ergens de 9e juni (spijtig genoeg)...
Quido
-
- 14649 messages
- 6113 votes
Gezien zijn woonplaats zou dat zomaar eens kunnen inderdaad 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wat Madecineman al zei, ik had inderdaad een aantal weekjes geen beschikking over internet. Even denk je dat het een groot gemis is, maar na een dag weet je al niet beter. Komt bij dat ik net een weekje Florence achter de rug heb, waar je toch geen behoefte aan het www hebt. 
Woah! Ik wou net gaan zoeken waar je begraven was 
Dark-Anacondas
-
- 19 messages
- 16 votes
Nou Hallo iedereen, ik ben Rusyan van den Berg, ben 20 jaar oud en heb mavo afgestudeerd en ben tegenwoordig werkend bij Karwei Nieuwegein Centrum (Fulltime)
Woon ook in N-Gein.
Ik ben helemaal gek van films ,vooral de : Jurassic Park, Jaws, Anaconda, Scream, The Grudge Pokemon, Final Fantasy, Bruce AllMighty, Cloverfield en Marvel achtige movie's.
heb er zelf nu rond de 140 waarvan er steeds meer van bij komen:D
Sinds ik DragonBall Z, School Rumble en Helsing heb ontdekt... ben ik helemaal de Anime stijl ingegaan ^^.
Ik koop nog wel gewone films daar niet van.
Alleen momenteel ff nie want ben ff verslaafd aan Anime 
Ik ben al tijdje ingeschreven op movie meter maar ben er nooit zo mee bezig geweest vanwege school en werk, nu heb ik er wat meer tijd voor:)
beste Regiseur: vind ik Spielberg
beste film: Jurassic Park
Beste genre: Horror
ik heb nog geen top 10 die motk nog maken.
Moar weest gerusss die komp ur welletjes 
Dat was em..