- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
narva77 (crew films)
-
- 12741 messages
- 6543 votes
Geloof het of niet, 'k leef ook nog! (Nou ja, soort van) 
RobbyT
-
- 215 messages
- 44 votes
Hoi allemaal.
Ik ben Robert (RobbyT) en sinds vandaag nieuw hier. Ik ben een groot liefhebber van horrorfilms en alles wat met cult te maken heeft. Maar ook films als Goodfellas kan ik goed waarderen. Ik hoop hier een leuke tijd met jullie te hebben.
Groetjes, Robert
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
Welkom Robert, Ralph en alle anderen!
M. van Kessel
-
- 80 messages
- 23 votes
...en uiteindelijk sta ik op alle Meters ingeschreven. Het was in zekere zin van de zotten dat ik niet ingeschreven stond op de site waar mijn grootste passie ligt. Dat heeft een aantal oorzaken waar ik op dit moment niet diep op in wil gaan. Waar dat op neer komt, is dat het fenomeen film een bepaalde waarde in mijn leven heeft waar ik een enorm aantal uren over heb liggen, staan en zitten nadenken. Mijn mening over films heeft een behoorlijke tijd in een schemerzone gezeten waar niet duidelijk was wat ik er van vond, wat ik er van moet vinden en waarom anderen er iets van vinden.
Hoewel die periode nog niet helemaal voorbij is, wil ik mijn mening over film niet laten varen. Mijn meningen zijn standvastig, goed overdacht en hopelijk ook goed geformuleerd. Daarnaast ook altijd rechtvaardig; ik kies zelden de gemakkelijke weg.
Ik sta op de andere Meters ingeschreven onder de naam Maikel of Maiky, en net zoals bij mijn laatste naam was ook hier zowel Maikel als Maiky al bezet, waardoor ik mijn hele naam vrij heb moeten geven. (Ik ben over het algemeen niet zo voor de nicknames.) Polmuis heb ik als nickname overdacht overigens, maar dat klinkt toch wat te zachtaardig voor mijn persoonlijkheid. Anyway, ik ben 23 jaar, woon in Veldhoven, en ik denk dat dat op het gebied van persoonlijke gegevens het meest interessant zal zijn 
Een geloofwaardige top 10 heb ik niet, daar ben ik niet over uit. Teveel gedachten die me tegen houden om er een in elkaar te zetten. Ik ben van mening dat iedere film op zichzelf staat. Lijstjes bestaan niet in mijn ogen en geven slechts een afspiegeling weer van wat mensen mooi vinden en goedkeuren. Laat ik het daar maar eens op houden. De beste film ooit bestaat niet. Wel de film die mij het meest raakt. Maar dat is iets voor later.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Welkom op Moviemeter Maikel
, inderdaad interessante persoonlijke gegevens 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Ook namens mij nog welkom Robert en Maikel