- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
viewtiful
-
- 135 messages
- 489 votes
Ik zal me ook voorstellen. Ik ben Wilbert en kom uit Sommelsdijk,
-Flakkee the place to be-. Iedereen in mijn omgeving noemt mij een filmgek, maar ja, dat is niet zo gek ook. Ik kijk gewoon te veel films per dag. Aantal van mijn lievelingsfilms zijn Kill Bill, Sin City, Grindhouse en 300.
Ik check al heel lang elke dag deze site, maar ik kan beter mijn mening "zeggen" dan op internet te zetten, maar ik zal het toch proberen 
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Weer terug. Voor hoe lang zal ik niet weten. Maar ik zal wel weer posten en stemmen.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom op Moviemeter garlic senior, Feiko en Wilbert 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Waar is 'Theatertje" gebleven?
Ca. 5 weken (mei/juni) op MM actief geweest met maar liefst meer dan 1.100 votes en meer dan 1.200 messages. "Hardlopers zijn doodlopers"?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Waar is 'Theatertje" gebleven?
Eén maand op MM actief geweest met maar liefst meer dan 1.100 votes en meer dan 1.200 messages. "Hardlopers zijn doodlopers"?
Misschien op vakantie?
Pretender1980
-
- 8 messages
- 0 votes
Echte naam: Suzanne
Hobby's: games, dvd's, lezen en nog meer dvd's
Leeftijd: 26
Sterrenbeeld: Weegschaal
Relatie: Samenwonend met Eric
Werk: Boekhoudkundig medewerkster voornamelijk debiteuren/crediteuren
Lengte: 1.68 m
Schoenmaat: 40
Favoriete drank: IJsthee, Cristal Clear no bubbles
Huisdieren: 5 katten genaamd Pyro, Sam, Donna, Indy en Tom
Auto: Peugeot 206
Motor: Yamaha Virago XV 535
Fiets: Betavus
Momenteel ben ik me aan het focussen op het Arthouse gebeuren. Dit is pas sinds een weekje of zo dus nog erg vers. Tips zijn dan ook erg welkom!!
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Welkom Suzanne, je staat op je werk trouwens toch niet bekend als Juffrouw Jannie
?
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4910 votes
je staat op je werk trouwens toch niet bekend als Juffrouw Jannie
?

Pretender1980
-
- 8 messages
- 0 votes
Ghe ghe ghe!
Stelletje pestkoppen 

Stutger
-
- 17 messages
- 13 votes
Hé, ik ben Stutger (eigenlijk Rutger, maar dit is mijn bijnaam sinds het een keer fout ging met sms-en).
Ik ga geen hele waslijst met favoriete kleuren en dergelijke opnoemen, ik hoop hier gewoon een site te hebben gevonden waar ik met mede-cinefielen lekker kan ouwehoeren over goeie en slechte films.
Ik hoop ook van tijd tot tijd mensen van dienst te zijn met mijn reacties en ze daardoor een heerlijk filmavond te bezorgen of een tientje uit te sparen 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Welkom! 
Ben benieuwd wat je favorieten zijn, maar dat merken we vanzelf aan je stemmen en recensies. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Rutger / Stutger, ik denk dat je hier op de juiste site bent 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Welkom aan mijn goeie vriendinneke Ilse..Die zich net heeft aangemeld hier als Leetah.( we hebben een erg overeenkomende filmsmaak) Cool dat je er bent meid!! De rest ook welkom!
Leetah
-
- 2 messages
- 0 votes
Hoi Linn, ja leuk he . Dank je...en vooral voor de tip.
Ik ben dus ilse en hou van goed filmhouse films en
horror .