- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Beitel
-
- 415 messages
- 0 votes
Ach, waarom niet.
Hoi! De naam is Noël, aka Beitel. Liefhebber van films, muziek, videospellen en eigenlijk wel alles dat creatief, kunstzinnig en doodgewoon tof is. Ik hou er van om te schrijven (zoals sommigen al hebben gemerkt) en om dingen uit te pluizen totdat ik met een (hopelijk) verhelderende conclusie kan komen om jullie levens te verrijken. Ik ben nog op zoek naar het ultieme kunstwerk dat intelligentie mengt met de schoonheid die kunst kan brengen en mijn ambitie is om dat op een dag te gaan maken.
Verder weet ik niet hoe de toekomst zal verlopen. Ik hou van een goede discussie van tijd tot tijd en hopelijk zal ik er nog een in hoop verzeild raken.
En oh ja! Mijn favoriete filmmaker is momenteel (nu ik nog na-puberend vrijwel iedere week wissel wat betreft voorkeuren) de intelligente Stanley Kubrick, alhoewel mijn favoriete film al jaren rotsvast Eternal Sunshine of the Spotless Mind is. Bijbehorende betogen zijn vast wel te vinden of komen nog.
PS: Je hoeft echt niet standaard een welkomst berichtje te posten hoor, ik hoef geen hele pagina gevuld te zien met beleefdheden. =)
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ha Beitel, welkom op de site. Een goede reviewer is wat mij betreft altijd welkom
Heb in ieder geval genoten van de link die je postte bij The Shining.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Welkom Noel, wie vraagt wordt zeker niet overgeslagen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
hehe, om aan een vol blad welkomsten te geraken... maar ook van harte natuurlijk: welkom 
Frank_P
-
- 2 messages
- 4 votes
Hey, ik ben Frank Poorte, ik hou van films en deze site werd me aangeraden door de gebruiker sinterklaas. Ik kom uit Den Helder en hou van alle soorten films(behalve drama en kinderfilms)
Ik ga maar eens de site verder bekijken. 
P8rb
-
- 10773 messages
- 1832 votes
Welkom, drama is juist 1 van de betere genres 
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Frank, mede schoolgenoot. Oh wacht dat heb ik al gezegt. 
garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
mijn naam op Moviemeter is garlic senior en ik ben al een tijdje een gebruiker maar ik was even vergeten mezelf voor te stellen
mijn favoriete genres zijn drama/actie/komedie
ik vind horror en romantische komedies niet zo leuk maar voor de rest heb ik meestal geen problemen met de andere genres
als je nieuwsgierig bent naar wat voor films ik leuk vind dan kan je natuurlijk altijd mijn top 10 bekijken als je wilt
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
fieko
-
- 409 messages
- 1688 votes
Ik zal me dan ook even voorstellen.
Ik ben Feiko kom uit Gorinchem en zit nu sinds kort op kamers in Utrecht.
Ik zit al een tijdje op deze site maar ik was me helemaal vergeten voor te stellen
ik heb niet echt een favoriete genre het ligt er een beetje aan in welke steming ik ben
en dan ga ik nu maar weer verder op site