- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom op MM Koen, al ben je hier al een tijdje 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ergernissen op dit forum heb ik ook al: mensen die ongenuanceerd 0.5 ster geven voor een film waarbij ze aangeven niet van het genre te houden (doorgaans zonder enige kennis van grammatica bovendien).
Ik heb intussen al een aardig rijtje horrorfilms bekritiseert en van een lage stem voorzien. En ik hou niet echt van het genre. Val me er niet op aan 
Maar verder: welkom 
Dead01
-
- 1167 messages
- 1996 votes
Ben weer, zal wel nog niet veel zijn maar al een beetje
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Hallo allemaal ,
Na een kleine afwezigheid weer terug!
Tijdje veel gewerkt en druk met school geweest.
Mijn excuses dat ik het CL topic niet heb afgemaakt , maar ik zie zojuist dat Roosky het voor dit seizoen heeft overgenomen.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Nogmaals welkom mikoz. Maar je had dit beter in het: ik ben niet dood, topic kunnen zeggen.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8025 votes
Haha, grappig. Zat vanmiddag nog te denken 'Mikoz al een tijdje nergens tegengekomen'.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Haha, grappig. Zat vanmiddag nog te denken 'Mikoz al een tijdje nergens tegengekomen'.
Sweet 
606
-
- 23882 messages
- 12290 votes
ik heb weer eens iemand hier heen gekregen
naam svepen
welkom een veel film plezier
svepen
-
- 1 messages
- 0 votes
Hey thx, dat gaat zelfs aardig snel hier. ik heb nog niet eens d ekans gehad me hier voor te stellen zelfs:)
Nu ja ik ben Sven en ben 16 jr en kijk ook wel af en toe een leuk filmpje, vndaar dus..
En natuurlijk danzij een goede vriend ben ik ook hier beland 
grtjs
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Welkom svepen
je haalt wel veel mensen over, 606 
606
-
- 23882 messages
- 12290 votes
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Waarom is de nieuwste gebruiker mischara1 eigenlijk gebant?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Een dubbele account (zoals wel vaker gebeurd).
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Goedemiddag mensen,
Ook ik ben nieuw hier; ik vond het, na ruim een half jaar MM vaak bezocht en doorgespit te hebben, wel eens tijd om zelf ook een account aan te maken en mee te discussiëren (op een nette manier uiteraard
)
Ik heb wat films betreft een inhaalslag te maken (al ben ik pas 15); maar heb de afgelopen maanden een gemiddelde van25/30 films per maand (dit zal met het warme weer wel iets minder worden).
Ik ben nu nog even alle films op een rijtje aan het sorteren (de films die ik in bezit heb, en dan gezien/ nog niet gezien). Is meer werk dan ik dacht...
Maar dit was meer dan genoeg over mijzelf denk ik, jullie komen me nog wel tegen in verschillende discussies.
Gr, Daas