- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom op de (vernieuwde) moviemeter daas. 
Daas
-
- 71 messages
- 97 votes
Dit is dus waarom MM zo geliefd is... je bent één middag weg en er zijn gelijk 10 reacties
dat is nog eens een actief forum...
Maar bedankt mensen
606
-
- 23882 messages
- 12290 votes
Dit is dus waarom MM zo geliefd is... je bent één middag weg en er zijn gelijk 10 reacties
dat is nog eens een actief forum...
Maar bedankt mensen
ja graag gedaan hoor 
veritas84
-
- 9 messages
- 288 votes
Beste MM´ers,
Ik schrijf dit op zondag en ben christen maar dat laat me bij lange na niet onverlet om me voor te stellen aan filmgekken, want deze cultuurvorm is zekers niet duivels. Al had ik vroeger wel nachtmerries van sommige films en kijk ik altijd even over mijn schouder, desondanks ben ik vooralsnog geen vijand van Hollywood, maar wel kritisch. Ik studeer Journalistiek en ga er wrs. Theologie naast-na studeren. En dan zal ik film zeker niet terzijde leggen, maar zekers useren.
Verder ben ik 23, tijdelijk woonachtig in Almelo, maar over een maandje ofzo in Kampen.
groet,
Veritas84
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Beste MM´ers,
Ik schrijf dit op zondag en ben christen maar dat laat me bij lange na niet onverlet om me voor te stellen aan filmgekken, want deze cultuurvorm is zekers niet duivels. Al had ik vroeger wel nachtmerries van sommige films en kijk ik altijd even over mijn schouder, desondanks ben ik vooralsnog geen vijand van Hollywood, maar wel kritisch. Ik studeer Journalistiek en ga er wrs. Theologie naast-na studeren. En dan zal ik film zeker niet terzijde leggen, maar zekers useren.
Verder ben ik 23, tijdelijk woonachtig in Almelo, maar over een maandje ofzo in Kampen.
groet,
Veritas84
Welkom!
mikoetje
-
- 3 messages
- 5 votes
HOI film liefhebbers
ik ben meisje van west vlaanderen (belgie) 20 jaar jong
ik werk in de dvd sector en het is heel leuk hier mijn dvd tjes te mogen sorteren
ook is het zeer handig als klanten mij iets vragen om het hier op te zoeken
groetjes x
Devotchka
-
- 1 messages
- 20 votes
Hey mensen,
Ik ben erg gek op film. Ik kom hier vaak om mee te lezen dus ik dacht ik ga ook maar actief deelnemen aan MM!
Ben 26 jaar en kom uit Zwolle.