- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ongelukkig gekozen nick in dit topic. 

Struan
-
- 53 messages
- 275 votes
Leuke site, net ondekt.
Ik wil graag mee praten over films en hoewel ik niet zo dol ben op internetdiscussies sta ik verstelt van de kwaliteit van de gesprekken. Had ik niet verwacht.
Struan
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Welkom.
Ligt het overigens aan mij dat we maar weinig terug zien van de mensen die zich hebben voorgesteld? 
soom
-
- 24923 messages
- 2755 votes
Welkom.
@Doom, nee dat ligt niet aan jou... Mensen stellen zich voor en verdwijnen dan spoorloos.. Het grote mysterie van Moviemeter... 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom op MM Struan 
@ Doom
Ik denk dat de meeste overdonderd zijn door de grote hoeveelheid informatie en leuke topics, dat ze even hun weg moeten vinden 
En daarbij, je kan alle berichten lezen, maar als je zelf geen berichtje achterlaat dan valt dat niet zo op.
Struan
-
- 53 messages
- 275 votes
Het is best een verwarrende site wanneer je er net op komt. Ik heb al best veel berichten gestuurd, maar ik schreef even op op welke film ik gereageerd had. Nu zie ik de updates pas. Ideaal.
Velen van jullie zitten hier al jaren en dan kan je denk ik niet zo goed inschatten dat het even tijd vergt voor je alle mogelijkheden ziet. En moeite, en sommigen geven het dan op.
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Ja, daar heb je wel gelijk in. In het begin moet je natuurlijk wel even je weg vinden op MovieMeter.nl. Maar als filmliefhebber zal het je hier zeker gaan bevallen. 
LOTRester
-
- 7 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Hey!:
Mijn naam is Ester en ik ben 16 jaar
Mijn hobby's zijn: films kijken, muziek luisteren dingen met vrienden doen en webdesign
Ik zt nu nog in 5 HAVO en hopelijk volgend jaar op de filmacademie met de studierichting IMFVX Is er toevallig iemand hier die deze opleiding ook wil gaan doen of nu doet? 
Als je vragen hebt stel ze gerust 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Ester 
De filmacademie, klinkt leuk, alleen wat houdt de studierichting IMFVX in?
LOTRester
-
- 7 messages
- 0 votes
Dank jullie wel!
Welkom Ester 
De filmacademie, klinkt leuk, alleen wat houdt de studierichtin IMFVX in?
Interactieve media en visual effects, dus met animatie maar ook dat je bijvoorbeeld een gang langer of hoger maakt 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Welkom op de site Ester! en have fun.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Dank jullie wel!
Interactieve media en visual effects, dus met animatie maar ook dat je bijvoorbeeld een gang langer of hoger maakt 
Wow, dat klinkt erg leuk / interessant. Misschien moet ik maar van studiekeuze veranderen 
zeeland
-
- 2 messages
- 1 votes
hoi ik ben peter ben 36 en helemaal horror en thriller gek.
groeten uit zeeland
P8rb
-
- 10773 messages
- 1832 votes
Welkom en veel plezier op de site
toevallig, ik heet ook peter, kom ook uit zeeland, en ik ben ook gek van horror. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes