- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Piranha!
Ik kijk enorm weinig films voor mijn doel de laatste tijd, binnenkort toch maar weer eens mijn kijk-stapeltje kleiner maken.
Het viel me inderdaad al op dat je minder films kijkt als voorheen, maar je zat even in een filmdipje toch? Ik weet zeker dat Piranha je er weer uit trekt!
Wat bedoel je met 'voor mijn doel'?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Tof dat Piranha beviel!
Zit op het moment ook in een mega-filmdip, dus een marathon zit er voorlopig niet in 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aangezien ik morgen een lekker rustig dagje heb, ging ik weer lekker op de bank zitten voor een filmpje. Na de ene kwam de ander en inmiddels ga ik beginnen aan de vijfde film. Ik moet marathons dus helemaal niet plannen, dan kom ik veel verder.
1. My Girl 4*
2. My Girl 2 4,5*
3. The Eye 1,5*
4. 28 Days Later 4,5*
Ik ga nu beginnen aan 28 Weeks Later. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
5. 28 Weeks Later 4,5*
Op naar de volgende film.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je moet er maar zin in hebben, om dit een paar nachten per week te doen.
Ik zou 't niet kunnen. Maar ik heb die 'luxe' ook niet omdat ik 's ochtends vroeg op moet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dit is voor mij ook 'weekend' he. Ik heb juist in het echte weekend hier geen tijd voor. Normaal gesproken heb ik er ook geen zin in om dit twee keer in een week te doen, maar gisteravond had ik ineens zin in een filmpje en van het een kwam het ander.
Film 6 viel tegen:
6. Dick 1*
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ga nu beginnen aan het 7e filmpje: Remember the Daze.
Daarna ga ik maar eens aan het werk 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zonder enige slaap te hebben gehad? Ik word oud joh. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik ga nu beginnen aan het 7e filmpje: Remember the Daze.
Daarna ga ik maar eens aan het werk
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Remember the Daze heb ik ook niet meer afgekeken.. Ben meteen even aan het werk gedaan, zijn nog een heleboel voorbereidingen die ik moet doen voor Carnaval. Ben nu gelukkig zo goed als klaar. Dadelijk nog 2 uurtjes door ofzo en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Ik doe altijd als mijn ritme niet goed is (wat het nu niet was) een nachtje doorhalen, zodat ik 's avonds weer gewoon moe ben en optijd kan gaan slapen. Dat komt omdat ik mijn ritme anders niet zo snel om kan gooien. Daar haal ik dus denk ik de energie vandaan 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hoe kan je Remember the Daze nou afzetten
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Omdat ik de hond hoorde blaffen in eerste instantie.
Dus ik ging naar beneden en toen ik daar toch was dacht ik: dan kan ik net zo goed eerst werken en straks Remember the Daze afkijken. Vandaar dus. Ik ga hem straks ook zeker afkijken, want tot nu toe bevielen die eerste 20 minuten me erg goed.
Amber Heard! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Zonder enige slaap te hebben gehad? Ik word oud joh.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben nu nog steeds wakker hoor. Ga zo meteen nog even GTST terug kijken en dan slapen. Vandaag toch nog een druk dagje gehad, maar met mijn ritme komt het nu hopelijk weer goed.
Ik ben trouwens fitter als ik een hele nacht niet slaap, als dat ik bijvoorbeeld maar 3 uurtjes slaap.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik word al moe van het idee.
Maar, je 2-see-list is wel weer een stukkie kleiner!
Van het weekend hoop ik ook eens wat meer films te kunnen kijken, of tijdens de carnavalsdagen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dan heb ik dus weer totaal geen tijd. We zijn dan namelijk al om 11 uur 's ochtends geopend, tot 2 uur 's nachts, dan nog +/- anderhalf uur opruimen.. Dat is toch een werkdagje van ongeveer 16,5 uur. En dat dan 5 dagen achter elkaar. Bleh.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zal sowieso wel hartstikke dol dwaze tijd worden met al die carnavallers, weinig tijd om even te onspannen, laat staan om een film te kijken.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Carnaval, een excuus voor duizenden Hollanders om zich in een coma te zuipen zonder daarbij gearresteerd te worden voor openbare dronkenschap. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Carnaval is de naam die Hollanders aan Vastenoavend geven. Dat Limburgs volksfeest waarmee ik zelf overigens niets heb heeft echt een hele andere betekenis dan veel zuipen en achter de meiden aangaan.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Carnaval is de naam die Hollanders aan Vastenoavend geven. Dat Limburgs volksfeest waarmee ik zelf overigens niets heb heeft echt een hele andere betekenis dan veel zuipen en achter de meiden aangaan.
Vroeger misschien maar ik durf wel te beweren dat wanneer je het de Carnavalsvierende mensen vraagt wat het inhoudt je in 99,8% van de gevallen nul op rekest zal krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De line-up vanavond:
- Due Date
- Dazed & Confused
- Valhalla Rising
- The Fall
- Antichrist
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mee eens. Al zijn er wel genoeg mensen die van 's ochtends tot 's avonds zuipen, weinig eten, weinig slapen en tijdens de carnaval dingen doen die ze normaal niet durven. Wil ze de kost niet geven, hoeveel mensen vreemdgaan tijdens carnaval, of gewoon veel rotzooien met onbekenden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dit weekend mijn kijkachterstand eens wegwerken, mijn stapel wordt immers steeds groter.
Om te beginnen gekozen voor:
Sliver (1993) - Thriller / Erotiek - 106 minuten - 2.5*
Abandoned, The (2006) - Horror - 94 minuten -
Dead Silence (2007) - Thriller / Horror - 90 minuten -
Mean Girls 2 (2011) - Komedie - 96 minuten -
Mysterious Skin (2004) - Drama - 99 minuten -
Hatchet (2006) - Horror / Komedie - 93 minuten -
Totaal aantal minuten: 668 minuten
Eerste 2 films gezien en ben er helaas niet al te positief over. De grootste verwachtingen zijn voor Mysterious Skin, hopelijk wordt dat geen tegenvaller. Ben benieuwd hoe ver ik vanavond nog kom, anders morgen verder.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gisteren ook maar eens meerdere films weer bekeken. Verrassend genoeg werden het vooral westerns.
The Glimmer Man (1996) - 4.0*
Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966) - 2.0*
Valdez Is Coming (1971) - 2.5*
100 Rifles (1969) -3.0*
Per un Pugno di Dollari (1964) -2.5*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog één te gaan, en dan zit mijn weekend-marathon er op. Die wat me het interessantst leek heb ik bewaard tot het laatste, ben benieuwd. Verder is het een wisselend lijstje geworden.
Other Man, The (2008) - Drama - 90 minuten - 2.0* recensie
Sliver (1993) - Thriller / Erotiek - 106 minuten - 2.5* recensie
Abandoned, The (2006) - Horror - 94 minuten - 3.0* recensie
Dead Silence (2007) - Thriller / Horror - 90 minuten - 4.0* recensie
Mean Girls 2 (2011) - Komedie - 96 minuten - 3.0* recensie
Hatchet (2006) - Horror / Komedie - 93 minuten - 3.5* recensie
Camp Hope (2009) - Horror / Thriller - 91 minuten - 1.0* recensie
Dark Lurking, The (2010) - Horror / Science-Fiction - 97 minuten - 2.0* recensie
TRON: Legacy (2010) - Science-Fiction / Avontuur - 127 minuten - 4.0* recensie
Mysterious Skin (2004) - Drama - 99 minuten -
Totaal aantal minuten: 983 minuten
Het was een fijn carnavalsweekend, hehe. Mijn kijkachterstand is na het zien van deze 10 films wel weer een stukje kleiner. Had een inhaalslag te maken.