- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Om maar weer eens wat leven in dit topic te blazen: Ik ga ein-de-lijk weer eens een marathonnetje houden! Deze keer samen met 4 vriendinnen gezellig 24 uur op mijn kamer kijken. Net als de vorige keer weer van zaterdagmiddag 12 uur tot zondagmiddag 12 uur en ook dit keer weer veel actiefilms, thrillers en horrors: Unbreakable, The Fifth Element, American History X, Amelie, Seven, Jaws, The Matrix, The Exorcist, The Sixth Sense (uiteraard
), Natural Born Killers, Tomorrow Never Dies en Reservoir Dogs. Vanmiddag alvast genoeg chips, koekjes, snoep en drinken ingeslagen en ik denk dat ik zaterdag ook maar een paar energiedrankjes klaar leg
. Ik heb er weer erg veel zin in en alle vertrouwen dat het dit keer ook weer gaat lukken. Ik zal zondagmiddag om 12 uur nog wel even een berichtje plaatsen over onze toestand 
Zijn er trouwens nog andere mensen die zich lekker hebben uitgeleefd met een marathonnetje in de vakantie?
Btw, Annelies ik heb Frequency maar even uit het programma gehaald anders kwamen we ruim boven de 24 uur te zitten. Het is maar dat je het weet 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik dacht altijd dat je film voor je lol keek. Het is bij mij het laatste jaar ook een soort van verslaving geworden, maar 24 uur achter elkaar!?!
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Zo'n marathon is natuurlijk ook voor de lol
. Heb me de vorige keer ongeveer 21 uur goed vermaakt (van 6 tot 9 in de ochtend was minder) en bovendien is het natuurlijk ook erg gezellig! Probeer het eens zou ik zeggen 
Anneliesjuh
-
- 19 messages
- 286 votes
beetje laat hoor, linda maar moest frequency er nouuit
ahah.. doe dan de six sence maar uit de collectie
.. nee geintje! Tot zometeen over wel geteld 15 minuten!
Anneliesjuh
-
- 19 messages
- 286 votes
hoii..
Het was wel gezellig hé , Linda
... alleen irriteerden wij linda op een gegeven moment omdat we de aandacht er niet meer bij konden houden. Vind je het gek na 20 uur films kijken in een klein benauwd hokkie met zijn 5en op 2 matrassen ahah.. maar het was (volgens mij) erg geslaagd.. en toch nog bedankt Linda dat we het bij jouw mochten doen.
Sorry trouwens nog dat ik op het einde nogal wild en schreewerig was
..
doeii
Annelies
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
... dat ik op het einde nogal wild en schreewerig was
..
doeii
Annelies
Veel caffeïne en Red Bull gedronken misschien? Daar word ik zelf ook altijd zo wild van 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Veel caffeïne en Red Bull gedronken misschien? Daar word ik zelf ook altijd zo wild van 
Tip: koop Bullit in plaats van Red Bull, het smaakt precies hetzelfde en is vele malen goedkoper. 
Anneliesjuh
-
- 19 messages
- 286 votes
haha, nee word altijd een beetje wild van 24 uur in een donker hokje te worden 'opgesloten' en alleen maar films kijken. Zo'n film'freak'ben ik niet dus het was erg moeilijk voor me om dat vol te houden dus ging dat de laatste 2 uurtjes niet meer. Ik leek meer op dat meisje uit de exorcist die bezeten was haha.. maarja daar leek linda midden in de nacht ook wel een beetje op 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Tip: koop Golden Power... nóg goedkoper.
Ben ik nog nooit tegengekomen in de supermarkt, mocht ik het tegenkomen, dan probeer ik het wel.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ben ik nog nooit tegengekomen in de supermarkt, mocht ik het tegenkomen, dan probeer ik het wel.
Is van de Aldi.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Heeft de Aldi Golden Power nog? Werkt ook erg goed.
yep 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Zag niet dat Tovenaar dit al getypt had. Is al weer weg. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Helaas, we hebben geen Aldi in de buurt. Toch hou ik met voorlopig aan het vertrouwde Bullit. Alhoewel, een kop thee of cola kan er ook altijd in. :evil
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
haha, nee word altijd een beetje wild van 24 uur in een donker hokje te worden 'opgesloten' en alleen maar films kijken. Zo'n film'freak'ben ik niet dus het was erg moeilijk voor me om dat vol te houden dus ging dat de laatste 2 uurtjes niet meer. Ik leek meer op dat meisje uit de exorcist die bezeten was haha.. maarja daar leek linda midden in de nacht ook wel een beetje op 
Haha ja het meurde inderdaad gigantisch! Je had mijn moeder moeten horen toen ze binnenkwam
. En btw zo erg irriteerde ik me niet ofzo ik was gewoon stil omdat ik wel de films aan het kijken was en bovendien zat ik onder Jaws ook aardig te gillen en krijsen enz. (Laat ik hier maar niet neerzetten van dat tja hoe zal ik het noemen, knijpen
) En wat bedoel je met dat ik op het meisje uit de exorcist leek, je hebt het toevallig toch niet over dat eh 'voorval' met de afstandbediening
. Ik was trouwens erg verbaasd dat geen van ons in slaap is gevallen! Nouja het was iig erg leuk en we hebben veel gelachen. Dus jij bent ook wel in voor een south park marathon binnenkort een keer? 
Anneliesjuh
-
- 19 messages
- 286 votes
jahaa.. en snel ook haha.. weer erg lachen!!! maar had je arianne en mij nog niet gezien.. over de scene die we van amerikan history x nadeden..dat was nog eigenlijk niks vergeleken bij dat knijpen
ehh nou ik er over nadenk dat van jouw was toch nog wel iets erger. Maar later we erover ophouden anders vragen de anderen er over en ik wil dit liever voor me houden
Annelies
P.S ik lig zo weer in een deuk over hoe jij dat bezeten meisje nadeet

Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Laten we het eens opnemen
. Maar laten we nu maar stoppen ja
.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Rond een uur of 6 aan de patat, nog helemaal wakker. En voor de mensen die het nog niet weten, ik ben dat meisje helemaal links 
12 uur, eindelijk klaar! Allemaal een beetje suf 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
De site wordt overspoeld met foto's......leuk!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ben ik nou gek of staan er op de ene foto 4 mensen en op de ander 5?
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Gek ben je wel maar er pastte inderdaad even geen 5e persoon meer op de foto, die lag ernaast 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Nou, dat zal in elk geval wel een gezellige boel geweest zijn. Ik kan me ook nog menige filmavond van mijn zusje herinneren; vijf gierende meiden op een kamer, en altijd één veel te enge horrorfilm 
Brr, gelukkig heb ik m'n eigen stekkie 
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Wat hebben jullie naast American History X en Jaws trouwens nog allemaal gekeken ?
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Een paar berichtjes hierboven staat precies wat we hebben gekeken. Dikke pret hebben we zeker gehad ja, maar geen veels te enge horrorfilm. We lagen bij the exorcist eerlijk gezegd meer te lachen en alles op een zeer spastische manier na te doen dan dat we het eng vonden
.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Hmm, blijft voor mij toch nog altijd de meest angstaanjagende film ooit gemaakt, maar dat zal ook wel liggen aan het gezelschap.
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Nou vooruit, als het maar gezellig was 
Anneliesjuh
-
- 19 messages
- 286 votes
haal die foto er af nu!
haha verschrikkelijk wat erg.. maar het was allemaal wel heel erg gezellig! ehhh volgende maand weer 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Teleurstellende foto's (had op zijn minst een schapendekbed verwacht) 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Tja dan moet ik je idd teleurstellen want ik heb alleen een schapenvingerhoedje en 45 schapenkaarten
. Ach, zolang ik maar blijf blaten zit het wel goed