- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die laatste kan je net zo goed laten zitten. Vreselijke film 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Serieus? Had hem als tip gekregen van SelmaDuim een tijdje terug en was toch wel nieuwsgierig geworden dus heb hem toen direct gekocht. Hij leek me wel wat te 'zwaar' om even tussendoor op te zetten.
Edit: Net je recensie gelezen daar, is wel een behoorlijk pittig stukje zeg.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Misschien vind jij de film juist wel goed, aangezien onze smaken best verschillen. Maar ik vond het echt een walgelijke film, maar goed dat maakt de nieuwsgierigheid natuurlijk alleen maar groter 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog één te gaan, en dan zit mijn weekend-marathon er op. Die wat me het interessantst leek heb ik bewaard tot het laatste, ben benieuwd. Verder is het een wisselend lijstje geworden.
Net binnen de valreep klaar met mijn lijstje. Gelukkig heb ik met de beste, indrukwekkendste en rauwste film van de 10 onderstaande films, deze marathon afgesloten.
Other Man, The (2008) - Drama - 90 minuten - 2.0* recensie
Sliver (1993) - Thriller / Erotiek - 106 minuten - 2.5* recensie
Abandoned, The (2006) - Horror - 94 minuten - 3.0* recensie
Dead Silence (2007) - Thriller / Horror - 90 minuten - 4.0* recensie
Mean Girls 2 (2011) - Komedie - 96 minuten - 3.0* recensie
Hatchet (2006) - Horror / Komedie - 93 minuten - 3.5* recensie
Camp Hope (2009) - Horror / Thriller - 91 minuten - 1.0* recensie
Dark Lurking, The (2010) - Horror / Science-Fiction - 97 minuten - 2.0* recensie
TRON: Legacy (2010) - Science-Fiction / Avontuur - 127 minuten - 4.0* recensie
Mysterious Skin (2004) - Drama - 99 minuten - 4.5* recensie
scorsese
-
- 13162 messages
- 11074 votes
Mijn leven is gewoon één grote filmmarathon 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Wauw, tien films in twee dagen tijd.. Daar doe ik drie weken over! 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Nachtdienst. Rustig. Dus tijd om DVD's te kijken. Tijd voor mijn favoriete regisseur. Kevin Smith. Gewoon zomaar. Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay and Silent Bob strike back en Clerks II. Allemaal al minimaal 5x gezien. Edoch... betaald genieten. Heerlijk!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Clerks--> Ontzettend leuk
Mallrats---> Erg leuk
Chasing Amy---> te lang geleden, maar vond hem destijds leuk
Dogma---> Leuk
Jay and Silent Bob ---> Leiders van de "Clit" zijn altijd cool
Clerks 2---> Ontzettend leuk.
Leuke marathon wordt het!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja zijn toffe films. Chasing Amy en Dogma vind ik de minste, al is het een tijdje geleden dat ik ze heb gezien.
Jay & Silent Bob 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Clerks--> Ontzettend leuk
Mallrats---> Erg leuk
Chasing Amy---> te lang geleden, maar vond hem destijds leuk
Dogma---> Leuk
Jay and Silent Bob ---> Leiders van de "Clit" zijn altijd cool
Clerks 2---> Ontzettend leuk.
Leuke marathon wordt het!
Een Kevin Smith marathon! 
Allemaal heerlijke films. Chasing Amy is alleen het buitenbeetje. Da's meer drama dan komedie en viel mij toen tegen. De rest is geweldig. Ik heb ze ook allemaal in bezit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kevin Smith marathon, dat klinkt nog eens als een leuke avond! Moet ze nodig weer eens herzien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ik ook. De meeste titels heb ik jaren niet meer gezien. Zeker de Clerks films wil ik graag eens herzien.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik vind het maar zonde van mijn tijd. Niet verkeerd bedoeld maar het houden van filmmarathons laat mij altijd denken dat men te weinig andere bezigheden heeft om hun tijd nuttig te besteden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Als je niet hoeft te werken die dag, is er dan iets beters te doen dan je hobby's? Of dat nou film kijken is of met je vrienden iets doen, lijkt me nogal raar om te stellen dat het niet nuttig is. Iets leuks doen in je vrije tijd heeft altijd nut, namelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap die gedachtegang dan ook niet zo, en vooral op een site als dit verwacht je geen onbegrip. Wel onbegrijpelijk is een Smith marathon houden en dan geen Zack & Miri kijken
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ligt er aan wat je onder nuttig verstaat. Is iets nuttig als je er geld aan verdiend? Als je andere er mee helpt? Of als je jezelf goed vermaakt? Niks verkeerds om tijd aan aan je hobby te besteden lijkt me. En af en toe een marathon moet best kunnen. Tenzij je slaap nuttiger vindt 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Voor mij zit er wel een verschil in of je dit met vrienden (m/v) doet of alleen. Wanneer alleen komt dit op mij over alsof de betreffende persoon een beperkt sociaal leven heeft. De tijd die je doorgaans kwijt bent met marathons zou je derhalve ook kunnen gebruiken voor het vergaren van sociale contacten. Het hebben van een sociaal contact is in my humble opinion een eerste levensbehoefte. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee, je sociale contacten uitbreiden heeft zin, je moet de tijd er maar voor hebben veel sociale contacten te onderhouden. Vraag me dan ook af hoe 'leeg' je leven dan is
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Precies, iedereen zit wel eens een dagje thuis omdat ie ziek of vrij is, terwijl de rest werkt of iets anders te doen heeft. Als je dan een marathonnetje houdt heeft het niks te maken net een gebrek aan sociaal leven.
Misschien dat het de indruk wekt, maar ik durf te wedden dat het in 9 van de 10 gevallen niet juist is.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Explain. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Explain.
Ik heb een mooi sociaal leven, erg ruim. Altijd heerlijk met het uitgaan en buiten hangen, maar film kijken doen ze geen van allen (regelmatig dan, 1 keer per maand is al veel..). Ik doe het erg graag, vaak dus alleen (niet alleen omdat niemand anders zo graag film kijkt, ook het type film helpt niet altijd mee...
)
Heb je dan geen sociaal leven? Lijkt me stug, zal vast niet de enige zijn die zich zo bezig houdt met een hobby, of moet je er dan maar mee stoppen of minderen om NOG meer met je 'sociale contacten' te doen? Die waaien niet weg hoor..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
VWanneer alleen komt dit op mij over alsof de betreffende persoon een beperkt sociaal leven heeft.
Een sociaal leven is overrated. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Er is niks mis met een film op zijn tijd, maar een dag en nacht doorhalen om zoveel mogelijk films te bekijken vind ik persoonlijk een vrij nutteloze bezigheid. Er zijn zoveel andere dingen die je leven kunnen verrijken. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Er is niks mis met een film op zijn tijd, maar een dag en nacht doorhalen om zoveel mogelijk films te bekijken vind ik persoonlijk een vrij nutteloze bezigheid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lekker man, wanneer je helemaal 'in' een film zit en dan zo enthousiast en/of gewoon nog klaarwakker bent om nog een volgende film te kijken. Zelfs als een 'bioscoopmarathon' houden, paar films op 1 dag kijken die je al lang wou zien maar geen tijd had om te kijken i.v.m. werk, afspraken, je sociale leven etc. Dan is het best handig om er één dag/moment voor uit te trekken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ben vorige week donderdag naar drie films geweest(Adjustment Bureau, Fighter en Sucker Punch). De 1e alleen, de 2e met zn tweetjes en de 3e met z'n vieren. Filmmarathon is net zo goed iets sociaals hoor 
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Nachtdienst. Rustig. Dus tijd om DVD's te kijken. Tijd voor mijn favoriete regisseur. Kevin Smith. Gewoon zomaar. Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay and Silent Bob strike back en Clerks II. Allemaal al minimaal 5x gezien. Edoch... betaald genieten. Heerlijk!
Je zit zeker in de beveiliging?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Thuiszorg Groningen, op de zorgcentrale, (telefonische) eerste contactpersoon voor clienten. O.a. de alarmering valt onder ons. Je kent het vast van je opa of oma wel, zo'n zendertje dat ze om de nek dragen en waarop ze kunnen drukken als ze gevallen zijn, niet lekker worden of er iets anders met ze aan de hand is. Dan komt hun oproep bij mij terecht en beslis ik aangaande het gesprek met ze of ik een ambulance moet bellen, een dokter, een verpleegkundige van de Thuiszorg of het met wat telefonisch advies zelf af kan. Ik zit op kantoor dus. Voordeel: als er niet gebeld of gealarmeerd wordt, heb ik geen administratie of ander soort werk te doen, dus kan ik mooi een beetje Moviemeteren enzo!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een sociaal leven is overrated.
Inderdaad.