• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Filmmarathon

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Rianneke_Dan wrote:

Vanavond maar eens een kleine marathon houden met The Evil Dead Trilogy. Ik heb die eerste in 2007 al eens gekeken en die staat nu op 2*. Ik ga er vanuit dat het een ruime verhoging gaat worden omdat ik nu veel meer bezig ben met horrors uit de jaren 80, en dat bevalt me enorm goed. Dus ik ben echt benieuwd

Ben benieuwd. Deel 2 blijft imo de beste uit de trilogie

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Daarnet ook iets gedaan met vrienden. Ongeveer van Woensdag 20h00 tot Donderdag 09h00. Dit is het geworden:

Paranormal Activity (Herziening - Van 1,0* naar 2,0*)

Ils (Herziening - Van 4,0* naar 4,0*)

The Midnight Meat Train - (Herziening - Van 3,5* naar 3,0*)

Martyrs (Herziening - Van 4,5* blijft 4,5*)

Død Snø (Herziening - Van 3,5* naar 3,0*)

Kick-Ass (2,0*)

American Pie Presents: Beta House (Herziening - Van 2,5* naar 2,5*)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik heb er gister een Cronenberg nacht van gemaakt:

- Shivers (3,5*)

- Rabid (3,5*)

- The brood (3,5*)

- Crash (4,0*) -edit-, toch 4,5*.

Heb me dus uitstekend vermaakt.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Eergister een Drama-marathon. Al waren het maar 2 films. Namelijk:

- Magnolia (188min)

- The Deer Hunter (182min)

Maar die 6 uur komt al gauw neer op een 4 tal normale films.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik heb het 366 minuten durende La Meglio Gioventù al meerdere keren in één ruk uitgekeken.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Is inderdaad ook gewoon een marathon opzich.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Net als Sátántangó in één keer uitkijken. Zie ik mezelf ook geen tweede keer meer doen...

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Wat ik wel nog een keer wil doen is een 24 seizoen binnen 1 dag bekijken. 24 x 40minuten is 18 uur. Das dus even doortrekken.

Shadowmaster.100

• 1 messages
  • 0 votes

Justinw wrote:

Wat ik wel nog een keer wil doen is een 24 seizoen binnen 1 dag bekijken. 24 x 40minuten is 18 uur. Das dus even doortrekken.

Heb je haast ofzo ?

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Nee, maar mijn mening is wel, vooral bij een serie als 24 die er in principe voor is gemaakt. Dat je het wat intenser meemaakt. Bij een serie die meerdere dagen,weken,maanden etc. overlapt is het zeker niet nodig maar 24 gaat over één dag. Zo word het opgenomen en zo kan het ook zeker bekeken worden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Toevallig had ik laatst het idee om samen met mijn vriend een filmmarathon te houden. Dat zou dan wel een mix van genre's worden, maar goed, ik vond het een goed idee. Mijn vriend niet, dus het gaat niet door.

Daarna aan mijn broertje, die ook een filmgek is, gevraagd of hij mee wilde doen en hij wilde ook niet. Aan vrienden hoef ik het niet te vragen, daar weet ik het antwoord al van (namelijk: Nee). In mijn eentje een echte marathon houden daar heb ik ook niet echt zin in, dus geen filmmarathon voor mij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ga straks een marathon houden. Ik ben heel de dag ziek geweest, dus heb overdag veel geslapen. Ik vind het altijd moeilijk om weer een 'normaal' ritme te krijgen, dus meestal haal ik dan een nachtje door, zodat ik de volgende dag weer gewoon op een normale tijd naar bed kan.. Vandaar dus dat ik deze nacht ga invullen met een marathon.

Ik heb deze films klaarliggen. Ik weet nog niet op welke volgorde ik ze ga kijken en misschien dat er nog een aantal filmpjes afvallen (ik zal ze waarschijnlijk niet allemaal kunnen kijken):

- Brendan and the Secret of Kells

- Princess

- Charlie St. Cloud

- 2:37

- Dakota Skye

- Piranha (2010)

Ik heb er zin in!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geweldige afsluiter van 't lijstje! Zou hem zelf wat eerder kijken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Benieuwd wat je van Princess gaat vinden, Piranha wordt gewoon een dikke 4.5

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Piranha zou ik ergens in het midden doen, zou zonde zijn als je tijdens die film in slaap zou vallen van vermoeidheid

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb ze ook niet op volgorde gezet. Ik heb vanmiddag al redelijk wat te eten/drinken ingeslagen. Ik zal in ieder geval niet verhongeren. Ik heb: 3 blikjes BURN energy, een fles cola, dummy's , van die frietjeschips en oreo's. En genoeg sigaretten om de avond door te komen.

Ik denk dat ik ga beginnen met 2:37.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Charlie St Cloud vond ik persoonlijk aan de vermoeiende/saaie kant.

- Brendan and the Secret of Kells

- Princess

- 2:37

- Dakota Skye

Bovenstaande ken ik volgens mij niet, straks eventjes opzoeken.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Charlie St. Cloud Echt een heerlijke film met een nog heerlijkere Zac

Princess is ook een goede film, moet ik zelf ook nodig eens herzien. En Piranha vond ik niet heel veel aan, zit weinig eye candy in voor de hetero vrouw Rest van de films ken ik niet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Brendan and the Secret of Kells heb ik geleend van mijn schoonbroertje. Hij heeft in Canada een studie animatie gevolgd en heeft ook zelfs een aantal korte filmpjes gemaakt voor projecten. Hij heeft erg veel animatie in zijn collectie, ook veel onbekende titels. Verder heeft hij sowieso een goede filmsmaak. Altijd wel leuk om filmpjes uit te wisselen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Klinkt wel leuk trouwens en ik ben gek op animatie, dus ik zal die film op mijn 'to see' lijstje zetten

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ben zelf het meest benieuwd naar Princess, maar ik heb nu 2:37 opgezet. Mijn filmmarathon gaat beginnen.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Zien er niet echt uit als films die mij de nacht wakker gaan houden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Er was vanalles tussen gekomen nog, maar ik ga nu toch echt beginnen..

@chevy: Gelukkig hoef jij ze niet te kijken! Mijn favoriete genre's worden in ieder geval mooi vertegenwoordigt in het lijstje van films die ik wil gaan kijken. Animatie, drama(/komedie) en horror.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dakota Skye, onderschat filmpje. Echt een mooie film. Piranha ook erg sterk en Princess is één van de beste animaties ooit. Enjoy! .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Moet er niet aan denken, zo'n marathon...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gaat prima tot nu toe. Ik moet alleen even bijkomen van het eerste filmpje. Ik had totaal niet verwacht dat 2:37 zo'n zware film zou zijn, maar ik heb wel meteen 5* uit kunnen delen. Wat een prachtige film was dat!

Ik ga zometeen door met Piranha. Ben benieuwd.

edit: Ik heb nu ook Piranha gekeken. Wéér 5* uitgedeeld. Laten we hopen dat de rest van de films ook zo geweldig waren als de twee voorgaande, dan kan mijn nacht niet meer stuk! Ik ga nu beginnen aan Princess. Ben benieuwd.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, het was toch niet helemaal gelukt. Wel heb ik drie geweldige films gezien!

Eerst werd het 2:37, waar ik eigenlijk niet veel van verwacht had, maar dat bleek een toppertje te zijn. Toen werd het Piranha. Ook een topper!

Daarna was Princess aan de beurt. Een erg aangrijpende animatiefilm waarbij ik ook de nodige tranen over mijn wang heb voelen rollen.

De laatste film die ik opgezet had was Charlie St. Cloud, maar ik heb hem niet lang kunnen kijken, want ondanks de energiedrank was ik toch in slaap gevallen. Straks maar even Charlie St. Cloud afkijken, ik heb toch vrij vandaag!

Ik heb enorm hoge cijfers uit mogen delen:

- 2:37 5*

- Piranha 5*

- Princess 4,5*

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Slechts 3 van de 6. Matig hoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, slecht he?

Ik ben vanavond ook nog vrij, dus ik ga proberen om vanavond nog wat van die filmpjes mee te pakken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Piranha! Ik kijk enorm weinig films voor mijn doen de laatste tijd, binnenkort toch maar weer eens mijn kijk-stapeltje kleiner maken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.