• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Wehkamp

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik bestel vaak iets bij Wehkamp en nog nooit problemen mee gehad. Snelle levering en goede prijzen. Al gaat het niet om dvd's of zo, dus misschien dat daar meer problemen mee zijn.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

SnakeDoc wrote:

Update: Tot mijn grote verbazing zojuist op telebankieren ontdekt dat het bedrag van €4,99 staat terug geboekt.

Ik naar mijn wehkamp account en zie dat de DVD niet meer leverbaar is. Daar hadden ze dus 2 maanden de tijd voor nodig!

Daarbij vergoeden ze nu de DVD maar niet de verzendkosten. Ik heb namelijk €6,75 moeten betalen.

Nou doe ik doorgaans niet zo moeilijk over 1 euro 75, maar aangezien het een principe kwestie is geworden zal ik wehkamp lastig vallen tot de dag dat die ene hele euro en 75 centjes staan bijgeschreven.

Ben benieuwd of Bram Moskovic wellicht wat tijd over heeft nu hij de zaak met Wilders heeft gewonnen

Wat een schijt site zeg! Anti Wehkamp

Moet je ze maar eens bellen, kun je helemaal lachen(huilen).

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

AHWA wrote:

Ik bestel vaak iets bij Wehkamp en nog nooit problemen mee gehad. Snelle levering en goede prijzen. Al gaat het niet om dvd's of zo, dus misschien dat daar meer problemen mee zijn.

Wehkamp is natuurlijk meer bekend dankzij de kleding enz. Die zijn ook meestal snel thuis bezorgd. Maar voor de Gaming & film catogorie moet je eigenlijk best lang wachten, dus daar zit het verschil ook in. Dat hebben ze ook meestal niet op voorraad.

@SnakeDoc, zeker bellen idd! En anders mailen. Die verzendkosten moet je gewoon terug krijgen, anders zal ik er wel eens iets van zeggen! Flauwekul ook altijd.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Moet je ze maar eens bellen, kun je helemaal lachen(huilen).

Daar reken ze ook weer kosten voor per minuut Heb dat de vorige keer gedaan. Nu dus (voorlopig) alleen mail verkeer!

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Heb ook regelmatig dvd's besteld bij Wehkamp, maar nog nooit gezeur mee gehad.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Gelukkig heb ik ook alleen maar goede ervaringen, terwijl ik er toch veel DVD's gekocht heb.

Het aanbod is ook zeer ruim, en de prijzen zijn vaak gunstig.

Doorgaans ook heel snelle levering.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wehkamp stortte een keer € 10,00 terug op mijn rekening. Ik dacht dat dat de korting dan was of zo. Opeens zag ik na 2 maanden op mijn rekeningoverzicht daar dat er al 2 keer rente over dat tientje was gegaan en dat ik hun opeens moest betalen. Ik had al mijn dvd's al betaald en kon uit mijn rekeningoverzicht nergens een dvd zien die ik niet had betaald. Ik gebeld dat ik alles betaald had en waar die (inmiddels) openstaande 13 euro vandaan kwam. Konden ze me geen antwoord op geven. Nee, ik koop daar geen dvd's meer. Ook vaak te lang wachten en dat het dan alsnog wordt gecanceld na een paar maanden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik heb vandaag ook 10 euro op mijn rekening gekregen... Heel raar...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik heb mijn 1 euro 65 verzendkosten terug

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Jezus mina dit is toch niet te geloven. Ik dacht: laat ik nog eens iets bestellen bij Wehkamp, omdat je een waardebon kan inzetten. Maar dan wil ik het bestellen, en heb ik de waardebon ingewisseld en dan aangegeven hoe ik wil betalen. En als ik dan naar de volgende stap wil, dan reageert hij niet. Er staat vanonder: gereed, maar met fouten op site met een !-icoontje.

Dus ik heel de bestelling opnieuw gedaan, kan ik de waardebon niet meer inwisselen want die is al gebruikt.

Nu maar een klacht sturen. Weet het anders ook niet meer.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

TragieStar.* wrote:

Jezus mina dit is toch niet te geloven. Ik dacht: laat ik nog eens iets bestellen bij Wehkamp, omdat je een waardebon kan inzetten. Maar dan wil ik het bestellen, en heb ik de waardebon ingewisseld en dan aangegeven hoe ik wil betalen. En als ik dan naar de volgende stap wil, dan reageert hij niet. Er staat vanonder: gereed, maar met fouten op site met een !-icoontje.

Dus ik heel de bestelling opnieuw gedaan, kan ik de waardebon niet meer inwisselen want die is al gebruikt.

Nu maar een klacht sturen. Weet het anders ook niet meer.

Had ik laatst ook. Ik heb ze toen gemaild en die waardebon is toen als wehkamp tegoed gestort.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Aaaah! Ik word echt gek.

Eerst een klacht gestuurd vanwege de waardebon, krijg ik een heel vaag bericht van hun terug. Ik dus 2 berichten teruggestuurd en nu hoor ik helemaal niks meer.

Dus toen heb ik maar iets besteld wat 2/3 dagen levertijd zou zijn, nee nu kijk ik bij mijn bestellingen op de site en is het opeens 1 week geworden!

@depri, ja ik heb ook een bericht gestuurd dat ze die 10 euro dan maar op mijn bankrekening moeten storten, maar nog niks gehoord dusja.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Zelfde probleem, had ik al een andere keertje en nu willen ze dat ik dat tegoed weer terug stort... Nou, mooi niet

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Oke haha. Moet je idd niet doen. Dat is hun probleem.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ben benieuwd of ik binnenkort ook deze nieuwe waardebon krijg... Dubbel pret

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Nou, deze waardebon krijg je gewoon via de mail gestuurd. Iedereen die zijn email gegevens heeft achtergelaten die krijgt zo'n mail denk ik. En daar staat dan die code op die je kan gebruiken voor je aankoop met 10 euro korting.

Maar de actie loopt nog tot 17 juni dus je moet snel zijn

Straks sturen ze mij pas na 17 juni een bericht terug en dan zeggen ze; Helaas, we kunnen die 10 euro niet meer terugstorten. De actie is al verlopen. Dat zou pas lullig zijn.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

juli bedoel je? Ja ik had het dus net zoals jou geprobeerd, maar kwam niet verder dan iDeal aan te klikken... Had ik vorige keer ook al (via OOK een mail-actie), en na een maandje ofzo kreeg ik die 10 euro... Dus misschien via deze misstap ook weer...

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

17 juli idd. Oke, maar als je op Betalen na ontvangst van je bestelling klikt, dan doet hij het wel en dan kan je ook gewoon uit IDeal kiezen. Heel vaag allemaal.

Ja, ik hoop het. Ik ga er iig alles aandoen om die 10 euro terug te krijgen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Naja, ik kocht meer omdat ik die 10 euro kreeg, dan dat ik echt iets wilde aanschaffen en die 10 euro van pas kwam. Ik kijk er zo wel even naar, Wehkamp is prima, maar die eindeloze acties... Om ziek van te worden, doe dan 1 keer een goede die werkt

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Ik vind Wehkamp eigenlijk best goed. Lekker voordelig en veel acties en kortingen. Maar de levering en alles wat daar bij komt kijken is verschrikkelijk.

Ik wilde eigenlijk ook niks kopen, maar alleen dankzij de 10 euro korting een paar dingen besteld.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Dat is juist mijn kritiekpunt waar ik een winkel wel of niet goed mee bekritiseer Leuk dat het zo goedkoop is en dat ik gratis geld krijg, alleen heb er bar weinig aan als het het niet doet/niet aankomt

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Ja idd, daar heb je gelijk in

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Nu heb ik dus wel weer bericht gekregen van Wehkamp. Het was dus weer een automatisch bericht dat ze sturen dat ik al eerder heb ontvangen en helemaal niks mee kan.

Als ik het goed begrijp zeggen ze dat het bedrag eral van is afgetrokken maar dat is niet zo. Dat is het bedrag van de acties van mijn aankopen.

Ik word er zo moe van, volgende keer ga ik wel bellen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Godverdomme, ik bestel hier nooit meer iets. Sorry voor mijn taalgebruik .

Na veeel moeite heb ik eindelijk mijn Baantjer Seizoen in huis. Ik erg veel moeite gedaan om mijn 10 euro waardebon terug te krijgen, maar het kwam niet verder dan standaard berichten die ik van Wehkamp kreeg die volledig vaag waren. Mijn andere 3 Dvd's heb ik nog steeds niet in mijn bezit terwijl ze allang zijn verzonden. Dus ik vandaag gebeld, bleken die dvd's weer teruggestuurd te zijn naar Wehkamp zelf. Ik heb ze nooit teruggestuurd. Was dus weer een foutje zeiden ze. Dus dan wilde ze de 3 dvd's weer opnieuw bestellen voor mij maar dat duurt dan weer 4 weken zei ze. En Wehkamp kennende duurt dat dus 8 weken, toen zei ik; laat maar dan. Ze wilde me zelfs 20 euro laten betalen voor 3 dvd's die maar 10 euro totaal kosten. Lekker dom zijn ze daar ook weer.

Maar gelukkig heb ik mijn totaal bedrag van 29 euro wel teruggestort gekregen. Ook weer erg vreemd, aangezien ik nu Baantjer gratis heb gekregen Alleen balen dat ik de 3 dvd's niet heb kunnen ontvangen.

Nu weet ik het zeker; ik bestel nooit meer iets daar.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik heb weer een 10 euro waardebon binnen die tot a.s. zondag geldig is.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

@ TragieStar.*, ik weet hoe je je voelt, en leef dan ook ontzettend met je mee Ik heb mijn relatie met wehkamp.nl officieel verbroken. Moeilijk moment, maar denk dat het voor beide partijen beter is zo! Het feit dat ik nooit zo'n €10,- bon krijg zegt wel iets over onze onderlinge verstandhouding. K*T Site!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Haha ja idd. En ik kreeg ook nog zo'n chagrijnig mens aan de telefoon. Dat was niet normaal meer.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Fikret8 wrote:

Ik heb weer een 10 euro waardebon binnen die tot a.s. zondag geldig is.

Kreeg ik ook weer! Meteen gebruikt en dag later de dvd op de mat, top

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Momenteel actie vierdaagse bij Wehkamp. Zitten een paar goede aanbiedingen tussen, waaronder deze; die ik gisteren besteld heb:

LG - 42LW4500 - 3D LED tv? Bestel nu bij wehkamp.nl

Ik zit al 1.5 jaar met een projectie tv waar de lamp van vervangen moet worden (300€), dus dit was voor mij eigenlijk een aanbieding die ik niet kon laten lopen. Specificaties zijn echt grandioos, al ga ik er wel 10cm in size op achteruit. Eerste wat ik morgen doe is Avatar in de Blue-ray duwen, en go!

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Misschien een leuk weetje.

Mocht je weer een 10 euro waardebon ontvangen en je weet niet wat je moet bestellen? Bestel een willekeurig dvd voor 10 euro, laat het toesturen aan een DHL afhaallocatie en haal de dvd niet op. Vervolgens wordt de dvd na een maand teruggestuurd naar wehkamp en krijg je het geld op je bankrekening gestort.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.