Wehkamp
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Had Jacob's Ladder besteld voor 4,99 bij de Wehkamp. Krijg ik hem binnen en zijn de verzendkosten opeens 4,95. Heb ze gemaild dat dit de laatste ker was dat ik wat bij hun besteld heb. Net zo duur als de DVD zelf, de gekkies.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Iemand interesse in mijn waardeboncode voor wehkamp?
Je moet voor 25 euro kopen(geen boeken) en met die code krijg je dan 7,50 korting.
Ik koop zoals ik hiervoor al zei niks meer bij de Wehkamp.
Stuur pm, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Groeten Frank
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Je hoeft niet voor 25 euro te kopen, ik heb Enter The Void zojuist gekocht en de 7,50 euro waardebon is daar gewoon op geldig. 
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Bedankt voor de tip Fikret8
Ik had inderdaad ook weinig zin om voor €25 te gaan bestellen maar heb je tip uitgeprobeerd en die werkt. Zojuist de Helaasheid besteld.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Namens mij ook nog bedankt.
Dit stond er in de mail:
Zo werkt het
1. ga naar wehkamp.nl
2. plaats je bestelling in je winkelwagentje
3. voer bij stap 3 je waardebon in
4. minimaal bestedingsbedrag 25.-*
De korting wordt direct verrekend!
Dus fijn dat je even zei dat die 25 euro niet hoefde. Dit was dan echt mijn laatste aankoop daar. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fijne actie. Had 3 waardebonnen, heb nu voor een tientje 3 fijne films die ik al lang wilde. 
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Fijne actie. Had 3 waardebonnen, heb nu voor een tientje 3 fijne films die ik al lang wilde.
Daar kunnen ze nog wel eens een probleem over maken, maximaal 1 waardebon per klant.
De vorige keer had ik ook 2 waardebonnen gebruikt, vervolgens kwam de administratie daar een maand later achter en kreeg ik mail na mail. Uiteindelijk hebben ze 7,50 euro van mijn rekening bemachtigd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, goed dat je het zegt. We hebben wel 2 accounts daar. Nouja, zie het wel.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Inderdaad, het werkt misschien wel, maar bij controle val je meestal wel door de mand.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Alle 3 binnen, aparte verzendingen, geen afschrijving gehad.
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Iemand al een naheffing gehad van de vorige waardebon?
Want vandaag zat er een bon van €10,- in mijn postvak met nu een minimaal bestedingsbredrag van €50,-
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee geen problemen meer gehad, gewoon gebruiken ook onder de 50.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
10 euro gekregen, maar kan het dus blijkbaar ook onder de 50?
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Als je de waardebon invoert en vervolgens verder winkelt, ben je de coupon kwijt.
Blijkbaar is afrekenen na invoer de enige mogelijkheid.
Is er misschien iemand die er twee heeft en er één aan mij kwijt kan? 
Op basis van mijn eerdere ervaring kun je maar 1 coupon gebruiken, bij meerdere coupons wordt er naderhand nog extra geld van je rekening bemachtigd (10 euro per coupon).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had inderdaad ook de terugvordering gehad, omdat ik 3 films apart had besteld en elke film had zijn eigen coupon. Dus geen 3 coupons in 1 bestelling maar apart, en dat mag ook niet.
En nu staat er wel weer duidelijk bij dat:
Maximaal één waardebon per klant. Minimale bestedingsbedrag 50.-
@ Fikret : ik heb nog wel coupon's voor je, stuur heb je even via PM.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Als je de waardebon invoert en vervolgens verder winkelt, ben je de coupon kwijt.
Blijkbaar is afrekenen na invoer de enige mogelijkheid.
Is er misschien iemand die er twee heeft en er één aan mij kwijt kan? 
Op basis van mijn eerdere ervaring kun je maar 1 coupon gebruiken, bij meerdere coupons wordt er naderhand nog extra geld van je rekening bemachtigd (10 euro per coupon).
Had ik ook, ik wilde nog even verder kijken en toen was 'ie weg. Maarja, jammer dan 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Bestel nu voor de tweede keer wat bij Wehkamp.nl Eerste keer drie maanden moeten wachten. Daarna kreeg ik telkens bericht dat ik het artikel nog moest betalen terwijl dit al lang was gebeurd.
Nu nog een poging gewaagd. Een DVD met 1 week levertijd. Nu na 7 dagen is ie op 4 weken levertijd gesprongen.
Zoiets overkomt je bij Bol of FRS.com never nooit niet.
Niet mijn favo webshop voor DVD's dus!
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Zoiets overkomt je bij Bol of FRS.com never nooit niet.
Fout 
Wehkamp heb ik één keer gehad dat een artikel op 6 weken levertijd stond en vervolgens bleek dat ie niet meer leverbaar was. Kan gebeuren.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
In iedergeval sluit ik Wehkamp.nl na deze DVD uit voor het verder aanschaffen van films.
Beter dat je dan een site hebt die zich alleen vestigt op DVD's / Blu-Rays.
Vind dit helemaal niks!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Ik heb 1 keer iets besteld bij Wehkamp, en ik denk dat ik dat niet snel nog een keer zal doen. Jeetje, wat moet je lang wachten op je bestelling.
Nou, ik had weer iets besteld hoor. Was dat product blijkbaar niet meer verkrijgbaar dus daar ging het al mis. Moest ik iets anders gaan uitzoeken. Nou, dat heb ik gedaan en dan maar wachten op je bestelling, dat duurde een week. Toen heb ik een week gewacht, nee helemaal niks binnen gehad. Daarna nog een tijdje gewacht (een paar dagen) nog niks. Dus maar meteen een klacht sturen (heerlijk is dat)
.
Nou, er waren problemen ofzo. Dus toen nog een week gewacht en weer niks, ik werd echt gek. Heb ongeveer een maand gewacht ofzo. En toen had ik het eindelijk binnen.
Het was omdat de prijs velen malen goedkoper was anders had ik het al geannuleerd.
Een aantal dagen later keek ik nog eens op de site toen mijn product niet meer leverbaar was, en het stond er gewoon nog op hoor. Dan halen ze het niet even van de site af als ze het niet meer leveren. Maar ze verhogen de prijs wel gelijk met 5 euro, ja dat natuurlijk weer wel.
Maar Wehkamp is ook niet aangesloten bij een thuiswinkel logo ofzo iets, dus ze kunnen doen wat ze willen. Het voordeel is wel dat de prijzen meestal iets lager liggen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Update: Mijn bestelling van 1 Mei (1 simpele DVD) laat nog altijd op zich wachten 
Ga richtingen de 2 maanden. Belachelijk natuurlijk!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb er twee keer iets besteld (kreeg twee keer van die kortingsbonnen dus..
) en beide keren netjes ontvangen. Verder niet zo best als ik dat zo lees..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb al erg vaak bestellingen gedaan bij Wehkamp en het is altijd netjes aangekomen. 1 keertje (van de 10 keer dat ik er besteld heb) was er 1 dvd niet meer op voorraad. Dat lieten ze weten nadat ze me een maand hebben laten wachten. Ik kreeg een kortingsbon in de plaats. Daarover heb ik gemaild, want ik wilde gewoon mijn geld terug en dat hebben ze netjes gedaan. De kortingsbon mocht ik ook gewoon houden, dus geld terug + kortingsbon.
Verder leveren ze altijd erg netjes op tijd en de levertijd die er bij de producten staat klopt gewoon 9 van de 10 keer.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Mijn DVD stond op 3 tot 6 werkdagen, toen kwam hij op 4 weken te staan, en inmiddels zijn we 56 dagen verder.
Vorige keer duurde het 48 dagen. Laatst mailtje gestuurd, lieten ze me weten dat de leverancier nog niks van zich had laten weten.
Ik bestel dan ook niet de gemakkelijkste DVD's, maar vind 2 maanden wachten wel erg lang 
Heb gewoon zin om hem te annuleren, kijk wel hoelang ze me nog voor de gek houden 
In ieder geval laatste keer wehkamp voor mij!
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Ik zou hem niet annuleren. Bestook ze maar met mails en wie weet wat je er nog uit kan slepen (zie melvddonk).
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Mijn DVD stond op 3 tot 6 werkdagen, toen kwam hij op 4 weken te staan, en inmiddels zijn we 56 dagen verder.
Vorige keer duurde het 48 dagen. Laatst mailtje gestuurd, lieten ze me weten dat de leverancier nog niks van zich had laten weten.
Ik bestel dan ook niet de gemakkelijkste DVD's, maar vind 2 maanden wachten wel erg lang 
Heb gewoon zin om hem te annuleren, kijk wel hoelang ze me nog voor de gek houden 
In ieder geval laatste keer wehkamp voor mij!
Ik had precies hetzelfde. Bij mij zeiden ze ook steeds hetzelfde smoesje. Heb ook velen klachten gestuurd naar ze
Vonden ze waarschijnlijk niet zo leuk, al ben ik wel netjes gebleven. Al duurde het bij mij ook weer niet 2 maanden. Dat is wel erg lang.
Maar ik had wel iets besteld (geen dvd trouwens) wat eigenlijk nog maar een half jaar oud was, dus dat is erg makkelijk te krijgen overal zag je het wel. Als ik wilde kon ik het zo de volgende dag in huis hebben, maar dan moest ik het ergens anders kopen en misschien wel 10 euro ofzo meer betalen. Maar ik heb er voor gekozen om toch maar lange tijd te wachten.
Maar 1 tip: Niet ANNULEREN!
Dat zou zonde zijn, je hebt immers al zolang gewacht. Dus nog even geduld hebben, en ik duim met je mee.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Update: Tot mijn grote verbazing zojuist op telebankieren ontdekt dat het bedrag van €4,99 staat terug geboekt.
Ik naar mijn wehkamp account en zie dat de DVD niet meer leverbaar is. Daar hadden ze dus 2 maanden de tijd voor nodig!
Daarbij vergoeden ze nu de DVD maar niet de verzendkosten. Ik heb namelijk €6,75 moeten betalen.
Nou doe ik doorgaans niet zo moeilijk over 1 euro 75, maar aangezien het een principe kwestie is geworden zal ik wehkamp lastig vallen tot de dag dat die ene hele euro en 75 centjes staan bijgeschreven.
Ben benieuwd of Bram Moskovic wellicht wat tijd over heeft nu hij de zaak met Wilders heeft gewonnen 
Wat een schijt site zeg! Anti Wehkamp