Wehkamp
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
De afhandeling was bijzonder goed
Nogal, ja. Ik heb de eerste films nu al in huis en ze sturen alles direct op zodra ze het binnen hebben, ook al kost dat henzelf meer aan verzendkosten (je betaalt maar voor 1x).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Die prijzen variëren iedere keer (net als Mediamarkt, van Bol.com weet ik niet). The Third Man is nu bijvoorbeeld €9,99 (was als ik het goed heb € 5,99), To catch a thief nu € 14,99 was € 5,-
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ze hebben weer 7,50 korting. Nu "lente".
En weer dezelfde korting t/m zondag, nu met de code "april".
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Alweer.
Heb je alles binnen gehad?. Want er staat bij een aantal levertijd 3 tot 5 dagen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Ja, op de preorders na uiteraard. Ze leveren erg netjes en voor eigen kosten als het ene product later leverbaar is dan het andere.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2569 votes
double indemnity heb ik zeker anderhalve week op moeten wachten. Blijkt dat die quality film collectie van de wolf of wall street ook nog eens drie trailers laat zien die je niet kunt doorspoelen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Aan dat laatste kunnen ze natuurlijk niets doen, dat is van DFW.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2569 votes
Weet ik. Maar ik moest het even kwijt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is goed.
€7,50 korting is best veel (en de verzendkosten best laag, als je marktplaats ziet...). Het aanbod Blu-ray is helaas (in mijn geval) niet zo groot dus weer een combi Blu-ray/dvd gemaakt. Ben benieuwd hoe het gaat
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Heb alles ontvangen. Het grootse deel, wat op voorraad is al meteen de volgende dag. (Ze willen je niet laten wachten, daarom doen ze dit). Het overige de dagen erna. Op zich hoef je niet thuis te blijven. Het overzicht met bezorgtijden klopt alleen niet. Kunnen zij niks aan doen, DHL doet de bezorging.
Ook dit keer, perfect.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het grappige met die steeds terugkerende € 7,50 korting is dat die ondergrens van € 40 eigenlijk niet geldt. De korting wordt verdeeld over het aantal producten. Maanden geleden plaatste ik al een paar preorders, die ik nu telkens weer cancel en opnieuw bestel zodat ik een extra blu-ray goedkoop heb.
Het zou bijvoorbeeld ook werken als je maar 1 film wilt met korting. Dan vul je de bestelling aan met preorders tot de € 40 en cancel je vervolgens die preorders weer.
Hoop alleen niet dat ze nu meelezen. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het zou een keer werken maar niet iedere keer. Ik heb dit topic doorgelezen en zo gek zullen ze wel niet zijn.
Wel is het verzenden bijna zo goed als gratis. Want alles wat ik meer bestelde bleven die kosten gelijk. Zo heb ik een Blu-ray voor 5 Euro (inclusief korting/verzending), moet je wel mazzel hebben wil je dat in de winkel vinden voor die prijs. Op marktplaats vind je dat niet of je moet in de buurt van die verkoper wonen.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Want alles wat ik meer bestelde bleven die kosten gelijk.
Dat is niet meer dan gebruikelijk bij webshops. Bij de meeste is verzenden vanaf een bepaald bedrag zelfs gratis.
Het afwijkende is dat Wehkamp desondanks de producten direct toestuurt wanneer ze binnen zijn. Mijn vorige bestelling heb ik zelfs in vier leveringen ontvangen zonder extra kosten.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik doe zelden online-shopping, niet dat het niet gemakkelijk is maar ik vertrouw de post nooit.
Maar dit is zeker wel voor herhaling vatbaar. Dus laat maar weten als er weer korting is.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Oud nieuws maar ja Wehkamp-top vertrekt plotseling - destentor.nl.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Wat is er aan de hand met Wehkamp, filmcatalogus stelt niks meer voor
Altijd een van mijn favoriete shops geweest qua assortiment, prijs en service!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Je ziet het overal in Nederland afnemen/verdwijnen. Markt hier is zo dood als een pier.
Gelukkig hebben we o.a. Engeland nog.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
En Duitsland, en Frankrijk, en Spanje en... en... 
Nooit zoveel aanbod aan DVD's als nu gehad.
Maar degenen die aangewezen zijn op NL ondertiteling komen er op den duur wel bekaaid vanaf vrees ik.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nu al. Recente films zal wel geen probleem zijn maar hoe ouder hoe lastiger.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Recente films zullen wel degelijk een probleem zijn. Het gebeurt steeds vaker dat ze nieuwe films al niet meer op blu-ray uitbrengen of zelfs helemaal niet meer.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Inderdaad, o.a. Under the Skin en Nightcrawler. 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
die voorbeelden zijn inderdaad schrijnend, j0enne. Al moet ik de hand in eigen boezem steken aangezien ik part of the problem ben door zelden nog fysieke dragers te kopen
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dan denk ik dat we weer terug gaan naar vroeger. Je kan het kijken in het bioscoop en eventueel tv/netflix... en verder niks. (Of je moet weer allerlei moeite doen, wat de doorsnee filmkijker, waartoe ik behoor, toch niet doet).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind dat ze wel erg vaak korting hebben op allerlei artikelen, maar het schijnt goed te gaan.
Wehkamp: “74 miljoen orders op jaarbasis is haalbaar” - Logistiek
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Die laatste kortingscode is ook al weer maanden geleden. Leek zo'n permanent terugkerend dingetje te worden, maar helaas.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe code voor €7,50 korting: vakantie
Nog geldig tot en met maandag 25 juli, bij een minimale besteding van €40,-