Wehkamp
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ook al heel vaak gelezen hier in het verleden dat er gewoon een film mee gekocht is voor zeg 7,50 - 7,50 korting en dat het dus geen 50 minimaal hoeft te zijn, maar goed oe kiekt moar 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Dat klopt, voorheen waren die voorwaarden er volgens mij ook helemaal niet. Nu helaas blijkbaar wel, don't shoot the messenger 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien heeft iemand wat nodig van 40 euro bij de Wehkamp? Hierbij mijn code, enjoy!
7.50 KORTING
OP JE BESTELLING
JE WAARDEBONCODE IS:
happy
Vul bij het betalen de waardeboncode happy in en
klik op verzilveren. De 7.50 korting wordt
automatisch verrekend.
let op: de waardeboncode is hoofdletter gevoelig
SHOP NU ›
Voorwaarden:
De waardebon is geldig t/m 15 september 2014. Maximaal 1 waardebon per klant. Het minimaal bestelbedrag is 40 euro. Indien de klant een bestelling van 40 euro of meer plaatst wordt het kortingsbedrag verdeeld over de door de klant bestelde regels uit die bestelling waarop de waardebon verzilverd is. Stuurt de klant na bestelling artikelen retour (dan wel neemt de klant niet af) zal de korting op die bestelde regels definitief vervallen. De waardebon kan niet ingewisseld worden voor aanschaf van cadeaubonnen, boeken, Nutrilon 1- en/of G-Star RAW artikelen. Directe dan wel indirecte uitbetaling van waardebonnen is verboden, daaronder begrepen doch niet beperkt tot: (1) het – op welke wijze dan ook – inwisselen van de waardebon tot geld; (2) het bijschrijven van de waardebon op uw saldo bij wehkamp.nl.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kortingscode voor nieuwe klanten:

Minimumbestelbedrag is €40,-
Code werkt nog t/m maandag!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
7.50 KORTING
OP JE BESTELLING
We love to surprise! Omdat de feestdagen voor de deur
staan, krijg jij 7.50 korting op je bestelling. En of je nu
een leuk Sintcadeau of een lekker vest zoekt:
vandaag voor 23.00 besteld, is morgen in huis.
JE WAARDEBONCODE IS:
feest
Vul bij betalen de waardeboncode feest in en klik op
verzilveren. De 7.50 korting wordt automatisch verrekend.
let op: de waardeboncode is hoofdlettergevoelig
SHOP NU ›
Geldig tot 1 december bij mimimumbesteding € 40
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Met de code 'maart' krijg je €10 korting bij een minimale besteding van €40. Heb even Northwest, Los Viajes del Viento, King of Devil's Island, Oslo August 31 en Kid besteld. Sommige stonden al al jaren op mijn verlanglijstje. Erg blij dus. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kortingscode voor €10 korting: happy
Bij minimale besteding van €40 - geldig tot en met dinsdag 26 mei
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Met de code 'sunny' krijg je €10 korting bij een minimale besteding van €40. Heb weer een aantal titels van mijn wensenlijst kunnen wegstrepen. At Any Price, Carcasses, Ernest & Celestine (BR), Symbol en Mammuth (BR). Tevreden. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wehkamp lijkt in handen te komen van Britse Apax | Economie | de Volkskrant
Nog opmerkelijker is dat er in dit artikel over omzetdaling gesproken wordt:
Terwijl Wehkamp in Nederland bijna de enige overgeblezen serieuze concurrent voor (dure) BOL is.
Hoewel Amazon misschien nog eens ontwaakt in Nederland en echt aan de slag gaat.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Hoewel Amazon misschien nog eens ontwaakt in Nederland en echt aan de slag gaat.
Dat hoop ik echt, vooral als er daardoor door 'koppelverzending' of 'vrachtzending' oid op de verzendkosten vanuit Amerika bespaard kan worden, evt met iets langer wachten. Maar ook wat concurrentie is welkom.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Je zou verwachten dat het met Wehkamp goed zou gaan i.v.m. goede prijshantering etc. waar vele bedrijven van kunnen leren. Apart! Misschien betalen de mensen liever meer - voor hetzelfde - en shoppen daarom bij bol.com. 
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2569 votes
Wehkamp is nou ook niet bepaald goedkoop (qua dvd's)
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Regelmatig voordelige aanbiedingen toch.
Ik heb er leuke koopjes kunnen vinden.
Alleen zijn de verzendkosten dan weer aan de hoge kant.
Loont toch bij aankoop van meerder DVD's.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2569 votes
Ik koop er alleen iets als je die 10 euro korting krijgt (moet je wel voor 40 euro bestellen)
Het aanbod valt er ook wat tegen vind ik.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kortingscode voor €10,- korting: zomer
Nog geldig tot en met morgen en bij besteding van minimaal €40,-
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij Wehkamp gaat bestelling binnen half uur pakhuis uit - AD.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kortingscode voor €10,- korting: sint
Nog geldig tot en met 4 december en bij besteding van minimaal €40,-
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Wehkamp had eerst de keus uit ongeveer 5000 Blu-ray 's, dit zijn er nu nog maar zo'n 500. Weet iemand waarom, gaan ze het afbouwen? Zou het erg jammer vinden, fijne webshop.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wehkamp had eerst de keus uit ongeveer 5000 Blu-ray 's, dit zijn er nu nog maar zo'n 500. Weet iemand waarom, gaan ze het afbouwen? Zou het erg jammer vinden, fijne webshop.
Ja zonde. Ik denk dat ze steeds minder dvd's verkochten en het niet meer veel oplevert. De dvd-markt is ingestort.
Nu BOL woekerprijzen hanteert, zou je zeggen dat een goedkoper alternatief een deel van de markt kan winnen. Ik vermoed dat ze alleen nog de meest verkochte titels gaan leveren.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Ja zonde. Ik denk dat ze steeds minder dvd's verkochten en het niet meer veel oplevert. De dvd-markt is ingestort. Nu BOL woekerprijzen hanteert, zou je zeggen dat een goedkoper alternatief een deel van de markt kan winnen. Ik vermoed dat ze alleen nog de meest verkochte titels gaan leveren.
Echt zonde. Wat is dat toch in NL met Dvd/BR/LP verkoop. Moet je eens de liefhebberij/verzamelcultuur in Engeland zien.. En daar struikel je zowat over de web shops. Hoop echt dat Amazon.nl op den duur gaat uitbreiden naar Dvd/BR verkoop. Ben geen fan van Bol.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Uitbreiding Amazon.nl, ik denk het niet. Blu-ray markt is ook niet meer zo geweldig. In Duitsland is het aanbod, alleen al van cd's ook groter. Ik weet inderdaad ook niet wat dat is in NL.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Meer een cultuurdingetje, denk ik. Nederlanders zijn wat gieriger en onbeschaafder dan veel andere volken. Als we het gratis kunnen 'krijgen' betalen we er niet voor.
De cd-markt is hier ook veel kleiner dan in bijv. Duitsland en Engeland.
Wat Wehkamp betreft: nog nooit iets besteld. Heb het idee dat ze films daar nooit op voorraad hebben.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
T/m maandag geldig: € 7,50 korting vanaf € 40 met de code "alsjeblieft".
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Begint toch wel een fijne shop te worden, dat Wehkamp. Staat nu ook weer een hele rits aan goede blu-rays op voor € 5,99.
Vandaag overigens weer € 7,50 korting vanaf € 40 met code "korting".
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Staat nu ook weer een hele rits aan goede blu-rays op voor € 5,99.
Inderdaad echt belachelijk goede titels, bijv. Reds.. Schindler.. Rosemary.., voor een spotprijsje. Hoe kan dit? En dan komt die coupon er nog een keer overheen 
Thanks!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Inderdaad echt belachelijk goede titels, bijv. Reds.. Schindler.. Rosemary.., voor een spotprijsje. Hoe kan dit? En dan komt die coupon er nog een keer overheen 
Thanks!
Nog wat gescoord? Ik heb dit voor een kleine 40 euro bij elkaar geharkt: Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Ik had die van jou gezien. Ran, Hitchcock en Rosemary's Baby zeer fraai! Die fantasy lijkt me ook wel interessant met Emily Browning.
Score: Twin peaks - Complete series (Blu-ray)
En een aantal € 5,99's waar jij op geattendeerd had!
Sabrina
Reds
Rango
Ten Commandments
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Nice!
En leuk dat er best onverwachts weer een fijne Nederlandse webshop is. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ben alleen benieuwd hoe lang dat duurt.
De afhandeling was bijzonder goed, nog niet eerder films gekocht daar.
(Wel andere zaken in het verleden)