Wehkamp
Ik Doe Moeilijk
-
- 1145 messages
- 197 votes
je ?
Er staan bij mij overigens ook nog een aantal onderdelen van de bestelling open die niet zo spectaculair voordeel opleveren, maar desalniettemin goede deals zijn.
Baldur
-
- 691 messages
- 3072 votes
Jullie wensen serieus met u te worden aangesproken? Ben juist blij dat het contact met bedrijven of tussen bedrijven steeds losser en persoonlijker wordt. De tijden van een brief of email nog afsluiten met 'hoogachtend' zijn hopelijk ook snel verdwenen.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Het leest vooral vreemd doordat hij wel met Meneer wordt aangesproken.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Jullie wensen serieus met u te worden aangesproken? Ben juist blij dat het contact met bedrijven of tussen bedrijven steeds losser en persoonlijker wordt. De tijden van een brief of email nog afsluiten met 'hoogachtend' zijn hopelijk ook snel verdwenen.
Vroeger was de klant "koning", en die spreek je niet met ' je' aan 
Een teken aan de wand voor wat de status van de klant betreft? 
Het m.i. zou ook vreemd overkomen wanneer je in een winkel met 'je' zou worden aangesproken.
Wehkamp is in feite toch ook een winkel.
Ik heb er toch wat gemengde gevoelens bij.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Paar dingen geannuleerd, maar verschillende ook niet hier. Daarbij zitten enkele wat minder extreme koopjes, maar toch wel artikelen die erg laag geprijsd zijn. Benieuwd wat daar mee gebeuren gaat.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Hier hetzelfde.
- Blue Valentine (DVD | 4.49) Geannuleerd
- True Grit (Blu-ray | 8.09)
- The Fighter (Blu-ray | 8.09)
- Monsieur Lazhar (Blu-ray | 8.99)
- Blade Runner (Blu-ray | 4.49) Geannuleerd
- Women are Heroes (Blu-ray | 8.99) Geannuleerd
- Fantastic Mr. Fox (Blu-ray | 4.49) Geannuleerd
- Black Venus (DVD | 7.19) Geannuleerd
- Helaasheid der Dingen (Blu-ray | 8.09)
Welke hadden jullie besteld?
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Eisenstein collection (DVD)- 7.19 - Geannuleerd
Francois Truffaut box 2 (DVD) - 10.49 - Geannuleerd
Kieslowski box (DVD) - 4.49 - Geannuleerd
Bresson box (DVD) -9.89
Marlene Dietrich box (DVD) - 8.09
Lisandro Alonso box (DVD) - 13.49
Prairie home companion (DVD)- 4.49 (met originele hoes
)
Story of film - An odyssey (DVD) - 19.79 (toch 10-15 euro minder)
Once upon a time in anatolia (DVD) - 8.99 (overal nog full price)
Berlin Alexanderplatz (DVD) - 8.09
Explicit cinema (DVD) - 4.49
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Game of thrones - Seizoen 2 (DVD) Geannuleerd 8.09
Cosmopolis (DVD) Geannuleerd 5.39
Hans Teeuwen - The Dutch Years (DVD) Geannuleerd 14.39
Invader (DVD) Geannuleerd 4.49
Alps (DVD) 9.89
Symbol (DVD) 8.99
Capellani Albert - Red Lantern The (DVD) 15.29
Yuri's day (DVD) 13.49
10 to watch 3 (DVD) 16.19
Hors satan (DVD) 10.79
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
Die 10 to watch is nu 26 tenzij ik me vergis...
Is die titel licht misleidend of wat? er staan geen 10 films op, toch 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
via de facebook van wehkamp kun je een kortingscode krijgen van 10 euro korting bij besteding van 25 euro. Op = op.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Bedankt voor de tip Sasja! Heb nu de Akerman box voor 20 euro.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@ Sasja:
Hartelijk dank v.d. tip!
Ik heb er meteen gebruik van gemaakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wehkamp past misleidende slogan aan na klacht - Economie - VK - volkskrant.nl
Wehkamp past de bekende slogan 'Vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis' op verzoek van de Reclame Code Commissie aan.
Op de website staat nu 'snel bezorgd, ook 's avonds en op zaterdag'.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Dit is overigens verreweg mijn favoriete Nederlandse (dan heb ik het niet over zaavi.nl of zo) webshop voor dvd's op dit moment. Het aanbod is toch overal ongeveer gelijk (te weinig gevarieerd helaas), maar ze zijn vaak goedkoper, hebben leuke aanbiedeningen, geven regelmatig kortingscodes weg die interessant zijn en ze leveren altijd goed en snel.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Helemaal mee eens!
De laatste tijd bestel ik steeds vaker bij Wehkamp vanwege de lage prijzen in vergelijking met FRS of Bol.
Ook inderdaad vaak een kortingscode of 10 of 20% korting.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
De kortingcodes zijn alleen nog geldig bij een minimum besteding van 50 euro, sindsdien heb ik er niets meer besteld. Toch een flinke investering om bij elke 7,50 euro kortingsactie minimaal 50 euro neer te leggen, 50 euro is wat ik ongeveer in een half jaar besteed aan het kopen van dvd's. Tegenwoordig worden dvd's via moviemeter, marktplaats, etc. voor 1, 2 of 3 euro per stuk aangeboden.
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Met mijn te goedkope bestelling een behoorlijk slechte ervaring helaas (zie een eerder bericht). Er waren er een paar meteen gecanceld, met de rest gebeurde niks, tot ik veel later (bijna twee maanden) een mail stuurde. Toen kreeg ik een mail dat alles wat niet gecanceld was alsnog zou komen. Meteen daarop wordt toch alles gecanceld, zonder het mij te laten weten. Vervolgens mijn geld maar weer teruggevraagd (en gekregen). Ik had dan graag meteen geweten dat ze niets gingen leveren. Dat was wel zo netjes geweest. Ik heb nu sterk de indruk dat er gewoon helemaal niks gebeurd was als ik nooit gemaild had.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Waarom betaal je dan niet gewoon achteraf pas als je het binnen hebt gekregen?
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Twee redenen: 1. Dat moest van Wehkamp, dat doen ze weleens als je daar voor het eerst besteld. 2. Omdat ik dan de kans groter achtte dat ik de films ook zou krijgen voor die prijs.
Maar dat ik al had betaald boeide me niet zo. Het gaat om twee maanden lang geen enkel bericht en geen verandering in de bestelstatus. Het was een testje, waarvoor ze niet zijn geslaagd. Ik bestel weer elders.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Bij mij is alles wat niet gecanceld is netjes geleverd, op één na die momenteel nog steeds op één week staat (The Fly)
O.a. 2001: A Space Odyssey (Blu-ray) voor iets meer dan €5 en 8MM + Silver Bullet voor €2.70 per stuk.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Ballada o Soldate (1959) en Letyat Zhuravli (1957) meerdere keren besteld, was altijd gecanceld. Tegenwoordig zijn ze beiden OOP.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik ben zelf niet meer zo blij met Wehkamp.
Via Facebookpagina een korting gekregen op een bestelling van DVD's.
De betalingsaanwijzing die daarop volgde bracht de korting echter niet in mindering op de bestelling.
Helemaal geen antwoord op mijn klacht daarover (14 dagen geleden verstuurd)
Dit is overigens niet de eerste keer dat iets dergelijks gebeurde.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Zo hé, 2 maanden geleden vast In The Name of the Father besteld aangezien d'r toen korting was op dvd's/blu-rays.
En nu wordt die morgen al geleverd terwijl die eigenlijk pas vanaf 24 april te koop is op Blu-Ray.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Onlangs een cd besteld. Gecancelled omdat ik er 'anderszins' ook aan bleek te kunnen komen. Vervolgens kreeg ik alleen het bedrag van de cd terug, niet die van de verzendkosten (had vooraf betaald omdat een acceptgiro op de een of ander manier niet tot de mogelijkheden behoorde)!
Verder prima ervaringen trouwens, maar da's langer terug.
Momenteel spant het er om of ik de cd dan wel de pot pindakaas eerder aan mijn oren aan kan gaan aanbieden...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
JOUW KORTINGSCODE:
'DECEMBER'
1. Klik bij betalen op "Verzilver hier je
waardebon, cadeaubon of gratis kortingscode"
2. Vink "Waardebon" aan
3. Vul de kortingscode in en klik op verwerken
De 7.50 korting wordt automatisch verrekend
enjoy 
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
JOUW KORTINGSCODE:
'DECEMBER'
1. Klik bij betalen op "Verzilver hier je
waardebon, cadeaubon of gratis kortingscode"
2. Vink "Waardebon" aan
3. Vul de kortingscode in en klik op verwerken
De 7.50 korting wordt automatisch verrekend
enjoy
Dank! Minimum bestedingsgedrag?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
"Het minimale bestelbedrag is € 50.-. Indien de klant een bestelling van € 50,- of meer plaatst maar na de bestelling artikelen retour zendt (dan wel niet afneemt), waardoor het totaalbedrag van de bestelling voor de artikelen die wel zijn afgenomen, lager dan € 50,- wordt, vervalt de korting.'
John Milton
-
- 24219 messages
- 13383 votes
"Het minimale bestelbedrag is € 50.-. Indien de klant een bestelling van € 50,- of meer plaatst maar na de bestelling artikelen retour zendt (dan wel niet afneemt), waardoor het totaalbedrag van de bestelling voor de artikelen die wel zijn afgenomen, lager dan € 50,- wordt, vervalt de korting.'
They seem to have really thought this through... Helaas is 7,50 korting op 50 euro niet genoeg om mij over te halen, tenzij ik toch al op het punt sta om iets van die waarde aan te schaffen...