• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.349 votes
Profile

Wehkamp

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Afzetter

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

En de volgende wehkamp waardebon van 10,- is binnen. Heb ik eindelijk deze film als R2NL aan kunnen schaffen zonder er te veel geld voor uit te hoeven geven.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Wat een haters daar, sinds ik het met ze aan de stok heb krijg ik geen waardebonnen meer

En ik moet die troep nog bezorgen ook!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gedoe met die waardebonnen vind ik dat je minimaal een bestedingsbedrag van 50.- moet hebben.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik heb hem inmiddels gevonden, .... hij zat bij de ongewenste post

@ Elineloves, waarom? Hier profiteren we toch alleen maar van. Ik vind het ook niet al te snugger van Wehkamp maar het komt me anders wel aardig uit. Mits ze het met tempo leveren en me niet weer 4 maanden laten wachten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja maargoed, dan moet je toch voor 50 euro kopen om vervolgens maar 40 euro te betalen?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Nee dat is dus bij wehkamp niet het geval volgens mij. Ik heb hem al is eerder gebruikt en toen een DVD besteld van 8,00 euro. Plus wat verzendkosten, mijn bon van 10 euro ingezet en ik ontvang de DVD gratis binnen.

Klopt toch Fikret?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb juist wel een keer gehad dat ik een mail kreeg. Had toen ook een dvd besteld van 7,99 + verzendkosten en kreeg een mail dat het geld alsnog van mijn rekening afgehaald zou worden omdat ik niet voor minimaal 50 euro besteld had.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

SnakeDoc wrote:

Klopt toch Fikret?

Klopt inderdaad, doe ik elke keer weer zonder problemen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan ga ik het toch weer eens proberen.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Maar.. ik hoor van meer mensen dat ze later door Wehkamp via de mail worden verwezen op de minimale besteding van 50 euro. Hebben velen problemen mee gehad (alsnog 10 euro dokken). Iedereen op eigen risico.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kan het niet op artikelen die reeds al afgeprijsd zijn?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Daar kan het ook op, wat niet kan is meerdere bonnen voor dezelfde bestelling gebruiken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik had mijn oude adres nog staan zag ik voordat ik de bestelling ging bevestigen, dus ik ga terug om het adres te wijzigen, en dan plots is de waardebon al gebruikt en moet ik de totaalprijs betalen. *Zucht* Ze saboteren me!

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

De waardebon wordt bij de eerstvolgende bestelling alsnog verwerkt. De korting wordt na het afronden van de bestelling berekend. Uit eigen ervaring.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Doet 'ie niet, helaas.

Helaas, het bonnummer is onbekend, de waardebon is al eens ingewisseld of de geldigheidsdatum is verstreken.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Bij het rekeningoverzicht op je wehkamp account wordt na de volgende bestelling 10 euro erbij gestort (of het is al gestort onder voorwaarde dat er een bestelling wordt gedaan). Coupon hoeft niet nog een keer worden ingevoerd. Zo ging het bij mij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oke, thanks. Gaan we eens proberen dan.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Je mag mijn code anders wel Eline. Ik hoor het wel.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Bestelling geplaatst, .... krijg een acceptgiro toegezonden met een verschuldigd bedrag van, om precies te zijn: €0,04 euro centjes

Ben benieuwd of ik hem krijg. Zoja, dan zal ik afronden naar €0,05 cent. Ik ben immers de beroerdste ook niet!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Heb hem 2 weken terug al binnen gekregen Moest inderdaad €0,04 cent bij betalen. Maar dat kon gelukkig in termijnen!

Angels with Dirty Faces (1938)

Eerste keer dat iets gelijk helemaal lukt bij de Wehkamp. Kom maar op met die volgende bon.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Je mag mijn code anders wel Eline. Ik hoor het wel.

Lees het nu pas! Lief hoor, maar het was al gelukt. Nouja, ik had die dag besteld, zou een week levertijd zijn en dat is inmiddels ook al ruim 2,5 week, dus echt super is het daar ook niet. Mail gestuurd, kreeg ik terug:

Wat vervelend dat u de Due date (Blu-ray) nog niet heeft ontvangen, terwijl u het ruim 2 weken terug heeft besteld. Mijn excuses voor het ongemak. Helaas heb ik uw bestelling van de Due date (Blu-ray) nog niet van de leverancier ontvangen. De levertijd die op onze website staat is de meest actuele levertijd die de leverancier mij heeft gegeven. Op dit moment heb ik ook niet meer informatie. Mijn excuses voor het ongemak. Onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl vindt u de meest actuele levertijd zoals deze is afgegeven door de leverancier. U kunt desgewenst op onze website alsnog een andere keus maken uit ons assortiment. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u alvast veel plezier met de nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groet,

Dus tsja, ben even ver als ik al was.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Ik heb helemaal niets tegen Wehkamp, integendeel zelfs.

Tot dusver alleen positieve ervaringen.

Behalve dan dat ze bestellingen bijna altijd opdelen in meerdere zendingen.

Zo moest (en moet) ik recent 3 keer naar het afhaalpunt om in totaal 4 bestelde DVD's op te halen.

Ik begrijp dat ze het doen om de klant zo snel mogelijk in ieder geval al iets te sturen, maar wat kost hen dat niet aan verzending en verpakkingsmateriaal? (en mij aan heen-en weer..)

Er zou een keuze moeten zijn om alles bij elkaar te laten komen, ook wanneer een of meerdere onderdelen van de bestelling niet direct leverbaar zijn.

Levering via een afhaalpunt vind ik in principe wel een prettige optie.

Geen gedoe met zoekgeraakte pakjes, en je hoeft niet thuis te zijn om op de postbode te wachten met pakjes die niet in de bus kunnen.

Ook nog goedkopere verzendkosten.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Fikret8 wrote:

En de volgende wehkamp waardebon van 10,- is binnen. Heb ik eindelijk deze film als R2NL aan kunnen schaffen zonder er te veel geld voor uit te hoeven geven.

De bestelling van 24 november is nog steeds niet verzonden. Levertijd was 4 weken, vervolgens was het niet meer te leveren en nu sindskort weer 4 weken.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Iemand die mijn code wil hebben?

7226 - 4179 - 4968 - 5822

Ik gebruik hem toch niet.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ligt het aan mij, of krijg ik die code niet meer ingevoerd?

Wellicht hebben ze ons door

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Hier geen problemen.

Ik denk dat ze alleen jou door hebben.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2569 votes

Zo'n code kan je toch maar een keer gebruiken toch?

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Jups,

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Iemand die mijn code wil gebruiken die ik vandaag kreeg?

€ 7,50 korting geldig t/m aanstaande zondag:

JE WAARDEBONCODE

6087 - 8318 - 4227 - 7693

enjoy!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.