DVDPacific
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De recente inklaringsgolf is te omzeilen door bij "delivery-type" via Sweden aan te geven.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Net besteld, voor het eerst. Echt ontzettend goekoop. Ben benieuwd hoe snel ze leveren. Heb overgens "via Zweden" aangegeven, op jullie aanraden, maar gaat dit qua verzenden langer duren?
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Net besteld, voor het eerst. Echt ontzettend goekoop. Ben benieuwd hoe snel ze leveren. Heb overgens "via Zweden" aangegeven, op jullie aanraden, maar gaat dit qua verzenden langer duren?
Bij mij korter (1 week)..... De vorige keer althans.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De verzendtarieven bij DVDPacific naar NL bij huidige, lage koers:

tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
En... een paar dagen later alweer goedkoper! 

Ik heb overigens gisteren (02-10-2007) zonder problemen weer twee zendingen (doosjes met 5-6 dvd's) ontvangen. Deze waren verzonden op 24 en 25-09-2007 via USPS International Priority Air Mail.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
En... een paar dagen later alweer goedkoper! 
(afbeelding)
Ik heb overigens gisteren (02-10-2007) zonder problemen weer twee zendingen (doosjes met 5-6 dvd's) ontvangen. Deze waren verzonden op 24 en 25-09-2007 via USPS International Priority Air Mail.
,
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Bestelling van 44 euro kwam al na 10 dagen aan zonder douane of wat dan ook. Via Zweedse post.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bestelling van 35 euro, ook na zo'n tien dagen binnen gekregen en tevens via de Zweden. Geinige constructie...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Ik heb nu voor het eerst een zending via Swedish Post laten komen. Het pakketje is nu onderweg en ik ben benieuwd of het langer of korter zal duren dan anders.
Swedish Post Int. Premium Mail is trouwens nog goedkoper dan USPS Int. Priority Air Mail, dus is het sowieso interessant om voor Swedish Post te kiezen.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Ik heb nu voor het eerst een zending via Swedish Post laten komen. Het pakketje is nu onderweg en ik ben benieuwd of het langer of korter zal duren dan anders.
Swedish Post Int. Premium Mail is trouwens nog goedkoper dan USPS Int. Priority Air Mail, dus is het sowieso interessant om voor Swedish Post te kiezen.
Pakketje was 8 oktober verstuurd en is gisteren (18 oktober) zonder problemen aangekomen, dus 10 dagen onderweg. Ik vind het netjes.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Pakketje was 8 oktober verstuurd en is gisteren (18 oktober) zonder problemen aangekomen, dus 10 dagen onderweg. Ik vind het netjes.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
DVDPacific heeft nieuwe layout, hoe vinden we die?
Ik vind "Adjust currency" nu wat in de verdukking zitten, net boven DVD afbeelding (voorbeeld.).
En ondertiteling/subs staan nu op vreemde plaats onder "scenes" vermeld. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heb me ook geregistreerd vandaag. Ziet er een fatsoenlijke shop uit. Veel titels en de prijzen vallen behoorlijk goed mee. Wat zijn de levertijden zoal?
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
De afgelopen dagen nog 2 afzonderlijke pakketjes met elk 4 dvd's ontvangen. Het eerste pakketje werd verzonden op 28-11-2007 via Swedish Post International Premium Mail en arriveerde op 24-12-2006 (levertijd 26 dagen, beetje lang, misschien vanwege de kerstdrukte, is normaal veel korter). Het tweede pakketje werd verzonden op 07-12-2007 via Swedish Post International Standard Mail en arriveerde vandaag (levertijd 21 dagen).
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Heb me ook geregistreerd vandaag. Ziet er een fatsoenlijke shop uit. Veel titels en de prijzen vallen behoorlijk goed mee. Wat zijn de levertijden zoal?
Om eventuele inklaarproblemen te voorkomen (sedert juni'07), kiezen voor beide "Swedish Mail" varianten; afhankelijk van keuze is levertijd dan 2 tot 4 weken.
Het "oude" Priority heeft 4 werkdagen levertijd.
DVDPacific is al meer dan 3 jaar mijn probleemloze hofleverancier; alle DVD's zijn nog aangekomen. Rond juni voor 't eerst 1x met inklaring te maken gehad, daarop meteen maar verzendoptie "Swedish Mail" om inklaring (19% BTW) te voorkomen.
Tip: bij meerdere DVD's in 1 order "hold till complete" kiezen om te voorkomen, dat bij niet "in stock" de DVD's separaat (met porto per verzending) verstuurd worden. Spaart portokosten uit. 
Prijzen bij DVD zijn inderdaad erg gunstig en de meeste DVD's zijn 4x gesealed. Ook zeer ruim assortiment. Wel of geen subs staat nu onder tabblad "scenes" vermeld.
Bij nieuwe DVD releases verstuurt DVDPacific al voor de off. releasedatum (pre-or- ders). 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Bedankt voor de info. Twee tot vier weken is best lang, maar waarschijnlijk de beste keuze als je daarmee BTW-kosten uitspaart.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bedankt voor de info. Twee tot vier weken is best lang, maar waarschijnlijk de beste keuze als je daarmee BTW-kosten uitspaart.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mja, heb het in al die tijd één keertje meegemaakt toen ik comics uit de States liet overkomen. Best wel een onaangename verrassing.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Mja, heb het in al die tijd één keertje meegemaakt toen ik comics uit de States liet overkomen. Best wel een onaangename verrassing.
En die prijzen... zag net [i]The man who shot Liberty Valance [/i]voor € 3,90 (inkl. Eng. subs).
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zonet een bestelling geplaatst. Nu maar even afwachten. 
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Wel leuk die nieuwe layout, maar is de uitgebreide zoekfunctie gebleven?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik kan niet op regisseursnaam zoeken als ik met niet vergis?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Dat heeft nooit gekund. Het handigste is om dit via google te doen. Tik het volgende in op google:
site:www.dvdpacific.com (naam regisseur)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wel leuk die nieuwe layout, maar is de uitgebreide zoekfunctie gebleven?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Dat heeft nooit gekund. Het handigste is om dit via google te doen. Tik het volgende in op google:
Bedankt voor de tip!
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Het scheelt zo nu en dan zoveel qua prijs met Amazon dat ik best wel een weekje langer wil wachten...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Het scheelt zo nu en dan zoveel qua prijs met Amazon dat ik best wel een weekje langer wil wachten...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
Er bestond in de oude layout een power search functie, waarmee je uitgebreid zoeken kon (in ieder geval op acteur en volgens mij ook op regisseur).