• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

DVDPacific

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

On-line shop "DVD-Pacific"- Californië

Plus:

Altijd snelle levering (ca. 5 werkdagen);

Orderverloop is prima te volgen en gedetailleerd;

Prima "Sales" en "After-Sales"(snelle reaktie op vragen en verzoeken);

Porto Air-mail/Priority € 5,92 voor 2 DVD's;

Bestellingen altijd perfect verpakt;

Prijzen ook in €.;

Doorgaans laagste prijzen ( in elk geval onder amazon.com);

Pre-orders al vaak voor release-datum thuis.

Ruime voorraad.

Min:

Porto Air-Mail/Priority bij 1 DVD € 5,37.

Bijna 2 jr. mijn R-1 "hofleverancier"

(Ik spreek ook namens enige kennissen, die geen cred. card hebben en gemakshalve via mij bestellen. Meerdere afleveradressen is n.l. mogelijk. Alle orders zijn ook voor hen perfekt afgewikkeld.)

Website: http://www.dvdpacific.com/Default.asp

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Inderdaad een uitstekende winkel, komen ook heel wat Regio 1 titels van mij vandaan.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Ik heb één ervaring met DVDpacific en dat was zo'n negatieve dat ik er nooit meer besteld heb. Er bleek een veiligheidslek te zitten in hun site waardoor mijn creditcardgegevens in andere handen terecht zijn gekomen. Dankzij mijn zeer oplettend reagerende creditcardmaatschappij heeft het me uiteindelijk niets gekost, maar dat was bij mijn eerste keer kopen zo'n slechte beurt dat ik er niets meer van moet hebben. Speelde trouwens allemaal ongeveer 2 jaar geleden. Qua prijzen zijn ze een van de goedkopere online, dat wel.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

starbright boy wrote:

Ik heb één ervaring met DVDpacific en dat was zo'n negative dat ik er nooit meer besteld heb. Er bleek een veiligheidslek te zitten in hun site waardoor mijn creditcardgegevens in andere handen terecht zijn gekomen. Dankzij mijn zeer oplettend reagerende creditcardmaatschappij heeft het me uiteindelijk niets gekost, maar dat was bij mijn eerste keer kopen zo'n slechte beurt dat ik er niets meer van moet hebben. Speelde trouwens allemaal ongeveer 2 jaar geleden. Qua prijzen zijn ze een van de goedkopere online, dat wel.

De laatste 1,5 jaar bijna 65 transacties gehad zonder problemen.

Heb ook gewacht met plaatsen van deze thread ivm ervaringen opdoen/beeldvorming.

"Give'm a try".

( http://www.loaded247.com is een alternatief, maar langere levertijden en toch hogere prijzen dan bij http://www.dvdpacific.com. Plus fragiele verpakkingen, vooral bij DVD-boxsets.)

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

www.dvdpricecheck.co.uk[/url]

Handige link, gebruik ik vaak.

Let op: prijzen zijn in ponden en verzendkosten zijn gebaseerd op verzenden naar de UK.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

starbright boy wrote:

www.dvdpricecheck.co.ukHandige link, gebruik ik vaak. Let op: prijzen zijn in ponden en verzendkosten zijn gebaseerd op verzenden naar de UK.

Koers omrekenen via http://www.xe.com.

DVDPricecheck is ook wat inconsequent, bijv. bij THE BIG COMBO wordt o.a. DVDPacific niet vermeld. Daarnaast mis ik de prijstelling binnen de diverse transfers, o.a. de duurdere van Criterion. Maar is verder wel handig.

Inkl. NL porto komen dvdpacific.com en cdwow.com doorgaands als prisgunstigste uit de bus.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Dogie Hogan wrote:

Altijd snelle levering (ca. 5 werkdagen);

Orderverloop is prima te volgen en gedetailleerd;

Prima "Sales" en "After-Sales"(snelle reaktie op vragen en verzoeken);

Porto Air-mail/Priority € 5,92 voor 2 DVD's;

Bestellingen altijd perfect verpakt;

Ik bestel meestal 3-6 dvd's in één keer en gebruik altijd de goedkoopste verzendmethode. In mijn geval duurt het meestal 2-3 (soms 4) weken voordat ik de zending binnen hebt. Maar so what, zij zijn vrijwel altijd de goedkoopste en dat vind ik het belangrijkste.

Gittes

• 13 messages
  • 54 votes

Supershop, ook mijn nummer 1 voor R1 dvd's

Bestel er elke maand wel wat. Afhandelingen mits er iets beschadigd is aangekomen of dingen missen is ook fantastisch geregeld.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Gittes wrote:

Supershop, ook mijn nummer 1 voor R1 dvd's

Bestel er elke maand wel wat. Afhandelingen mits er iets beschadigd is aangekomen of dingen missen is ook fantastisch geregeld.

Heb je link?

Werken zij ook met Voucher?

Als price-check gebruik ik ook vaak deze website.

Test: film-noir DVD CRISS CROSS.

Eventuele koersomrekening: http://www.xe.com

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

tsjidde wrote:

Ik bestel meestal 3-6 dvd's in één keer en gebruik altijd de goedkoopste verzendmethode. In mijn geval duurt het meestal 2-3 (soms 4) weken voordat ik de zending binnen hebt. Maar so what, zij zijn vrijwel altijd de goedkoopste en dat vind ik het belangrijkste.

Correctie: Gisteren heb ik een doosje met 5 dvd's ontvangen. Datum van verzenden was 1 augustus 2006. Dat zijn dus maar 8 of 9 dagen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

DVDPacific is vaak "zondags bestellen, zaterdags binnen" (Air Mail); doorgaans 5 werkdagen onderweg.

Alleen met de extra controles op de luchthavens, zou dant weer langer kunnen duren.

Bootpost/Surface ("Pony Express") duurt vaak 6-8 weken.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

tsjidde wrote:

Gisteren heb ik een doosje met 5 dvd's ontvangen. Datum van verzenden was 1 augustus 2006. Dat zijn dus maar 8 of 9 dagen.

Dit was dus met International Surface Mail.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Indrukwekkende film-noir THIS GUN FOR HIRE: € 7,10

* DVDreview; witte subs

Idem, uit dezelfde reeks CRISS CROSS: € 7,10

* DVDreview; witte subs

Idem, ook uit dezelfde reeks: BLACK ANGEL: € 7,10

* DVDreview; witte subs

> Musts voor Film-Noir liefhebbers!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Hoe zit dat als je voor de eerste keer wilt bestellen ? Ik betaal natuurlijk liever die 'Members-prijs' ...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quido wrote:

Hoe zit dat als je voor de eerste keer wilt bestellen ? Ik betaal natuurlijk liever die 'Members-prijs' ...

HI Quido,

aanmelden is GRATIS, dus iedereen die bij DVDPacific koopt, betaald de veel lagere memberprijs.

Tip: bij verzendwijze zou ik kiezen: "hold till complete", spaart porto, mocht een DVD nageleverd worden. Zending gaan dan weg, als je bestelling compleet is.

Porto als zodanig kan ook nog goedkoper (blijft echter laag bij DVDPacific); maar ik en enkele kennissen/ collega's, die via mij bestellen, zijn ongeduldig en hebben "Priority Airmail" gekozen: bestelling is dan binnen 5 werkdagen thuis; Surface Mail ca. 8-10 dagen.

Ik zet de site altijd op €; eindbedrag inkl. porto van je bestelling kun je checken, door bij check-out bestelling te bekijken en net niet op "proceed order" te clicken.

Mocht je een keer een fout gemaakt hebben, of nog bestelling willen uitbreiden: DVDPacific's helpdesk is erg behulpzaam en snel.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Dank voor je antwoord.

Hoe doen ze dat met verzending en verpakking ? Nooit last gehad van de douane ?

Wat ik wil bestellen komt, inclusief verzendkosten, uit op ongeveer 80 euro.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quido wrote:

Dank voor je antwoord.

Hoe doen ze dat met verzending en verpakking ? Nooit last gehad van de douane ?

Wat ik wil bestellen komt, inclusief verzendkosten, uit op ongeveer 80 euro.

Verwacht ik niet, mijn hoogste bedrag is € 60 geweest, zonder problemen.

Ik zou dan Priority Airmail kiezen. Schijnt andere route te zijn, daar nooit over controles gehoord.

Of anders bestelling splitsen (2x € 40) als je zeker wilt zijn.

-----------------------

Tarieven DVDPacific:

- Surface Mail (9-20 dgn) € 1,97 + € 0,78 per DVD

- Priority Airmail (5-14 dgn) - 4,35 + € 0,78 per DVD

(Priority is dus € 2,38 per ORDER duurder.)

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Quido wrote:

Hoe doen ze dat met verzending en verpakking ? Nooit last gehad van de douane?

Van alle keren dat ik bestelde heeft de douane één keer een pakje met 7 dvd's een tijdje achter gehouden. Ik kreeg toen een aanslag van ruim €10,00 (bij een orderwaarde van ongeveer €32,00) wat ik betalen moest voordat ze het pakketje doorstuurden. Ik vond het behoorlijk hoog, maar het is gelukkig (nog) maar één keer voorgekomen, d.w.z. bij bestellingen van DVDPacific.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

tsjidde wrote:

(quote)

Van alle keren dat ik bestelde heeft de douane één keer een pakje met 7 dvd's een tijdje achter gehouden. Ik kreeg toen een aanslag van ruim €10,00 (bij een orderwaarde van ongeveer €32,00) wat ik betalen moest voordat ze het pakketje doorstuurden. Ik vond het behoorlijk hoog, maar het is gelukkig (nog) maar één keer voorgekomen, d.w.z. bij bestellingen van DVDPacific.

Hoe lang is dat geleden?

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Dat was een paar maanden geleden. Maar het zal wel een uitzondering zijn geweest. Daarna heb ik alweer meerdere zendingen zonder enige problemen ontvangen. Laten we maar van het goede uitgaan.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

tsjidde wrote:

Dat was een paar maanden geleden. Maar het zal wel een uitzondering zijn geweest. Daarna heb ik alweer meerdere zendingen zonder enige problemen ontvangen. Laten we maar van het goede uitgaan.

Inderdaad, heb net een € 50 order uitstaan; doorgaands zit ik lager. Laten we de inklaarvrije traditie maar voortzetten.

Ze zijn weer snel trouwens; vrijdagnacht besteld en zaternacht verstuurd (onze tijd).

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Laat me even weten hoe dat afloopt

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quido wrote:

Als het net zo gaat als bij de vorige bestellingen, dan heb ik de DVD's zonder problemen komende vrijdag.

By-the -way, dan heb ik DOUBLE INDEMNITY S.E. 2DVD al thuis voor de officiële relesedatum....

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

tsjidde wrote:

Van alle keren dat ik bestelde heeft de douane één keer een pakje met 7 dvd's een tijdje achter gehouden. Ik kreeg toen een aanslag van ruim €10,00 (bij een orderwaarde van ongeveer €32,00) wat ik betalen moest voordat ze het pakketje doorstuurden.

Waarvoor moet je dan eigenlijk bijbetalen? Houdt DVDPacific dan te weinig uitvoerrechten in op buitenlandse bestellingen?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)
Waarvoor moet je dan eigenlijk bijbetalen? Houdt DVDPacific dan te weinig uitvoerrechten in op buitenlandse bestellingen?
Zendingen van buiten Europa bevatten geen (19%) BTW.

Ik heb tot nu toe nog nooit bijbetaald trouwens.

Doorgaands bestel ik bij DVDPacific 2 tot 3 DVD's.

Laatst nog de Film-Noir Collection-3 6-DVDboxset keurig binnen 5 werkdagen ontvangen.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Dogie Hogan wrote:

Zendingen van buiten Europa bevatten geen (19%) BTW.

Ik heb tot nu toe nog nooit bijbetaald trouwens.

Doorgaands bestel ik bij DVDPacific 2 tot 3 DVD's.

Dit wordt dus een beetje gedoogd, of je moet een heel hoog orderbedrag hebben of er net worden uitgepikt (?)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)

Dit wordt dus een beetje gedoogd, of je moet een heel hoog orderbedrag hebben of er net worden uitgepikt (?)

Maybe/perhaps. Ik heb voor mijzelf en kennissen de laatste 2 jaar heel veel DVD's bij diverse buitenlandse on-lineshops en ebay.com gekocht en nog nooit problemen gehad.

Maak daar maar geen zorgen om, eerder de post (PTT).

Soms willen DVD's wel eens beschadigd aankomen. Cases gedeukt, stukjes afgebroken, DVD los in doosje/case, gemiddeld misschien 1 op de 30.

En dat alleen in mijn locatie, van m'n bestellingen die op andere afleveradressen bezorgd zijn, heb ik geen klachten gehad.

cd-wow.nl stuurt bij klacht altijd nieuw doosje/case op.

Trouwens ook complimente voor de post: alle m'n nationale en internationale DVD-bestellingen zijn aangekomen.

Overigens, de meeste R-1 DVD's zijn 4x gesealed: 't doosje zelf (overall), en de DVD onder-, boven en re.zijkant zijn voorzien van een seal met DVD-tekst. Deze laatste 3 strips verwijderen, zonder 't doorzichtige plastic te beschadigen is ff met beleid verwijderen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Quido wrote:

OK. Vanmiddag is pakket met 6 DVD's ter waarde van ca. € 50 (inkl. porto) bezorgd. (DVDPacific heeft er software, t.w.v. $16,10 op- gezet).

Maandag j.l. verstuurt, vrijdag n.m. ongeschonden bezorgd. Excel- lent verpakt.

En straks dus DOUBLE INDEMNITY S.E. kijken...2 dagen voor de oficiële releasedatum

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Nog bedankt voor de update. Binnenkort ook maar eens wat gaan bestellen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

THE MALTESE FALCON: 3-DISC SPECIAL EDITION: (€ 14,74).

(Meer DVD-details: link 2.)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.