• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.947 actors
  • 9.370.964 votes
Profile

DVDPacific

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

interista2001 wrote:

hoeveel mag je nu precies invoeren? ik heb voor 22,20 besteld bij dvd pacific, dat is inclusief de verzendkosten. heb de amerikaanse priority post gedaan van 4 euro nog wat. Is nu 6 dagen geleden dat het verzonden is, maar het afleveradres wijkt af van het betalaaladres, omdat ik de creditcard van een vriend gebruikt heb. Denken jullie dat de douane daar moeilijk over doet?

Om douanegedoe te voorkomen altijd kiezen voor 1 der beide Swedish Mail varianten. De laatste jaren voor honderden euro's gekocht, nooit problemen gehad.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Wow:

23 juni verstuurd, 3 juli al binnen: Swedish Premium Mail (geen inklaargedoe!)

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

@ Dogie_Hogan: Ik heb al massa's bestellingen via priority gedaan en nog nooit extra kosten gehad.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4038 votes

Dan heb je vooral mazzel gehad. Als ik jou was, zou ik het lot maar niet blijven tarten.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Mazzel is my middle name . Alhoewel...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

tsjidde wrote:

Dan heb je vooral mazzel gehad. Als ik jou was, zou ik het lot maar niet blijven tarten.

Vrijdag 4 juli 2008, voorpagina nieuws 'De Telegraaf', quote:

"KOPEN IN AMERIKA STUKKEN GOEDKOPER - Drempelbedrag invoerrechten van

€. 22,00 naar €. 150,00'.

Verder in dit bericht: 'Per 1 december 2008 gaat dit drempelbedrag omhoog (omge- rekend $ 238,00)

De Europese Unie heeft deze douanevrijstelling al op 11 maart 2008 doorgevoerd, maar dat is vrijwel iedereen ontgaan. Er staat zelfs (nog) geen melding op de website van de douanedienst. Ofschoon de douane het ontkent, wordt nu al een oogje dichtgeknepen als Nederlanders via internet producten tot € 150,00 in de VS of andere landen bestellen'.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Iemand wel eens ervaring gehad met een beschadigde dvd. Kreeg er gister eentje binnen, waarvan het hoesje van binnen gebroken was en de dvd er dus los in lag. Kreeg vandaag een mailtje dat ik hem naar hun op moet sturen en dat ik dan een nieuwe krijg. Maar hoe kan ik het geld voor het opsturen declareren?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

gotti wrote:

Iemand wel eens ervaring gehad met een beschadigde dvd. Kreeg er gister eentje binnen, waarvan het hoesje van binnen gebroken was en de dvd er dus los in lag. Kreeg vandaag een mailtje dat ik hem naar hun op moet sturen en dat ik dan een nieuwe krijg. Maar hoe kan ik het geld voor het opsturen declareren?

Wanneer het schijfje OK is, dan zou ik ander doosje er om hee doen. (5 voor € 0,79 bij Blokker).

Uiteraard krijg je van DVDPacific gratis nieuwe DVD toegestuurd. Volgens mij wordt retourporto (ca. € 2,80) deels gecrediteerd op cred. card.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Het is een Warnerbros snapper, dus ik wil zeker wel een andere. Maar bedankt voor de info. Dan ga ik hem binnenkort even terugsturen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

2 sept. pakket ontvangen: 21/8 via Swedish Premium Mail verstuurd.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Wow... 3 Film-Noirs in de verkoop Top-5 van deze week! ,

(afbeelding)

Moet toegeven, dat ik daar mede 'schuldig' aan ben....

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ow ja hier...

Nu bij DVD Pacific: limited sale van alle Criterion DVD's !!!! Vanaf 15 dollar zo'n beetje

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dogie_Hogan wrote:

(quote)
Vrijdag 4 juli 2008, voorpagina nieuws 'De Telegraaf', quote:

"KOPEN IN AMERIKA STUKKEN GOEDKOPER - Drempelbedrag invoerrechten van

€. 22,00 naar €. 150,00'.

Verder in dit bericht: 'Per 1 december 2008 gaat dit drempelbedrag omhoog (omge- rekend $ 238,00)

De Europese Unie heeft deze douanevrijstelling al op 11 maart 2008 doorgevoerd, maar dat is vrijwel iedereen ontgaan. Er staat zelfs (nog) geen melding op de website van de douanedienst. Ofschoon de douane het ontkent, wordt nu al een oogje dichtgeknepen als Nederlanders via internet producten tot € 150,00 in de VS of andere landen bestellen'.

Versturen jullie nog via Zweden? Sinds deze beperking is opgeheven?

Pas voor het eerst dan eindelijk eens iets bij DVD Pacific besteld en toch nog via Zweden laten sturen (weet niet meer welke optie, de goedkoopste in elk geval).

Heeft er nu zo'n twee weken (twee dagen minder) over gedaan, maar dat kan vast sneller.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik gebruik altijd de priority optie en heb nog NOOIT moeten bijbetalen.

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Swedish standaard, 10 criterions hebben er 10 dagen over gedaan en ook geen last met douane.

Wel raar, de prijzen van de Criterions tijdens de actie varieerden regelmatig:dan weer wel korting, dan weer normale prijs.

Mochizuki Rokuro wrote:

Versturen jullie nog via Zweden? Sinds deze beperking is opgeheven?

ik zou het maar doen. TNT regelt de inklaring en die tellen als ze je pakje controleren sowieso kosten, ook als je geen invoerrechten hoeft te betalen. Privatisering enzo...

Daarnaast nog wachttijden en niet aangekomen brieven. Mateloos irritant.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Weet iemand wat er bij DVDpacific speelt? Je kunt namelijk niet meer voor de 'swedish post' optie kiezen!

Wat zou er gebeurd zijn?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ramon K wrote:

Weet iemand wat er bij DVDpacific speelt? Je kunt namelijk niet meer voor de 'swedish post' optie kiezen!

Wat zou er gebeurd zijn?

Ook 'waiting till order is complete' is verdwenen. Wat op voorraad is gaat meteen weg, geen extra porto meer.

M'n laatste 'Swedish Mail' pakketje (september) kwam trouwens via België.

(Geen inklaring)

Kennis, die zich ca. 2 weken geleden aanmelde, kwam in een lus terecht vanwege moeten aanvinken van tegengestelde vragen.

Uiteindelijk is aanmelding toch gelukt en vanwege die vraagonduidelijkheid heeft hij maar ff Priority gekozen. (Ik weet niet, of hij pakket al binnen heeft.)

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ja eergister toevallig ook besteld en die bekende opties waren verdwenen, heb maar voor priority gekozen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Dogie Hogan wrote:

M'n laatste 'Swedish Mail' pakketje (september) kwam trouwens via België.

(Geen inklaring)

Die van mij via Jamaica.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

(** Bron )

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Site al bijna week niet bereikbaar. Deze tekst staat er al dagen, quote:

Notification From DVD Pacific

All customers please be advised that we are currently closed while undergoing some restructuring and updating.

This is expected to last for approximately the next 48 hours at which time the site will be reopened and re-launched with some exciting changes and improvements.

Please stand-by!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Al dagen? Sinds eergisteren toch nog maar?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Halcyon wrote:

Al dagen? Sinds eergisteren toch nog maar?

Vanaf maandag j.l. tot en met dit moment.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Het begint inderdaad lang te duren nu.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Halcyon wrote:

Het begint inderdaad lang te duren nu.

Elders gelezen, quote:

DVD Pacific Closure Announcement

Dear Customers,

Today is a sad day as I announce to you that we are going to cease trading. After successfully running DVD Pacific for the past 16 years we have decided to close our operations. The current market conditions, declining overall business and my present health issues have impacted us greatly and led to this very difficult decision.

To you, our commercial customer base, we understand the difficulties you face in not having product in a timely manner and have taken steps to assist you with continuous uninterrupted supply of product as we commence our winding down. Effective immediately we have transferred all of your contact information through to Alliance Entertainment. Alliance has been our primary supply chain partner for almost 10 years now and we feel very comfortable and confident that they will be more than capable of servicing all your DVD and CD needs.

Kathie will be available during this transition phase to ensure everything is managed as smoothly as possible and she will be liaising with you and Alliance to handle any issues should they arise. You may be concerned about pricing issues etc and at this time it is our understanding that Alliance will be able to offer you pricing comparable to or possibly better than you received from DVD Pacific but I am sure a representative from Alliance once assigned to your account will be able to supply you with all of this pertinent information.

Current filled items will be split off and shipped and backorders will be cancelled and need to be submitted under new account. Should you not wish the filled items to be shipped please let us know as soon as possible and should any customer require a list of their backorders Kathie would be more than happy to help and can be reached at [email protected]. We also expect there will be many questions and will be more than happy to help in any way we can and urge you to ask as we are here to help.

We wish to thank you for your support to date as many of you have been with us for a substantial time and truly been a pleasure to work with. We trust your businesses continue to prosper and your new partnership with Alliance if you choose to go that route as I recommend is profitable and successful. Please expect a follow up e-mail and introduction from Alliance shortly.

Your sincerely,

Brad Searle

President

DVD Pacific Inc.

(afbeelding)

Geruchten gaan, dat 'Alliance Entertainment' niet buiten de V.S. levert, wat ik helaas ook steeds vaker bij de duurdere 'Amazon.com' moet vaststellen.

Gelukkig heb ik mijn bestellingen afgelopen week nog netjes binnengekregen.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Pijnlijk nieuws. Dit is al de tweede keer dat mijn vaste DVD-leverancier de handdoek in de ring gooit.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Da's erg jammer, maar gelukkig wordt het op een nette manier afgehandeld. Bij DVDsoon had ik nog enkel films in order die ik nooit meer ontvangen heb.....

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Halcyon wrote:

Pijnlijk nieuws. Dit is al de tweede keer dat mijn vaste DVD-leverancier de handdoek in de ring gooit.

Ja, voor mij Rodisc.nl uit R'dam.

Maar nu op zoek naar alternatief: Axelmusic.com misschien?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Lijkt me een stuk duurder dan dvdpacific....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.