• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Bol.com

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Tijdelijke gratis verzending, bij besteding van minimaal € 20,-.

Geldig t/m 5 april.

Ter vergelijk: bij Cosmox altijd gratis verzending. Bij ECI altijd gratis verzending boven €35 aan bestedingen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bij Bol nu een selectie van 2e halve prijs.

De meeste dvd's die nu €10 zijn zaten eerst in die 2 voor €15 actie en waren los €8.

Pure lokkertjes dus.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

altijd bij bol, voor goede acties hoef je daar niet te zijn

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Eindelijk weer eens een code voor gratis verzending:

CRM-195-NKP-1205

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

eigenlijk kan je die code elke maand gebruiken. Je moet dan alleen de laatste 2 cijfers veranderen zoals bv voor juni is het CRM-195-NKP-1206

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Inderdaad, CRM-195-NKP-1207 werkt nu

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nu altijd bij Bol.com:

Gratis verzending vanaf 20 euro

Het maakt niet uit of je een boek of een wasmachine bestelt: alle bestellingen van € 20,- of meer versturen we gratis. Mits we de artikelen in een bestelling gelijktijdig mogen versturen.

Voor bestellingen onder € 20,- óf als je er voor kiest om de artikelen uit een bestelling apart te laten bezorgen, betaal je € 1,95 verzendkosten.

Aankopen bij bol.com partners, 2ehands en digitale artikelen, cadeaubonnen, cadeaupapier en bol.com fotoservice tellen niet mee bij het bestelbedrag. Prijzen van bol.com partners zijn inclusief verzendkosten.

http://www.bol.com/nl/m/ser...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Goed nieuws!

Dat is ook al een tijdje zo bij Free Record Shop trouwens.

En ECI heeft het ook altijd al bij besteding vanaf €35 euro.

Prijzen van bol.com partners zijn inclusief verzendkosten.

Mja, dan betaal je dus 1,95 aan bestelkosten ofzoiets. Komt op hetzelfde neer...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Mogen ze ook wel doen ja. Zo groot bedrijf als Bol kan met alle gemak bestellingen vanaf 20 euro gratis verzenden.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1621 votes

Oke, Bol.com maakt dus ook wel eens foutjes.

Ik had een half jaar geleden 2 dingen besteld via Bol.com, maar ik kreeg later melding dat mijn pakketje was zoek geraakt. Ik had die dingen besteld, omdat die in de bonus waren. Ik kreeg dus me geld weer terug.

Daarna heb ik ze opnieuw besteld en betaald, en toen waren ze helaas weer duurder geworden, maar dan heb ik nog voor elkaar gekregen dat ik nog gebruik wilde maken van die korting, omdat mijn pakketje zoek was geraakt en niet mijn schuld was.

Na een paar dagen dit pakketje wel ontvangen. Ik helemaal blij.

En vandaag krijg ik opeens een pakketje binnen, en ik dacht: ik heb toch helemaal niks besteld? Nou, dat waren die 2 dingen die ik al had ontvangen haha. Het pakketje wat eerst spoorloos was verdwenen is dus toch weer boven water gekomen. En nu heb ik ze dus dubbel, al heb ik voor 1 pakketje niet betaald.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Uitstekende titels nu in de 3 voor 15!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik zie nu dat d'r zelfs 2 voor 15 blu-ray's zijn!

Ook uitstekende titels!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bol.com moet stoppen met reclame voor kosteloos verzenden - Nieuws - VK - volkskrant.nl

In de commercial wordt volgens de commissie nauwelijks duidelijk gemaakt dat voor bestellingen tot 20 euro wel degelijk verzendkosten moeten worden betaald.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

geweldige aanbieding vind ik:

hardcoverboek Close-up: wereldgeschiedeni..., door Mark Cousins. Ik ben op de helft en het is een goed boek, mooie aanvulling op Bordwells Film History, alleen dit is minder academisch (wat soms wel fijn is).

prijs: 7,90 euro

(afbeelding)

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bol begint echt steeds slechter en slechter te worden, die 'acties' zijn echt te belachelijk voor woorden.

Neem nu die tot 50% korting op die Nederlandse films/series.

Ik had Penoza besteld voor die actie, toen was die 8 euro, en nu is die met 50% korting een tientje!

En zo geldt 't bijna voor alle dingen.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ja inderdaad, en dat noemen ze dan 'uitverkoop.' Eerst de prijzen flink omhoog gooien en dan met de korting alsnog meer betalen dan de prijs die ze voor de 'uitverkoop' hadden. Echt belachelijk

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Eens, vind het gewoon oplichterij. Klinkt wel erg populistisch, maar als je zegt korting te geven, moet je dat ook gewoon doen. Is trouwens niet alleen bij Bol.com zo.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Raar. Vanaf dinsdag was The Crusader op dvd de weekaanbieding voor 15 euro, en nu is die plots weg en staat er weer voor 25 euro op en is Romanzo Criminale Seizoen 2 voor 15 euro de weekaanbieding.

Gelukkig heb ik 'm gister nog weten te bestellen en is die onderweg.

Edit: Daar krijg je het toch van he. Sturen ze weer zo'n simpele verpakking terwijl het op het plaatje duidelijk om een blikken verpakking gaat. Die gaat weer terug.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Klanten van bol.com kunnen vanaf vandaag hun bestelling afhalen bij 59 Albert Heijn-winkels, waaronder alle AH XL-vestigingen en één vestiging in België.

meer info:

AH lanceert Bol.com afhaalpunten - Distrifood

Albert Heijn wordt afhaalpunt Bol.com - Emerce

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

vraag me af of dat betekent dat de verzendkosten ook onder de 20 euro vervallen wanneer je opteert bij AH op te halen

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Zoals ik het lees, maakt het qua verzendkosten geen verschil of je het thuis laat bezorgen of bij AH.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Een tijd geleden een bestelling gedaan (in totaal nog maar de 2e ooit) maar toch niet echt tevreden over hun zogenaamde levertijd. Ik had een vijftal boeken besteld voor de verjaardag van mijn moeder, die hadden een levertijd van 3-4 dagen dus gingen ze normaal gezien mooi op tijd aankomen, en ondertussen zijn we al weer een dag of 12 verder en blijf ik maar een mail aankrijgen dat ze aankomen op datum X. Die datum wordt echter elke keer maar verplaatst en verplaatst en de boeken zijn er nog altijd niet.

Op de site blijft de levertijd nog altijd op 3-4 dagen staan trouwens..

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

vriendin van mij beleeft op het moment exact hetzelfde. Vooral naaierig dat je wel extra verzendkosten moet gaan betalen als je de bestelling vervolgens gesplitst wil laten leveren. Je gaat ervan uit dat die verzendtijd klopt, zo niet, moet Bol niet de bal bij de klant leggen....

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ondertussen is er vandaag één boek van de 5 aangekomen... Ruimschoots een week te laat en het wordt afwachten wanneer de rest er aankomt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh echt? Ik had woensdagavond een racebaan (kerstcadeau petekindje) besteld bij bol.com, kreeg hem de volgende ochtend al binnen. Ideaal.

Bij de Blu-ray van Cabin in the Woods hetzelfde.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij 3-4 werkdagen levertijd is het inderdaad oppassen. Dan hebben ze ze gewoon niet op voorraad, en kan het ook gerust langer zijn. Ook met dvd's is dat zo.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dat wist ik niet, wel klote eigenlijk.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Ik heb destijds The Godfather trilogy besteld, die was toen dagdeal voor maar €15.

Levering is vertraagd: verwacht op 10-12-2012.

En dat terwijl er bij het artikel 3-4 dagen staat...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vandaag zijn alle boeken eindelijk aangekomen Het heeft wel exact 2 weken vertraging opgelopen..

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik en mijn dochter bestellen jaarlijks minimum een 20-tal keer bij bol.com en nog nooit een probleem mee gehad. En dan spreek ik over bestellingen van minimum 4-5 stuks, zowel boeken als films. en dat al van in 2005.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.