Bol.com
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb dat bij Wehkamp ooit gehad. Pakketje opgemaakt met mijn dvd's erin, zat er ook ondergoed bij. Ik had er zelf niets aan, want het was maatje XL, dus heb het maar terug gestuurd.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Oh ja wehkamp... die maken wel vaker fouten
Ik heb eens een PS3 spel gekregen in plaats van een DVD'tje (met korting nog wel, dus heb er uiteindelijk geen drol voor betaald) en de DVD opnieuw besteld via mn ma's naam en haar kortingsbon 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik heb dat bij Wehkamp ooit gehad. Pakketje opgemaakt met mijn dvd's erin, zat er ook ondergoed bij. Ik had er zelf niets aan, want het was maatje XL, dus heb het maar terug gestuurd.
Op Marktplaats zetten joh
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Geen verzendkosten t/m maandag 31 oktober bij minimale besteding van 20 euro.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Jurassic Park Trilogy Blu-ray in de dag aanbieding voor € 24,99
filmfanaat48
-
- 37 messages
- 134 votes
bol.com ervaring, zeer goed altijd de volgende dag bezorgd,verkocht er me oude dvds er ook, maar ,daar ben ik mee gestopt.Het geld ontvang je wel op tijd.geef het tot nu toe een 10
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Afgelopen jaar trok de groei van Bol.com weer aan, geholpen door een verdriedubbeling van de omzet in België...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mede dankzij speedy dus. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mede dankzij speedy dus.
Een beetje ontwikkelingshulp mag ook wel... 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol. Het zou 5-7 werkdagen duren dus ik ben benieuwd 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Weer een actie bij bol: Voor 10 euro krijg je een code twv 20 euro.
btw, dit is dan mijn persoonlijke link, als er dan 3 andere mensen via deze link een code kopen krijg ik de mijne for free 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Weer een actie bij bol: Voor 10 euro krijg je een code twv 20 euro.
btw, dit is dan mijn persoonlijke link, als er dan 3 andere mensen via deze link een code kopen krijg ik de mijne for free
Heb ik op tijd ingevuld, maar geen bevestiging gekregen.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
staat als het goed is op je account aangegeven. Daar staat ook of de transactie nog in behandeling is. Als dat is afgerond, krijg je een mailtje met de code en waar je deze moet invullen
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bol. Het zou 5-7 werkdagen duren dus ik ben benieuwd
Vandaag zat het in de bus, aangename verrassing want ik wist niet dat Zaterdag ook telde als een werkdag. Eerste ervaring met Bol is dus erg geslaagd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja men verzendt op de werkdagen (ma-vr), levering kan dan ook gewoon op zaterdag zijn als verzending op donderdag of vrijdag is.
5-7 werkdagen is gewoon de maximale levertijd, niet hoeveel dagen de post werkt. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je kunt bij bol niet zien of iets nu wel/niet op voorraad is toch??
Als er staat 3-4 werkdagen dan hebben ze 'm zeker niet? Het gaat om een OOP item (tweedehands is-ie ook duurder op hun eigen site), dus ik vertrouw er niet op dat ik m ook krijg áls ik m bestel. En heb geen zin in weerlater annuleren en erachter gaan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vermoed dat het zo werkt:
Alleen als er zoiets staat als 'vandaag besteld, morgen in huis' hebben ze 'm in voorraad.
Vanwege het weekend staat er nu 'Vandaag besteld, dinsdag in huis'
Welke titel?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Ik had er eind december ééntje besteld van 5-10 werkdagen, viel vandaag pas in de bus...
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Bedacht laatst dat ik ca anderhalf jaar geleden er twee James Bondkalenders (die van dat jaar en het jaar er voor) had besteld. Compleet vergeten!
Staat nog stees op "wordt verwerkt/in bestelling".
Denk niet dat dat nog komt! Haha! 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ahold koopt Bol.com voor 350 miljoen euro – ‘logische overname’ :: nrc.nl
Hmmm...
BOL was de afgelopen jaren al steeds vaker een dure winkel, dit zal nu alleen maar toenemen vrees ik.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Met de aankomende concurrentie van Amazon kunnen ze zich dat niet permiteren denk ik. Ik verwacht dat Amazon zich op prijs de Nederlandse markt in gaat vechten. Dan moet Bol mee.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Denkelijk heb ik iets gemist..
Zijn er plannen van Amazon om een Nederlandse tak op poten te zetten?
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Ja, dat moet in de zomer tot stand komen.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Nou, da's ook lekker zeg.
Ik had Pillars Of The Earth op Blu-ray besteld, bij de screenshots zie je duidelijk dat het een digi-pack is met kaarten, een boekje en een map.
Wat krijg ik thuis, een doosje waarin 2 gewone Blu-ray doosjes zitten.
Meteen een vraag gestuurd naar de klantenservice, ik ben benieuwd.
Anders gaat die rechtstreeks terug.