Bol.com
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ben het er niet mee eens. Bol.com maakt er af en toe een zooitje van. Hun klantenservice is te stom om te poepen en sommige dvd's krijg je gewoon niet (ze laten je dan wachten tot je een ons weegt, verhogen ondertussen snel de prijs op de site en maken jou wijs dat ze problemen hebben met de leverancier). Ze verhogen sowieso prijzen als ze zogenaamd aanbiedingen hebben. Als je iets wil annuleren of terugsturen is het een groot drama. Heb veel prettigere ervaringen met o.m. FRS.nl, Wehkamp, Boudisque, DVD Oultet en Cosmox.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zit nu ook al een eeuwigheid te wachten op 2 films(die ik echt wil hebben) en het is idd jammer dat ze dan niet de reden van het vertraagde gedoe geven. Excuses blabla krijg je dan, maar daar koop je best weinig voor. Toch vind ik het een prettige webwinkel verder.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Op de een of andere manier is het altijd de schuld van de leverancier, maar dat is in veel gevallen gewoon onzin.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Ik denk dat Mister Blonde gelijk heeft hierin.
Ik had een pakket DVDs besteld, met daarin ook Boogeyman 2. Toen der tijd had Boogeyman 2 een levertijd van 6-8 weken. Fijn dacht ik, maakt niet uit, zo'n haast heeft het ook niet.
Uiteindelijk nadat de tijd verstreken was, een mail gekregen dat het nog langer zou duren, midden februari moest hij echt komen. De levertijd op de website was nu ook aangepast naar 3-5 werkdagen. Wat ik overigens al vreemd vond, want de mail die ik kreeg met de levertijd was veel langer dan 3-5 werkdagen (drie/vier weken). Dus ik had ze hierover gemailed, maar nee, ik zou het pas op de leverdatum krijgen die hun aan mij opgegeven hadden. (De prijs was ook ondertussen 3 euro omhoog gegaan voor deze DVD).
Deze datum was verstreken, nog geen DVD. Ik nogmaals mailen met de klantenservice, waarop ik het antwoord kreeg dat ze me al een tweede keer gemailed hadden dat het NOG langer zou duren, ze wisten geen leverdatum want het was een enorm moeilijk verkrijgbaar artikel bij de leverancier. Als er zoveel tijd overheen zou zijn gegaan, zou de bestelling automatisch geannuleerd worden. De levertijd op de website stond nog steeds op 3-5 werkdagen en de verwachte datum in mijn bestellingen was nog steeds midden februari. Terwijl dit blijkbaar alweer verlengd was. (De prijs was nog steeds 3 euro hoger)
Fijn, ik mailen kort gezegd dat op hun website nog steeds 3-5 werkdagen aangegeven stond en ik er al zeker 3 maanden ondertussen op wacht. Dat mijn levertijd continu verlengd wordt terwijl er op hun website zo'n lage leveringstijd staat vergeleken met hoe lang ik er al op wacht. Hoe het kan, dat er op hun website maar 3-5 werkdagen aangegeven staat en dat je in praktijk toch zo lang moet wachten. Krijg ik een mailtje met excuses dat het niet binnen de levertijd geleverd is, hier heb je een kortingsbon van EUR 2,50. Wij zullen de levertijd zo snel mogelijk aanpassen op onze website.
Drie weken later, nog steed 3-5 werkdagen op de site voor 3 euro meer - geen DVD.
Uiteindelijk geannuleerd en ergens anders vandaan gehaald. Die konden het tenminste wel leveren binnen de tijd die hun opgaven.
Al met al ben ik positief over Bol.com maar bij dit soort gevallen zet ik toch mijn vraagtekens bij "de leverancier kan het niet of moeilijk leveren".
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Heeft er soms iemand al een code voor april?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe code:
CRM-195-IFJTS
Geldig tot 01-06-2011
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Dankje Kappeuter! werkt goed 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bedankt Kap. Ik heb ze deze week ook nodig. 
coinchantal
-
- 29 messages
- 83 votes
Dank je wel werkte goed!
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Bedankt jongens, nu moet ik €2 (!!!!) meer betalen 
Virix
-
- 100 messages
- 187 votes
Ik heb nog nooit problemen gehad met Bol.com. Ik koop er regelmatig en (tot nu toe) zijn al mijn bestellingen op de vastgestelde datum geleverd. Daarnaast vind ik het met de prijs echt wel mee vallen!
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG
Werkte voor mij. Die hier boven is inderdaad te vaak gebruikt 
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG
Werkte voor mij. Die hier boven is inderdaad te vaak gebruikt
Dankjewel, die code werkt wel!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
ik kan wel weer een nieuwe code gebruiken...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe coupon code: COUPONCODE2011
13 t/m 19 juni gratis verzenden
Let op: werkt alleen als je een artikel kiest dat uit voorraad leverbaar is.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Kut, heb toevallig vandaag net iets besteld. Had het niet geweten over die gratis verzending. 
Anders had ik het eerder gedaan. Maar gelukkig kreeg ik al korting.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bol.com wil denk ik geen geld aan me verdienen, want als ik op bestellen klik, nadat ik mijn winkelmandje gevuld heb, dan krijg ik een lege pagina. Onderaan de pagina staat wel gereed, maar hij doet verder niets dus ik kan niets bestellen. Iemand meer problemen hiermee?
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Nee, bij mij doet die het altijd prima
Heb eigenlijk nooit klachten gehad. Alleen die ene keer dat ik iets wilde bestellen. Toen kreeg ik de volgende dag te horen dat ze het product niet meer hadden.
Lekker slim, haal het dan van de site af. Ik was echt kwaad. Maarja, en vandaag weer zoiets. Ik heb gisteren per se iets besteld zodat ik het vandaag in huis zou hebben, nou er is niks gekomen hoor. Terwijl ik het toch wel ruim van te voren besteld hebt.
Maarja, verder is Bol.com gewoon in orde.
@melvddonk, een nieuw account aanmaken? Misschien helpt dat. En anders kan je Bol.com zelf altijd een mailtje sturen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb net bol idd al even gemaild. Zal wel goed komen. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Geen verzendkosten. Maarja, die zijn toch niet zo duur. Heb iets besteld en wil het graag ruilen, maar ik heb het al uit de seal gehaald.
Beetje stom, maar kon niet anders.
Ik heb verschrikkelijk spijt van mijn aankoop, maarja dat is mijn eigen stomme schuld.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Tot en met 27 juni geen verzendkosten bij bestelling van minimaal €20.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Bol.com doet echt vaag. Elke keer als ik op DVD of GAMES of iets anders klik, en dan iets typ in het balkje dan gaat die heel de tijd automatisch naar speelgoed > Lego
Ik word er gek van. 
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Bol.com doet echt vaag. Elke keer als ik op DVD of GAMES of iets anders klik, en dan iets typ in het balkje dan gaat die heel de tijd automatisch naar speelgoed > Lego
Ik word er gek van.
Heb ik ook, ik zoek een boek. En als de zoekfunctie niet fatsoenlijk werkt is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg. Bloed irritant!
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Ik word er gek van.
Met Lego kunnen je de vakantie ook goed om krijgen hoor. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1621 votes
Volgens mij krijgen ze de Lego niet goed verkocht ofzo, vandaar dat ik daar elke keer naartoe word gestuurd
.
Maar nu doet hij het weer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bol is fijner om te verkopen dan marktplaats, vind ik persoonlijk. Gemakkelijk, niet ellenlang heen en weer gemail en gewoon je vaste prijs kiezen.
Ontvangen betalingen (totaal tot nu toe ontvangen: € 630,71)
Loopt toch aardig op zo.
puckb96
-
- 1849 messages
- 0 votes
Ik heb er nooit zoveel problemen mee gehad. Ik heb nu de hellraiser cube box zal waarschijnlijk deze week verschijnen
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Zojuist de bestelling van Bol binnen gekregen (Exit Through the Gift Shop en een hoesje voor de mobiel van m'n broertje).
Maak ik 't pakketje open blijkt er ook nog één of ander mini statief in te zitten waar je je camera op kan zetten terwijl ik die niet heb besteld en die ook niet op de rekening staat.