• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Bol.com

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Zolang je accept Giro aanklikt heb je ook niks te verliezen he

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

kappeuter wrote:

Nieuwe code:

CRM-1JA2BV

Gratis verzending, geldig tot 1 februari 2011

(quote)

Die ervaring heb ik helaas ook.

Mijn tip is om niet meer bij BOL te bestellen als er een levertijd van 5-10 werkdagen staat.

Dat is meestal niet betrouwbaar. Is in de praktijk vaak 3 tot 4 weken, of zelfs langer.

Of de titel is helemaal niet leverbaar, en krijg je keer op keer mails dat de bestelling vertraagd is, met een nieuwe leverdatum die wederom niet waargemaakt wordt.

Als je een klacht indient krijg je vaak wel een cadeaubon van 2,50.

Ik heb er onlangs 4 dvd's besteld, allemaal 5-10 dagen, en had ze allemaal binnen die tijd, eentje zelfs nog eerder, binnen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dan heb je mazzel.

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zo, dat is niet best.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mijn ervaring is helaas ook dat ik bij levertijd van 5-10 werkdagen véél langer moest wachten. Uiteindelijk heb ik alles wel geleverd gekregen, al heb ik ook diverse keren voor annulering gekozen omdat desbetreffende dvd's elders wel gewoon leverbaar bleken.

Ik vind het in ieder geval aan te bevelen om bij betaalmethode voor acceptgiro te kiezen zoals jumpstylemovie ook al aangeeft, zodat je kunt annuleren zonder dat je nog weer op terugboeking van je aankoopbedrag moet wachten.

Zelf bestel ik nu alleen nog bij Bol als iets direct leverbaar is, heb het wel een beetje gehad met die vertragingen. (ik heb overigens nooit een cadeaubon ter compensatie van het ongemak mogen ontvangen jammer genoeg )

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik had begin december een dvd besteld met een levertijd van 5-10 dagen. De eerste keer was hij kwijt geraakt in de post. Daarna mailde ze vriendelijk dat ze een nieuwe stuurde. Krijg ik een paar dagen later een mailtje dat hij is vertraagd en dat het 11 februari wordt. Maakt mij verder niet uit, want het was een cadeautje voor iemand die 13 december jarig was , maar wel nogal extreem.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Om welke dvd gaat het? Wellicht is er wel een andere site die 'm op voorraad heeft. Dan zou ik de bestelling zeker annuleren.

Ran van Kurosawa.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dit weekend geen verzendkosten bij bol.com.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Als Belg kan ik blijkbaar geen 2dehands DVD's kopen op Bol! Jammer...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Iemand nog codes voor februari?

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Zijn die codes dan niet identiek? (of begrijp ik je verkeerd?)

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Volgens mij is er elke maand een geen-verzendkosten-code. Die wordt alleen niet naar alle gebruikers van bol.com gestuurd.

Toch?

mister blonde

• 12694 messages
  • 5825 votes

CRM-195-WGUTH , deze werkt nu als het goed is.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Deze zou ook moeten werken:

CRM-11FEBV

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Voor hoelang geldt die en is dat voor de verzendkosten?

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Die kun je eenmalig per maand gebruiken. Elke maand komt er dus een nieuwe code die je dus 1 keer kunt gebruiken. En die is inderdaad voor de verzendkosten.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Het is hier al eerder aangegeven dat bol.com met de prijzen blijft spelen, maar nu vind ik het toch ook wel grappig om het inderdaad ook zelf te zien.

De 2+1 Gratis bij bol.com is gestart. Ik denk leuk! Jammer dat ze juist nu de prijzen ineens omhoog gegooid hebben. Heb in mijn bestellijst nog een aantal DVDs staan die toen met de normale prijs lager zaten en nu ineens omhoog zijn gegaan.

Prince of Egypt toen 5,99 nu 7,99 (Zo met nog meer dreamworks films)

Frozen toen 5,99 nu 7,99

Labyrinth toen 6,99 nu 9,99 (Zelf gecancelled, goedkoper kunnen vinden ergens anders, maar stond nog wel in mn overzicht)

Zo met nog veel meer films. Betaal je dus toch nog extra voor je 3e "gratis" dvd.

Ook de volledige box van That 70's show heb ik de laatste 1,5 maand in de gaten gehouden. Deze heb ik in deze korte tijd zien veranderen van 55 euro, naar 80 euro, naar 70 euro, weer naar 55 euro om vervolgens vandaag weer op 80 euro te zitten. LOTR Extended Editions Trilogy is ook binnen een week met 17 euro gestegen in prijs.

Ook een DVD besteld die een lange levertijd had. 6-8 weken. Deze zou 15 Februari geleverd moeten worden. Uiteindelijk een mail gekregen dat het 4 maart wordt. Op het bestel overzicht staat nog steeds 15 Februari en als ik nu naar de betreffende DVD ga staat er een levertijd van 3-5 werkdagen. Dan is de vraag... Hoe komen hun bij 3-5 werkdagen levertijd als ik de mail krijg 4 maart, nadat ik al enige tijd gewacht heb.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

kappeuter wrote:

Deze zou ook moeten werken:

CRM-11FEBV

Deze heeft ook voor mij gewerkt. Bedankt.

coinchantal

• 29 messages
  • 83 votes

Heeft iemand al een code voor deze maand gratis verzenden?

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG

en

CRM-195-IFJTS

Allebei voor gratis verzending.

Bron: http://www.retailmenot.com/view/bol.com

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Even een vraagje:

Hoe zit 't nou precies met het bestellen van 2e handse dvd's?

Je pikt dus de dvd die je wil uit, vervolgens leg je die in je winkelwagentje, vervolgens stuurt de verkoper deze op en kan ik gewoon via acceptgiro betalen aan Bol, wat weer het geld naar de verkoper overmaakt.

Als je bijvoorbeeld een dvd koopt voor €3,99, moet ik dan ook daadwerkelijk €3,99 betalen of komen hier ook eventuele verzendkosten bij, of betaalt de verkoper die?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Er komen wel verzendskosten bij het werkt net als hier eigenlijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

3,99 + 1,95 extra kosten bij 2e hands. Je krijgt er een factuur bij van de verkoper met een factuurnummer dat je moet storten op bol.com. bol.com en de verkoper wordt onderling geregeld.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bedankt voor de snelle reactie!

En hoe zit 't als je meerdere dvd's bij dezelfde verkoper besteld?

Ik dacht namelijk ergens te lezen dat Bol dan een toeslag van een euro of 3 gaf aan de verkoper wanneer het pakketje niet door de rode brievenbussen past.

Maar geld voor mij dan gewoon die €1.95 verzendkosten?

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

De prijs waarvoor iemand op Bol zijn waar aan biedt, is inclusief verzendkosten. Er komt enkel nog een toeslag overheen voor Bol (volgens mij is dat per item). Als je dus meerdere items van één aanbieder koopt, dan scheelt hem/haar dat verznedkosten, maar jou zelf in wezen niks.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

Bij veel tweedehands verkopers kun je niet meer via acceptgiro betalen enkel via ideaal of creditcard.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Gratis verzending tijdens de Boekenweek

Dit jaar heeft Kader Abdolah het Boekenweekgeschenk geschreven. Bij bestelling van minimaal €12,50 aan Nederlandse boeken ontvang je van 16 tot en met 26 maart het boek De kraai cadeau* en wordt je bestelling gratis verzonden!

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bijna alle Special Price dvd's zijn momenteel €5,99 en 3 voor €15

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bol.com wint vier publieksprijzen bij Thuiswinkel Awards

Bol.com kreeg vanavond vier publieksprijzen overhandigd op het Thuiswinkel Awards Gala. Wehkamp.nl won er twee. Vijftien andere webwinkeliers verlaten het Noordwijkse Hotel huis ter Duin met één award.

Bol.com won in vier van de zeven categorieën waarin het was genomineerd. De online-retailer ontving prijzen in de categorieën Boeken en tijdschriften, Cd’s, dvd’s en games, Speelgoed en, last but not least voor Bol.com: Warenhuizen. Wehkamp.nl zegevierde in Damesmode en Wonen.

Enkele andere opvallende zaken op een rij:

•Landal GreenParks kon geen zesde award aan de prijzen van de afgelopen vijf jaar toevoegen. In de categorie Reizen en vrije tijd ging Emesa’s Vakantieveilingen.nl er met de publieksprijs vandoor.

•In Consumentenelektronica en huishoudelijke apparatuur, vorig jaar een prooi voor Impact Retails Modern.nl, ging Conrad.nl voor Bol.com en Conrad met de eer aan de haal.

•Zoover werd voor Kieskeurig.nl en Vergelijk.nl verkozen tot de beste vergelijkingssite.

•Coolblue, vorig jaar winnaar van de belangrijkste vakprijs, won net als vorig jaar één publieksprijs, opnieuw in de categorie Telecom.

•Otto.nl zegevierde in de categorie Lingerie en ondermode, voor Hunkemöller en V&D.

•Score.nl bleef Neckermann.com en Zalando voor in de categorie Herenmode.

•Zalando zag ook in de categorie schoenen de prijs aan zijn neus voorbij gaan: winnaar Omoda.nl bleef ook Ziengs.nl voor.

•Simplycolors.nl hield net als vorig jaar Kleertjes.nl achter zich in de categorie Baby- en kindermode.

•Ook bij Vliegtickets ging de prijs naar hetzelfde bedrijf als vorig jaar: Transavia.com

Anders dan in voorgaande edities werd dit jaar geen overall publieksprijs overhandigd. Die viel vorig jaar ten deel aan 123inkt.nl, dat deze keer een award won in de categorie Computer hard- en software.

Hieronder vindt u alle winnaars van de vanavond uitgereikte publieksprijzen voor XL Shops op een rij:

Baby- en kindermode

Simplycolors.nl

Boeken en tijdschriften

Bol.com

Cd’s, dvd’s en games

Bol.com

Computer hard- en software

123inkt.nl

Consumenten elektronics

Conrad.nl

Damesmode

Wehkamp.nl

Financiële diensten

Paypal.nl

Herenmode

Score.nl

Hobby en cadeau

Greetz.nl

In en om het huis

Agradi.nl

Lingerie en ondermode

Otto.nl

Persoonlijke verzorging

Yvesrocher.nl

Reizen en vrije tijd

Vakantieveilingen.nl

Schoenen

Omoda.nl

Speelgoed

Bol.com

Sport

Futurumshop.nl

Telecom

Coolblue.nl

Vergelijkingssites

Zoover.nl

Vliegtickets

Transavia.com

Warenhuizen

Bol.com

Wonen

Wehkamp.nl

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

...met als gevolg gratis verzending t/m maandag 28 maart.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.