• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Bol.com

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

haha ja inderdaad, zat zelf aan een mooi surround setje te denken, maar kan je deze ook meerdere keren gebruiken? Binnen de periode dat ie geldig is natuurlijk...

Edit:

als ik twee films bestel en die coupon invoer krijg ik dit:

Totaal artikelen (2)

€ 11,98

Couponkorting

€1,95

Subtotaal

€ 10,03

Verzendkosten

€ 1,95

Totaal

11.98

Lekker is dat, komt het gewoon even duur uit, waar halen ze die verzendkosten opeens vandaan? Want er staat wel couponkorting bij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb twee V-tech spellen besteld en daar ging het gewoon prima:

Bestelbedrag € 35,98

Verzendkosten € 1,95

Subtotaal € 37,93

(coupon)Korting - € 1,95

Totaalbedrag € 35,98

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

MoFeDu wrote:

haha ja inderdaad, zat zelf aan een mooi surround setje te denken, maar kan je deze ook meerdere keren gebruiken? Binnen de periode dat ie geldig is natuurlijk...

Edit:

als ik twee films bestel en die coupon invoer krijg ik dit:

Totaal artikelen (2)

€ 11,98

Couponkorting

€1,95

Subtotaal

€ 10,03

Verzendkosten

€ 1,95

Totaal

11.98

Lekker is dat, komt het gewoon even duur uit, waar halen ze die verzendkosten opeens vandaan? Want er staat wel couponkorting bij.

Volgens mij klopt het gewoon hoor. Het is toch een coupon voor gratis verzendkosten? De prijs die je nu betaald is puur voor je aankopen en niet voor de verzending. Anders had je 13,93 moeten betalen. Het ziet er alleen een beetje raar uit dat ze de verzendkosten er afhalen voordat ze die erbij opgeteld hebben. Maar uiteindelijk klopt de berekening wel.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Geen verzendkosten bij Bol.com geldig tot 01-01-2011.

code: F5021GL

Heb zelf de twee Kinoshita's besteld. Dvd's inclusief boekje met de filmbesprekingen.

bol.com | Keisuke Kinoshita | Dvd

Keisuke Kinoshita

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

bedankt voor de code

ik heb een dvd gevonden die niet meer leverbaar was, ik zocht al een jaar stad en land af en internet natuurlijk.

Nergens te vinden meer maar bij bol.com staat ie er opeens weer op.

nog spot goedkoop ook: 5,99 en dan geen verzendkosten

ik slaap lekker ha ha

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu willen we natuurlijk weten welke dat was!

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Nu willen we natuurlijk weten welke dat was!

Het gaat om deze film die ik al gezien heb maar graag aan mijn collectie toevoeg

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bol.com gestart met dagaanbiedingen.

Bol.com is begonnen met het aanbieden van dagdeals op zijn homepage. Sinds vorige week wordt dagelijks één product tegen tientallen procenten korting aangeboden.

Vandaag de vrijdagdeal:

Alleen vandaag: Seizoen 1 én 2 van de TV-Kantine voor maar 12,99

Dus deze actie is geldig tot vannacht 00.00

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Bij Bol veranderen de prijzen wel erg snel zeg.

Pas geleden Heat gekocht voor €6, inmiddels €10

Death Proof 2 disc staat nog in bestelling, had 'm voor €6, inmiddels €12

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Weet iemand de geen verzendkosten code voor januari?

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

j0enne wrote:

Bij Bol veranderen de prijzen wel erg snel zeg.

Pas geleden Heat gekocht voor €6, inmiddels €10

Death Proof 2 disc staat nog in bestelling, had 'm voor €6, inmiddels €12

Inderdaad zeg, ik kwam dvd's tegen die zogenaamd afgeprijsd waren terwijl die zelfde dvd's enkele dagen terug nog veel goedkoper op hun website stonden.

Puur bedrog !

Ben toch niet zo te spreken over bol.com, 2 x besteld ...2 x ellende gehad

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

bol.com onbetrouwbaar

Inmiddels ben ik 4 bestellingen verder bij bol.com en het is puur ellende.

Bij 3 bestellingen krreeg ik bericht over vertraging van het artikel en later het bericht dat de hele bestelling niet door kon gaan. Gelukkig wilde ik het niet cadeau geven aan iemand, want kan gewoon niet reken op hun betrouwbaarheid met leveren.

Bij 1 bestelling is een dvd is wel geleverd/aangekomen maar die heb ik weer retour gestuurd omdat halverwege de film er opeens geen ondertitels meer waren. Na een hoop gezeur en lang wachten kreeg ik mijn geld terug.

bol.com ...Ik ben er klaar mee ! 4 x besteld 4 x nix

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Eigenlijk nooit problemen gehad met bol.com. Totdat ik Ran van Kurosawa bestelde, 3-4 dagen levertijd stond er. Nou dat was op 10 december, ondertussen al 3 mailtjes gehad dat het steeds maar vertraagt is en kreeg net een mailtje dat ze geen nieuwe datum hebben gekregen van de leverancier en dat als het nog langer duurt ze er mee ophouden.. Lekker is dat, ik wil gewoon die DVD!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja doei, niks ophouden. Als jij het daar gekocht hebt en zij het aanbieden, proberen ze het maar op een andere manier.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com (Wehkamp daarentegen. )

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

MoFeDu wrote:

Lekker is dat, ik wil gewoon die DVD!

Ja zo dacht ik ook, was echt blij dat ik een aantal titels eindelijk gevonden had en dan ook nog voor een mooie prijs en ik had een code voor gratis bezorging.

Het is te mooi om waar te zijn ...dacht ik nog. Ik ben nu zo teleurgesteld in bol.com

Verder ook geen korting voor eventuele nieuwe aankopen, dit kreeg ik laatst wel bij een andere webshop (ter compensatie voor de teleurstelling)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Zo te lezen een betrouwbare site. Ik moet eigenlijk niet veel van dat 'via internet kopen' hebben. Soms op marktplaats, maar dat zijn weer prijzen van 5 - 15 euro.

Ik ben meer een type die een winkel ingaat en het uit impuls koopt (ik het dan alleen maar over film en eten).

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

MoFeDu wrote:

Eigenlijk nooit problemen gehad met bol.com. Totdat ik Ran van Kurosawa bestelde, 3-4 dagen levertijd stond er. Nou dat was op 10 december, ondertussen al 3 mailtjes gehad dat het steeds maar vertraagt is en kreeg net een mailtje dat ze geen nieuwe datum hebben gekregen van de leverancier en dat als het nog langer duurt ze er mee ophouden.. Lekker is dat, ik wil gewoon die DVD!

Vandaag ook een mailtje gehad van Bol dat ze 't betreuren dat ze niet binnen de gestelde levertijd hebben kunnen leveren en 't nu vertraging heeft opgelopen. Voor 31 januari zou de dvd binnen moeten komen stond in het mailtje, nou ik ben benieuwd. Natuurlijk een schande dat je na een maandje pas een dvd ontvangt terwijl er toch echt op de site staat 3-4 dagen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bij the Lion King:

adviesprijs € 15,99 bol.com prijs € 13,99 je bespaart 13%

2ehands exemplaar vanaf: € 47,95

Haha, wat voor debiel ben je dan als je hem 2e hands aanbiedt voor 47,95

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Je bent dan zo'n debiel die verder kijkt en ziet dat Bol.com die dvd helemaal niet verkoopt. Er staat immers: 'Alleen verkrijgbaar als 2ehands artikel.'

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nieuwe code:

CRM-1JA2BV

Gratis verzending, geldig tot 1 februari 2011

magnifique wrote:

bol.com onbetrouwbaar

Inmiddels ben ik 4 bestellingen verder bij bol.com en het is puur ellende.

Bij 3 bestellingen krreeg ik bericht over vertraging van het artikel en later het bericht dat de hele bestelling niet door kon gaan. Gelukkig wilde ik het niet cadeau geven aan iemand, want kan gewoon niet reken op hun betrouwbaarheid met leveren.

Bij 1 bestelling is een dvd is wel geleverd/aangekomen maar die heb ik weer retour gestuurd omdat halverwege de film er opeens geen ondertitels meer waren. Na een hoop gezeur en lang wachten kreeg ik mijn geld terug.

bol.com ...Ik ben er klaar mee ! 4 x besteld 4 x nix

Die ervaring heb ik helaas ook.

Mijn tip is om niet meer bij BOL te bestellen als er een levertijd van 5-10 werkdagen staat.

Dat is meestal niet betrouwbaar. Is in de praktijk vaak 3 tot 4 weken, of zelfs langer.

Of de titel is helemaal niet leverbaar, en krijg je keer op keer mails dat de bestelling vertraagd is, met een nieuwe leverdatum die wederom niet waargemaakt wordt.

Als je een klacht indient krijg je vaak wel een cadeaubon van 2,50.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

GinolaEHV wrote:

Je bent dan zo'n debiel die verder kijkt en ziet dat Bol.com die dvd helemaal niet verkoopt. Er staat immers: 'Alleen verkrijgbaar als 2ehands artikel.'

Ok, maar staat niet op zichzelf bij bol.com. Absurd als je een 2e hands duurder gaat aanbieden dan nieuw natuurlijk. En debiel, tsja dan weet ik vanaf nu een wie ik voor me heb.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

kreeg trouwens in de mail van bol.com om even hun kleine enquête in te vullen.

In januari nu 1 keer geen verzendkosten. Mailtje zullen jullie ook wel hebben gehad?

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Mijn tip is om niet meer bij BOL te bestellen als er een levertijd van 5-10 werkdagen staat.

Dat is meestal niet betrouwbaar. Is in de praktijk vaak 3 tot 4 weken, of zelfs langer.

Of de titel is helemaal niet leverbaar, en krijg je keer op keer mails dat de bestelling vertraagd is, met een nieuwe leverdatum die wederom niet waargemaakt wordt.

Heb ik toch gisteren een CD bestelt met een levertijd van 5-10 dagen

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Er is nog hoop hoor.

Ik heb pas een cd besteld met de levertijd 4-6 weken en binnen 2 weken lag hij al op de mat!

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Bol.com geweldige site. Vaak goedkoper dan in de gewone winkels en zeker als je er meer te gelijk besteld dan valt die verzendkosten echt goed mee.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Kreeg die inderdaad net binnen na maandag zo'n klacht ingediend te hebben. Staat ook nog dat ze nog geen nieuwe leverdatum hebben van de leverancier. Als de vertraging meer dan 3 maanden is, wordt de bestelling automatisch geannulleerd. Kan ik beter ergens anders op zoek gaan naar die dvd of is er nog hoop dat die dvd nog binnen 2 maanden komt?

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Bedankt kappeuter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

MoFeDu wrote:

Kan ik beter ergens anders op zoek gaan naar die dvd of is er nog hoop dat die dvd nog binnen 2 maanden komt?

Mijn ervaring is dat het dan vaak niet meer goed komt. En bij annuleren krijg je gewoon binnen een week het geld teruggestort, mocht je al betaald hebben.

Om welke dvd gaat het? Wellicht is er wel een andere site die 'm op voorraad heeft. Dan zou ik de bestelling zeker annuleren.

chevy93 wrote:

Bedankt kappeuter.

Graag gedaan.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Dan gaan mensen juist dvd's bestellen met een lange levertijd en vervolgens een klacht indienen voor die 2,50 euro cadeaubon. Doe daar de korting van kappeuter's code vanaf en je kunt weer goedkoop een andere titel bestellen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.