• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

Bol.com

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat ik vaag vind is dat de nieuwe films bijvoorbeeld in een actieweek waar de verzendkosten gratis zijn, goedkoper zijn dan de 2e hands die worden aangeboden. Vergaat me echt de pret om een dvd 2e hands aan te schaffen als ik er misschien soms 0,25 cent op vooruit ga en dan nog niet eens nieuw.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Huh, Erwinner.. je vraagt voor Lola Rennt € 21,90 maar als bol.com prijs staat er € 9,99 ? Of lees ik nu verkeerd?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Dat klopt ongeveer ja, want als verkoper betaal je zelf de verzendkosten.

Daarom moet je de prijs hoog houden, net onder de adviesprijs. Dus goedkope spullen erop zetten heeft weinig zin mits je er graag vanaf wil. Maar ik sta er versteld van wat mensen daar willen betalen voor iets wat niet leverbaar is (op bol.com dan).

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Lola Rent is niet leverbaar dus makkelijker te verkopen. Véél mensen die niet verder zoeken dan iets vertrouwds als Bol.com, weet ik zeker.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oke, dat had ik niet gezien. Flinke winst dan.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

moviemafketel wrote:

Wat ik vaag vind is dat de nieuwe films bijvoorbeeld in een actieweek waar de verzendkosten gratis zijn, goedkoper zijn dan de 2e hands die worden aangeboden. Vergaat me echt de pret om een dvd 2e hands aan te schaffen als ik er misschien soms 0,25 cent op vooruit ga en dan nog niet eens nieuw.

Ik koop ook bijna niets 2e hands daar

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik uiteraard ook niet. Dat had ik meteen wel gezien dat dat helemaal nergens op slaat . Misschien wel bij dure boxen zoals the sopranos waar ik elke dag op zit te azen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Erwinner, hoe lang duurt het voordat een artikel dat je hebt geselecteerd op de site 2e-hands wordt aangeboden?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

kappeuter wrote:

Erwinner, hoe lang duurt het voordat een artikel dat je hebt geselecteerd op de site 2e-hands wordt aangeboden?

Niet echt op gelet maar ik schat minimaal een uur of 2.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik deed vrij weinig op E-Bay maar nu toch maar eens wat geprobeerd.

- The Following 5 Euro

- Eraserhead 6 Euro

- Allegro 2.50 Euro

- Omohide Poro Poro (1991) 5 Euro

Alles incl. verzendkosten. Ben benieuwd.

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Ebay is altijd wel oke, misschien al wel 100 dvd's gekocht zonder probleem.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Ik zelf heb ook het grootste deel van mijn bluray verzameling gekocht via ebay. En soms dan scheelt het nog best wat met hetgeen wat ze er in de winkel voor vragen. Bv toen Wolverine net uit was was deze hier 30,- en via ebay had ik deze voor 16,- (inclusief verzendkosten) je moet daarmee wel geluk hebben

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wel met Nederlandse subs dan?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Nee, alleen Eng. subs.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

idd, er staat veel tussen maar geen NL. Maar dat hangt ook van de uitgave van de film zelf af. bv ik had dit jaar het laatste deel van Harry potter op bluray via ebay uit de UK en daar zat weer wel nl subs bij

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Nieuwe werkende Couponcode: CRM-NO2010J

Voor de maand November. Net nog gebruikt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wij wijzen u graag op het volgende:

De coupon in uw winkelwagentje is (nog) niet van toepassing op de door u gekozen artikelen. Om die reden hebben we de coupon uit uw winkelwagentje verwijderd.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik zie dat die code werkt voor Bol.com couponcode armada cd's.

http://www.actiecode.nl/win...

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Niet boos worden hé Eline:

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Shit, nu heb je mijn plan verraden, ik wou datzelfde met Dhr. Bol Com doen.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Ik heb gehoord dat hij ook wel eens een kippenpak draagt, dus pas op!

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Hilarisch filmpje.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

2+1 gratis bij bol.com alleen zijn ze wel allemaal 10 euro per stuk, volgens mij zag ik er ook een paar tussen staan die ik eerder goedkoper heb gezien, dus erg bijzondere actie is het niet.

bilbotje

• 8 messages
  • 155 votes

kan al een paar dagen de site niet goed bereiken, kom er wel in maar bestellen gaat niet.

wie weet raad!!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Net op RTL4 nieuws gehoord dat bol.com 20% meer omzet maakt in deze tijd. Zag er trouwens wel gaaf uit die lopende band daar met al die duizenden producten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

moviemafketel wrote:

Net op RTL4 nieuws gehoord dat bol.com 20% meer omzet maakt in deze tijd. Zag er trouwens wel gaaf uit die lopende band daar met al die duizenden producten.

Maar ze hebben er niet bijgezegd dat bol.com nu ook op de Belgische markt actief is.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik bestel vaak bij Bol.com en tot nog toe heb ik nooit problemen ondervonden. Prima service!

Vandaag zelfs een tegoedbon van 10 euro gekregen omdat ik een product had besteld dat tegen hun verwachting in, enkele dagen vertraging opliep. Eerst excuses gekregen om vervolgens een daad bij het woord gevoegd te zien worden.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

coupon ontvangen voor gratis verzendkosten, ik denk dat ik maar eens iets héél groots ga laten bezorgen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

MoFeDu wrote:

coupon ontvangen voor gratis verzendkosten, ik denk dat ik maar eens iets héél groots ga laten bezorgen

Heb ik ook net gekregen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb hem net ook ingevoerd, de kerstcadeautjes voor mijn petekind direct maar even besteld. Is weer eens iets anders dan DVD's voor Eline.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.