Bol.com
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan bestel je er toch niet meer? Of denk ik nu te simpel?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hmmm, dat zijn hele andere ervaringen dan die ik heb bij Bol.com. Zelf heb ik er in de loop der 10 jaar al voor weet ik veel hoe veel geld gekocht. Op een verkeerde levering na nooit problemen gehad. Laatst wel een beschadigd CD-doosje maar dat nam ik maar voor lief.
Heb je die beschadigde CD's niet gewoon retour gestuurd met de bijgeleverde retourbrief? Ik vind 't best merkwaardig dat ze alleen die doosjes willen vervangen en niet het geheel.
Met levertijden heb ik overigens ook nooit problemen gehad.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Lijkt wel alsof het hier over 2e hands aankopen gaat?
Die zullen er altijd wat minder uit blijven zien he.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vrijwel nooit problemen met bol, koop er ook al weer 4 jaar inmiddels en ook ik heb er heel wat geld aan uit gegeven.
Bol en Cdwow zijn mijn 2 standaard online winkels.
Moestuintje
-
- 22 messages
- 30 votes
Dan bestel je er toch niet meer? Of denk ik nu te simpel?
Heb je die beschadigde CD's niet gewoon retour gestuurd met de bijgeleverde retourbrief? Ik vind 't best merkwaardig dat ze alleen die doosjes willen vervangen en niet het geheel.
Lijkt wel alsof het hier over 2e hands aankopen gaat?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vrijwel nooit problemen met bol, koop er ook al weer 4 jaar inmiddels en ook ik heb er heel wat geld aan uit gegeven.
Bij mij hetzelfde. Al vijf jaar klant en alles moet dan nog naar België. Altijd supersnelle levering en nooit enige vorm van schade gezien.
Ik ben een zeer tevreden bolklant.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Ik ben bang dat een flink deel van je klachten door TNT (of een andere postbezorger) komt en niet door bol. Ik heb jarenlang voor mijn werk CD's en DVD's verstuurd en hoe het aankomt lijkt soms zelfs regionaal bepaald. Uit sommige regio's kreeg je veel vaker klachten over kapotte doosjes dan in andere regio's. In sommige postsorteercentra lijken ze veel netter dan in andere.
intezar
-
- 262 messages
- 0 votes
Ben een klant van bol.com, maar de laatste tijd zijn ze slordig geworden.
.
Ik vind ze soms ook heel erg slordig. Bestelde producten werden niet geleverd.
En toen ik paar producten had geretourneerd zeiden ze dat het niet compleet was.
In al deze gevallen wilden ze ook nog eens dat ik ze zou betalen.
Consument wordt weer eens bedonderd.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Bol.com is goed, tenzij er wat mis is. Zend nooit wat retour, want daar krijg je echt gezeik mee. Twee keer gehad nu. (van de de twee keer dat ik wat terugstuurde). Wat Inezar klopt echt. Die gasten bij de klantenservice maken er ook echt een zooitje van. Terugsturen en annuleren, gewoon niet doen. Zolang je dat niet doet, gaat het goed. Heb echt een hoop gezeik gehad met aanmaningen, incassobureaus en zwarte lijsten.
Bestel er nu niets meer, tenzij ze een aanbieding hebben die ik niet kan laten liggen (zo kreeg ik ook de tweede gezeik).
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
OOk hier gedoe met terugzenden. Mijn bestelling bestond uit 3 titels; paar dagen later werd het bezorgd, en
, er zitten 4 titels in het pakket. Netjes nummer 4 retour gestuurd ( met formulier ! ) en aangegeven dat ik nr.4 NIET besteld had, volgende dag een mail : jammer dat artikel nr. 3 u niet bevalt, en ook werd aankoopbedrag van nr. 3 op mijn girorekening teruggestort. 2 welken later een aanmaning : of ik nr. 3 alsnog maar wilde betalen.
Nee, einde Bol.com voor mij.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bol.com verstuurt gratis jouw bestelling*, geplaatst in de periode van 20 tot en met 27 oktober. Dus profiteer nu! 
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dat maakt niks uit. De codes waarmee de verzendkosten vervallen weet iedereen wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb de huidige codes allemaal al gebruikt, dus ik ben er wel blij mee!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat maakt niks uit. De codes waarmee de verzendkosten vervallen weet iedereen wel.
En ik weet helemaal geen codes, dus spreek voor jezelf.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Rustig maar hoor.
Als je dit topic een beetje volgt, zou je dat wel weten:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Is zo'n code alleen bij de 1e bestelling die je doet in oktober te gebruiken of bijvoorbeeld 10 keer als je 10 keer besteld?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Dat is een code die voor iedereen geldt en dus een oneindig keer gebruikt kan worden (voor zover ik weet dan).
Ik weet iig niks van een max. 1 coupon per klant-regel betreffende de geen verzendkostencode.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Per klant eenmaal te gebruiken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Daarom is dit toch mooi nieuws een weekie zonder verzendkosten.
Bestel soms wel vaker dan 1 keer per week wat bij bol.com.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik bestel bijna nooit bij bol.com, zelfs met die ingecalculeerde 1,95 eraf, is het nog redelijk duur. Maar inderdaad, dan is zo'n week ideaal.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Waardeloos die week zonder verzendkosten! Sinds gisteren zijn alle prijzen namelijk 1,99 omhooggegaan! Ik bestel nooit meer wat bij BOL.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Niet alle prijzen, maar wel veel ja. 
Eerder deze week was Mon Oncle nog € 9,99, nu € 11,99
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
Bolcom is voor mij NOOIT meer bereikbaar.
Op 17 augustus 2010 iets besteld met 5 a 10 werkdagen levertijd.
1 x een mail dat het vertraagd is. Nu 11 oktober, dus 39 werkdagen verder, heb ik nog niets ontvangen.
Kijk ik NU bij het door mij bestelde artikel, zetten ze doodleuk 2 tot 4 werkdagen levertijd.
Nee, einde Bol.com voor mij.
En nu helemaal zeker, na wat ik hierboven ook allemaal lees. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik bestel bijna nooit bij bol.com, zelfs met die ingecalculeerde 1,95 eraf, is het nog redelijk duur. Maar inderdaad, dan is zo'n week ideaal.
Prijzen veranderen vaak op bol hoor, zo stond eerst bijvoorbeeld de Blu-Ray van Casablanca voor 20 euro of zelfs meer, nu pakweg een maand later staat hij er voor 15 euro 
Bij bol is het soms een kwestie van afwachten, op de juiste tijden de juiste films aanschaffen denk ik.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Voor films kun je beter terecht bij de Britse versie van Amazon. Stukken goedkoper en stukken betrouwbaarder.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij bol is het soms een kwestie van afwachten, op de juiste tijden de juiste films aanschaffen denk ik.
Dat is zo. Altijd kijken en vergelijken. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ben wel benieuwd of iemand van jullie wel eens een bon van 50 euro heeft gewonnen bij Bol.com, omdat je een mooie review hebt geschreven daar.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik niet.
Ik verkoop tegenwoordig Dvd's en Cd's 2e hands voor hoge prijzen, moet wel iets afstaan maar hou genoeg over om er iets mee te kopen op E-bay ofzo. Ongeveer 25 titels binnen een maand verkocht overtreft al mijn verwachtingen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je een dvd daar voor bijvoorbeeld 6 euro verkoopt, hou je zelf toch nog niet eens 3 euro over?