Bol.com
Sergio
-
- 254 messages
- 6291 votes
Bol.com is veel te duur, daar koop ik vrijwel niets meer.
interista2001
-
- 254 messages
- 3866 votes
Ik heb pas een dvd teruggestuurd naar BOL.com zonder het pakket open te maken, ik heb op de bon dus ook geen reden gegeven voor het retourneren.
Nu zag ik net dit op de site van bol staan:
"Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen."
Het is toch niet verplicht om een reden op te geven? of wel.....
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
Maar waarom zou je geen reden geven? Lijkt mij dat je toch niet zomaar iets terugstuurt...
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ik heb pas een dvd teruggestuurd naar BOL.com zonder het pakket open te maken, ik heb op de bon dus ook geen reden gegeven voor het retourneren.
Nu zag ik net dit op de site van bol staan:
"Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen."
Het is toch niet verplicht om een reden op te geven? of wel.....
Nee. Volgens mij niet.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Dat is inderdaad niet verplicht. Bij koop op afstand is de koper gerechtigd zonder enkele opgave van redenen de koop (binnen 7 dagen nadat het product is ontvangen) te ontbinden.
Zie art. 46d lid 1 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.
nuwinnen
-
- 6 messages
- 4 votes
Handig: Coupons BOL.COM voor gratis verzending van je bestelling.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nu drie dagen geen verzendkosten als je iets bij bol.com bestelt.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu drie dagen geen verzendkosten als je iets bij bol.com bestelt.
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Bol.com. En het zijn echt zo'n buitenkansjes als deze die je moet meepikken. Bij Bol.com doen ze met de regelmaat van de klok goeie acties.
Bij Cosmox nooit verzendkosten.
Maar ze leveren niet in België. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wat een lange levertijd ineens bij sommige titels:
bol.com | Crustaces Et Coquillages, Sabrina Seyvecou, Valeria Bruni Tedeschi & Gilbert...
bol.com | Serie Noire (1979), Bernard Blier, Andreas Katsulas & Marie Trintignant...

jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Hmpff, vorige woensdag oordoppen besteld op Bol.com die de volgende dag in huis zouden zijn. Ik heb ze nu nog niet. Als ze er morgen niet zijn is TNT post de lul (want het probleem ligt bij hun als het goed is)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Handige kortingcoupons (=geen verzendkosten):
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Kortingscoupon (= geen verzendkosten)
Deze maand: CRM-JUL10
Volgende maand: CRM-AUG10
Een maand er op: CRM-SEP10
Enzovoort..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kortingscoupon (= geen verzendkosten)
Deze maand: CRM-JUL10
Volgende maand: CRM-AUG10
Een maand er op: CRM-SEP10
Enzovoort..
Dit klopt niet!
Moet zijn:
CRM-1AUG0
etc.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
CRM-S10EPT is de code voor deze maand, bovenstaande van Fikret en kapp werkt niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die van mij werkte gisteren nog wel hoor. 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Maar gisteren was het nog augustus
Ze hebben dus duidelijk een soort van slimigheidje toegepast door te schuiven met de 1 en de 0.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Daarom zeg ik het ook. Maar blijkbaar veranderen ze het format toch enigzins per maand. Dus enorm bedankt voor jouw code!
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5825 votes
Ze hebben er bij mij wel een zooitje van gemaakt zeg. 3 films voor 15 euro uitgezocht, code ingevoerd alles prima. Kijk ik later bij mijn besteloverzicht, rekenen ze opeens toch de verzendkosten door. Mail gestuurd, krijg ik als antwoord dat je niet twee acties met elkaar kan combineren. Leuk en aardig, maar dan kan je toch niet opeens zonder de klant te laten weten toch de verzendkosten doorberekenen, nadat de code al lang en breed geaccepteerd was. Bovendien heb ik dat in het verleden ook altijd gedaan.
Wilde de (hele) bestelling annuleren, was de helft al verstuurd (wat verder nergens stond aangegeven en heb die dvd's ook nog niet). Hadden ze de andere helft (1) geannulleerd. Moet ik de rest terugsturen. Dat wil ik niet, want daar heb ik bij bol.com ontzettend gezeik mee gehad paar jaar geleden met incassobureaus, zwarte lijsten en toestanden (das helemaal een verhaal trouwens). Een geannulleerde dvd kan niet weer ongeannulleerd worden.
Moet ik die ene apart bestellen, en dan met een ingewikkelde contructie (serieus ik snap er weinig van) moet ik in tweeen betalen.
Af en toe is kopen in de winkel een stuk lekkerder. Heb nu 4 bestellingen lopen bij 4 verschillende (en gewoon Nederlandse) internetwinkeles en bij 3 van de 4 loopt het alles behalve soepel. Bij Boudisque wacht ik al een maand, was de dvd die het belangrijkste was in mijn bestelling niet leverbaar en wacht ik ook bij Savvyshop al 3 weken op dvd's die echt overal in de winkel liggen en krijg ik maar geen antwoord van de klantenservice.
Spijker21
-
- 23 messages
- 0 votes
Ik heb het onlangs geprobeer bij filmbestel.nl en dat verliep prima.... geen 1dags levering, maar na 2 dagen had ik mijn bestellingen binnen!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nieuwe werkende code:
CRM-OKTV10B
Geldig tot 31 oktober.
Leviwosc
-
- 883 messages
- 335 votes
Kappeuter, dit is fraude...
Tevens hier de voorwaarden van bol.com voor cadeaubonnen..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee hoor. Een cadeaubon (persoonsgebonden) is wat anders dan een kortingscode.
Deze codes zijn bedoeld om meer klanten te trekken en meer te verkopen.
Als ze dit niet zouden willen zouden ze hier eenmalige codes van maken, waardoor het geen nut had ze te verspreiden.
Zoals Jordy al eerder zei:
Dit is natuurlijk gewoon de bedoeling, al die gratis reclame van die halve zolen die op forums codes gaan uitwisselen
Och zo bedoelde ik het niet. Ik merk alleen wel vaker bij dit soort topics dat mensen denken "ha! we gaan die winkel eens een hak zetten door die codes te verspreiden", terwijl dat natuurlijk gewoon de bedoeling was van die winkel, dat dat ging gebeuren.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Natuurlijk doen deze firma's dit om meer te verkopen. Dit is immers ingecalculeerd.
Toch bedankt. Mijn dochter heeft met deze korting op haar bestelling toch € 1,95 verzendingskosten uitgespaard. Voor een studente psychologie is iedere euro welkom. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kom de laatste tijd nog wel eens niet goed op de website van bol.com. Nu ook weer niet, anderen daar last van? Zijn ze dan aan het updaten of zo? Niet zo handig op de maandag-ochtend/middag.
Edit: nu staat er dit.
Bol.com is tijdelijk niet bereikbaar
Vanwege verbeteringen aan de winkel is bol.com tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het straks nog een keer.
Home
Mr. E-28
-
- 532 messages
- 0 votes
Bolcom is voor mij NOOIT meer bereikbaar.
Op 17 augustus 2010 iets besteld met 5 a 10 werkdagen levertijd.
1 x een mail dat het vertraagd is. Nu 11 oktober, dus 39 werkdagen verder, heb ik nog niets ontvangen.
Kijk ik NU bij het door mij bestelde artikel, zetten ze doodleuk 2 tot 4 werkdagen levertijd.
??????????
Moestuintje
-
- 22 messages
- 30 votes
Ben een klant van bol.com, maar de laatste tijd zijn ze slordig geworden.
Ik kreeg een bestelling van 3 muziek cd,s thuis gestuurd die zwaar beschadig was, leek alsof een bulldozer was overheen was gegaan (de zijkanten van 2 doosjes waren versplinterd, je zag rimpel afdrukken in de plastic, een geperforeerd boekje),
gelukkig waren de cd,s niet beschadigd.
Netjes bol.com klantenservice gebeld, zeiden dat alleen de doosjes beschadigd waren en ik nieuwe doosjes kreeg
.
De doosjes die ik kreeg waren niet het zelfde als het origineel, ze bleven haken of viel makkelijk uit elkaar
.
Bij een aantal bestelling was de levertijd ver overschreden, om een paar op te noemen.
Een dvd besteld, stond 3-4 werk dagen maar kreeg hem 2 weken later (kreeg een e-mail dat ik het later kreeg).
Een keer 2 anime films besteld, was 5-10 werkdagen voor beide maar kreeg ze pas een maand later (e-mail stond dat de leverancier niet in staat was het te leveren).
Heb nu ook 2 bestellingen ver over de levertijd is 
Dit vind ik het meest irritant van hun, soms krijg ik dvd,s die minimaal beschadigd zijn.
Dvd doosjes die gesneden zijn door één of ander scherp object (door de plastic folie en soms ook door de box-art zelf.
Gedeukte/kreukelde doosjes, met name de box-art (soms ziet het echt niet goed uit).
Vind het nu steeds moeilijker
om iets te bestellen bij bij bol.com.