Bol.com
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
Nieuwe couponcode (ikzelf had krtnenquete al te vaak gebruikt): CRM195RGEBN
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nu ik kan internet bankieren ben ik verslaafd aan Bol.com 
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Gister de onderstaande nieuwsbrief ontvangen van Bol.com. Als je de rondleiding doorloopt, krijg je op het einde 4 cadeaus waaronder een code voor gratis verzending.
Neem een kijkje in de wereld van bol.com en ontvang 4 exclusieve cadeaus.
We zijn blij dat u klant bent van bol.com en willen u graag een persoonlijke rondleiding geven in de wereld van bol.com. Ervaar tijdens deze korte rondleiding van heel dichtbij hoe eenvoudig winkelen bij bol.com kan zijn en ontvang aan het einde 4 exclusieve cadeaus.
, kom snel kijken en ervaar de wereld van bol.com!
Met vriendelijke groet,
bol.com
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
wat voor Cadeaus zijn het?
Ben nu op hetwerk en de verbinding is traag hier zodoende dak het vraag.
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
De cadeaus stellen niet veel voor; een kortingscode t.w.v. 1,95, een mini boek van Kluun (pdf-formaat), een videocursus van Ben Tiggelaar en 5 liedjes van Sellaband.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
nou das ook niet echt de moeite dan 
Behalve de kortings code.. das wel makkelijk!
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ja, maar die code staat hier al op 't forum, daar hoef je het niet voor te doen.
Koert
-
- 251 messages
- 2663 votes
Toch handig om nog een code erbij te hebben. Bedankt dat je het even meldde Egoistico. Had de mail zelf al genegeerd.
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Is het bij iedereen de zelfde code dan?
Nee.
DaanVG
-
- 91 messages
- 396 votes
Ik heb nooit echt slechte ervaringen gehad bij bol.com, maar nu vind ik 't toch wel erg slordig van ze.
Ik had 4 titels besteld op 28 april, 3 ervan kreeg ik een paar dagen daarna al binnen, en de 4e heb ik nog steeds niet:S en de levertijd was 5 - 7 werkdagen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Eergisteren The Green Mile besteld en de levertijd was Voor 21:00 besteld is morgen thuis. Maar ik heb hem vandaag pas gekregen
. Maar verder nog geen problemen gehad met Bol.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Eergisteren The Green Mile besteld en de levertijd was Voor 21:00 besteld is morgen thuis. Maar verder nog geen problemen gehad met Bol. Maar ik heb hem vandaag pas gekregen
.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Eergisteren The Green Mile besteld en de levertijd was Voor 21:00 besteld is morgen thuis. Maar ik heb hem vandaag pas gekregen
. Maar verder nog geen problemen gehad met Bol.
Je zou kunnen zeggen: Ze hebben de dvd één dag te laat geleverd.
Je kan ook zeggen: Bij een andere site had ik waarschijnlijk meer betaald en had ik hem niet eens binnen 2 dagen binnen.
Misschien had de post het drukt, of heb jij pas op het laatste moment ''voor 21:00 besteld''.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nee hoor. Gewoon netjes rond 2 uur s' middags 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Wanneer je in het weekend iets bij bol.com besteld, klopt dat 'voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis' niet. Volgens mij staat dat ook ergens op de site, in het weekend kan het wat langer duren. Ik vind het trouwens ook niet echt een probleem.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Er waren 3 titels niet op voorraad en ze wisten niet hoelang het ging duren vertelde ze mij in 3 emails..
Ik een email terug gestuurd van: ik ben al 3 jaar trouwe klant en wil ze uiterlijk binnen 2 weken zeker binnen hebben(anders moeten ze ook niet op de site zetten dat ze wel leverbaar zijn)
40min na mijn email krijg ik 2 emailtjes binnen met daarin 2 films die verzonden zijn.. toeval of..?
Nu is er dus nog maar 1 titel vertraagt.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Soms moet je ze hard aanpakken daar!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Geachte heer jansen manenschijn,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7710037170 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Saw 3 - Agnes Bruckner
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) rond 23 juni 2009 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Duurt langer dan een maand! Terwijl hij binnen een werkdag moest worden geleverd!
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Lol, je kunt Saw 3 kopen voor €2,50 bij de FRS. Waarom zoveel moeite en geld eraan uitgeven?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
adviesprijs€ 7,99bol.com prijs€ 5,99je bespaart25%
2-3 weken
+ €1,99 verzendkosten, dan betaal je dus €8,- voor Saw 3.
FRS
http://www.freerecordshop.n... €2,50. In elke winkel ligt deze film wel, dus totaal €2,50.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nja, boeien.
Maar ik had het samen met Matrix Revolutions, Saw en Saw 2 gekocht. Het was allemaal 'Voor 21:00 besteld is morgen thuis' behalve Saw, die is 5 - 10 werkdagen. Nu komen ze blijkbaar allemaal pas in 5 - 10 werkdagen. Maar ik zit ook al wel iets langer te wachten geloof ik...
nuwinnen
-
- 6 messages
- 4 votes
Kortingscodes voor BOL.com, zie: Kortingscode Bol, Kortingsbon, Actiecode, Voucher, Coupon, Waardebon! - actiekortingsbonnen.nl
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Bedankt voor de code's zo heb ik in ieder geval weer 2 euro bespaard!
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Bol.com klanten ontvangen deze week een e-mail met de titel "Geef uw mening". Indien je deze enquete helemaal invult, ontvang je een kortingscode t.w.v. €1,95.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Misschien een leuke tip voor de Comedy liefhebbers onder ons:
De complete serie american pie( 1 tot en met 6) voor 20 euro 
blackeagle
-
- 22 messages
- 280 votes
Krijg de laaste tijd alleen maar dvd's met breuken en scheuren van Bol. Lijkt wel of er iemand op heeft gestaan. Gelukkig sturen ze gratis nieuwe hoesjes.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Je krijgt nu ook mailtjes van Bol.com en elke week(?) maak je kans op een prijs.