- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest overgewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Het zit je diep he?
Ontzettend diep!
Wat heeft het nou voor zin om hier één woord te plaatsen, terwijl je op het topic van Braveheart al meer dan genoeg erover hebt gezegd. 
Je vindt het wel cool he dat je deze film slecht vindt.
Gewoon antwoord op het topicvraag, dat heeft het voor zin
.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Ontzettend diep!
Gewoon antwoord op het topicvraag, dat heeft het voor zin
.
Als je deze film echt ZO vreselijk vindt als je bij Braveheart beweert. Waarom besteed je er dan zoveel aandacht aan?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Als je deze film echt ZO vreselijk vindt als je bij Braveheart beweert. Waarom besteed je er dan zoveel aandacht aan?
Juist omdat ik hem ZO vreselijk vindt ! Sommige mensen kunnen er niet over uit hoe goed ze een film vinden, en ik niet over hoe slecht ik een film vind.
Overigens nog 2 overgewadeerde films hier:
- Full Metal Jacket
- Once Upon a Time in the West
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Je zegt dat je je hartstikke irriteert aan de film enz. enz.
En dan maak je de kwelling voor jezelf nog langer.
Jahoor, Once Upon a time In the West overgewaardeerd 
Eerder ondergewaardeerd met een film als The Green Mile voor zich.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Je zegt dat je je hartstikke irriteert aan de film enz. enz.
En dan maak je de kwelling voor jezelf nog langer.
Eerder een uitlaapklep dan een kwelling...
Once Upon a Time in the West, was naar mijn mening erg saai, en een moeilijk/warrig/onduidelijk verhaal. The Green Mile misschien ook, maar ik denk dat dat een film die je maar 1x moet zien. Denk dat ik hem bij een 2e kijkbeurt wellicht geen 5* zal geven.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Braveheart, er is geen film ooit in de buurt gekomen van die veldslagen!
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Braveheart, er is geen film ooit in de buurt gekomen van die veldslagen!
Klopt, zelden zo slecht in beeld gebracht.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Klopt, zelden zo slecht in beeld gebracht.
Ga toch weg, misschien is het wat overdreven om te zeggen dat er geen film ooit in de buurt is van gekomen.
Maar als je gaat zeggen dat het zelden zo slecht in beeld is gebracht neem ik je echt niet meer sirieus. Mening over de muziek, acteerwerk enz. kan nog wel, kwestie van smaak. Maar die veldslagen zijn echt wel mooi in beeld gebracht, daar kan je gewoon niet omheen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Juist omdat ik hem ZO vreselijk vindt ! Sommige mensen kunnen er niet over uit hoe goed ze een film vinden, en ik niet over hoe slecht ik een film vind.
Overigens nog 2 overgewadeerde films hier:
- Full Metal Jacket
- Once Upon a Time in the West
Maar wel Gladiator in je top10. Dat snap ik dan weer niet.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Eerder een uitlaapklep dan een kwelling...
Once Upon a Time in the West, was naar mijn mening erg saai, en een moeilijk/warrig/onduidelijk verhaal.
Dat ligt dan wel aan jou.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ga toch weg, misschien is het wat overdreven om te zeggen dat er geen film ooit in de buurt is van gekomen.
Maar als je gaat zeggen dat het zelden zo slecht in beeld is gebracht neem ik je echt niet meer sirieus. Mening over de muziek, acteerwerk enz. kan nog wel, kwestie van smaak. Maar die veldslagen zijn echt wel mooi in beeld gebracht, daar kan je gewoon niet omheen.
Redelijk gemaakt, ja. Slecht gefilmd, ook.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Hoe kan je nou weer die veldslagen slecht gefilmd vinden? Oke, laat ik het zo vragen, wat had jij er aan veranderd dan?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes

Once Upon a Time in the West, was naar mijn mening erg saai, en een moeilijk/warrig/onduidelijk verhaal.
Ontopic: Tijd geleden weer dat ik mijn laatste update heb gedaan. Erbij kunnen nog:
- Alien (hoewel ik die nodig moet herzien, na het goed bevallen Aliens)
- The Killing (matige heistfilm van Kubrick)
- À L'intérieur (inmiddels genoeg over gezegd lijkt me
)
- I Confess (aardige Hitchcock, verdiend echter niet zo'n hoog gemiddelde)
- Nattevagten (toch een betrekkelijk simpel verhaaltje met een aardige sfeer, daar houdt het echter op)
- Fear and Loathing in Las Vegas (trip die aan het begin nog wel een leuke sfeer hebt, maar die sfeer uitmelkt tot het einde en al ruim voor het einde saai wordt)
- The Pianist (Matige oorlogsfilm die net als het goed begint te worden, juist overschakelt. Had beter alleen bij het boek gebleven)
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hoe kan je nou weer die veldslagen slecht gefilmd vinden? Oke, laat ik het zo vragen, wat had jij er aan veranderd dan?
Betere shots (positionering) en minder focus op Gibson.
Awake78
-
- 1022 messages
- 496 votes
Heb me laatst aan Diabolique (1955) gewaagd. Geen bijster goede film. De plek in de top-250 verbaast mij op z'n minst.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Geen fan van Gibson?
Niet bepaald, goed gezien
.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
In Overigen > Algemeen > Frustraties:
Frustratie: Inception is gigantisch overgewaardeerd. Wanneer stopt de hype?
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Niet, want het is gewoon een zeer vermakelijke film! 
Verder raad ik je aan de film nog een keer te kijken, maar ditmaal geen karakterstudie te verwachten, maar gewoon een spannende, orginele heist. Overigens vind ik een 1,0* voor een film die cinematografisch goed in elkaar zit, wel wat streng.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik moet hem nog eens zien.
Heb hem geloof ik op een voorlopige 3,5 ofzo staan.
Wacht wel tot over een paar maandjes. Kan ik hem in goede kwaliteit van het net een downloaden. Niet echt een film die in de collectie moet/past. Belangrijkere films eerst! 
Kan ik na de download altijd uitpakken. "Kom vanavond maar eens naar mijn kot! Kunnen we samen een filmpje bekijken." Meeste mensen zijn toch zo hersenloos dat ze het wel de moeite zullen vinden. Voor anderen die wat meer inhoud hebben staat er altijd 'Apocalypse Now' klaar. (Redux op DVD, de gewone versie op externe harde schijf). En als dat niet goed genoeg is, tegen dan heb ik 'Det Sjunde Inseglet' op DVD 
Kwestie van toch te kunnen scoren die avond 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik heb inception niet gezien, maar is dat een Heist als in het plegen van een diefstal of kraken van een kluis...?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik heb inception niet gezien, maar is dat een Heist als in het plegen van een diefstal of kraken van een kluis...?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Mijn neef woont in Heist-Op-den-Berg
Dat is nog wat anders
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Neen, ze moeten net iets in de kluis steken.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Category:Heist films - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Deze horen naar mijn mening niet thuis in de top 250.
- Scarface
- Saving Private Ryan
- The pianist
- The Shawshank Redemption
- Se7en
- Shichinin no Samurai
- Taxi Driver
- Nuovo Cinema Paradiso
- The Killing
- The Great Dictator
- Titanic
- Det Sjunde Inseglet
- Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
- The Dark Knight
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
even stoppen nu Misterwhite. Het gaat me allemaal iets te snel...
Waarom hoort Nuovo Cinema Paradiso er niet in? Door het matige 3e stuk? Of boeide de film je gewoon niet zo?
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Sorry Wouter maar de film boeide mij niet zo hard. Was niet slech hoor maar ik vind het persoonlijk niet echt top 250 materiaal.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Ik ben het zo'n beetje overal mee oneens.
Scarface mag iets lager, maar hoort er door zijn status gewoon in.
SPR en Se7en heb ik op een 4,5* staan.
TSR en Taxi Driver heb ik zelfs op een 5,0* staan.
The Dark Knight mag er ook wel in, maar iets lager.
The Pianist en the Killing (2,5*) mogen eruit a.
Shichinin no Samurai, The Great Dictator en Titanic hebben volgens mij ook een dusdanig grote status dat ze verplichte kost zijn.
Star Wars, Nuovo en Det Sjunde Insegiet ken ik niet.