- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Engste film (horror/thriller)
Engste film (horror/thriller)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
The Ring eng! Laat me niet lachen
Anaconda is ook een enge film (vind ik)
Enough said 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat is inderdaad engels 
Hopelijk begrijp je mijn punt..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
The Ring eng! Laat me niet lachen
Ik heb het al meerdere keren voor je opgenomen in dit topic, zodat je mening gerespecteerd word, maar dan moet jij dat ook doen bij de mening van iemand anders. Of anders gewoon reageren, inplaats van 'laat me niet lachen'.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Jij vind The Ring 2002) en The Eye 2008) beide niet echt eng!
@Rianneke
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
En nog steeds terug komen op dezelfde films...begint nu echt te vervelen..
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Vorige week Dead Silence van James Wan bekeken. Alhoewel het concept op zich vrij eenvoudig is, vond ik bepaalde stukken redelijk schrikwekkend 
Deze thrillers zijn niet echt horror maar toch eng:
- What lies beneath
- The Gift
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Dus?
-
- 11900 messages
- 5306 votes
- The Gift
Geweldige film inderdaad...het was nog Sam Raimi pre-SpiderMan en wist toen een prachtige sfeer neer te zetten. Prachtig gespeeld trouwens door iedereen. Het is veel te lang geleden dat ik deze voor het laatst gezien heb...tijd voor een herkijkbeurt!
Nasir
-
- 218 messages
- 105 votes
Pas geleden een schitterende box met films van Mario Bava gekregen. Black sunday zat er ook bij, maar die had ik dan ook al gezien. The Wurdalak is magnifique, maar de engste vond ik toch echt de korte film drop of water.
Toen ik de films bekeek verwonderde het me niks dat Burton en Argento van deze regisseur hebben afgekeken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat klopt, maar ik had het niet over films. Het gaat erom dat dit hele gedoe een beetje vervelend begint te worden. Je hebt nu al meerdere keren aangegeven welke films je eng vind. Maar kom op, genoeg is genoeg hoor. Ga niet andere mensen jou mening opdringen. Niet iedereen kan nou eenmaal precies dezelfde films goed vinden.
@ BlueJudasKiss
The Gift is inderdaad een geweldige film, Katie is daarin op haar best! Maar wel lang geleden dat ik die gezien heb, dus word tijd om die opnieuw te bekijken. Ook een goede film is Dead End, zit een lekker scary sfeertje in 
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
@Rianneke Ik vind dat je nu wel een beetje aan het zeuren bent!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ach kom op, je kan toch wel een beetje tegen commentaar? Maar goed ik zal me er verder niet meer mee bemoeien, je zoekt het maar zelf uit 
Nathan013
-
- 98 messages
- 157 votes
Ach The Exorcist is totaal niet eng man! Emily Rose is doodeng.
die leek veel echter. Ik vond The Exorcist wel eem goede film hoor!
ik vind dat je niet elke keer moet zeggen dat exorcism of emily rose enger is en dat je het dom vindt dat andere dat niet vinden. iedereen heeft een andere mening.
Frankeermachine
-
- 988 messages
- 6604 votes
-The Grudge,
-The Exorcist,
-The Shining,
-Honogurai Mizu no Soko Kara (niet echt eng, maar heerlijk beklemmend sfeertje)
Er wordt te veel goedkope troep gemaakt waardoor ik dit genre niet echt kan waarderen.
Ralf81
-
- 714 messages
- 682 votes
Ik zou Shutter (2004 - Thailand) willen noemen. Heb deze nog altijd niet af durven kijken 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wat nou!
Volgens mij snap je het echt niet eh..
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Shutter 2008) heb ik gezien die vond ik een beetje eng. Ik ga de thaise versie ook een keer zien. En Juon-The Grudge
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Volgens mij snap je het echt niet eh..
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tuurlijk mag dat!
Het word alleen een beetje irritant wanneer iemand steeds zichzelf blijft herhalen 
-
- 11900 messages
- 5306 votes
@ BlueJudasKiss
The Gift is inderdaad een geweldige film, Katie is daarin op haar best! Maar wel lang geleden dat ik die gezien heb, dus word tijd om die opnieuw te bekijken. Ook een goede film is Dead End, zit een lekker scary sfeertje in
Katie is altijd goed...jammer dat zo weinig mensen dat zien
Maar The Gift scoort sowieso op cast: Keanu Reeves, Katie Holmes, Greg Kinnear, Hillary Swank en natuurlijk Cate Blanchett in één film!
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Natuurlijk, maar dan moet jij niet iemand als Vascago afkatten als die de nieuwe Amityville Horror slecht vindt...laatste wat ik erover zeg nu.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
en natuurlijk Cate Blanchett in één film!

Dokkumhorror
-
- 8 messages
- 0 votes
Wat dachten jullie van:
1. The Beyond (Lucio Fulci 1981)
2. House by the Cematary (Lucio Fulci 1981)
3. Beyond the Darkness (Joe D`Amato 1984)
4. Revenge of the Living Dead Girls (Pierre B. Reinhard 1987)
5.Amityville Horror II The Possesion (Damiano Damiani 1982)
6. Zombie (Lucio Fulci 1980)
7. Night Warning (William Asher 1983)
8. Scarab (Steven Charles Jaffe 1984)
9. Touch of Death (Lucio Fulci 1988)
10. I Drink you`re Blood (David E. Dursten 1970)
Klassieke top 10 Bruutste horrorfilms voor mij!!
-
- 11900 messages
- 5306 votes
Wauw....als je ook maar één van deze titels in bezit hebt zou ik mezelf graag aanbieden om m van je te lenen!
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
The Beyond en House by the Cemetary zijn makkelijk te vinden hoor.
Dokkumhorror
-
- 8 messages
- 0 votes
Klopt.. op dvd wel! Heb al deze titels op ex-rental VHS, en dan zijn het allemaal toch redelijk verzamelstukken!! Vooral Beyond the Darkness en I drink you`re blood! Maar als kenner zul je dat weten!