• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Jouw minst favoriete genre

Maikeru

• 1934 messages
  • 2388 votes

Oorlogsfilms heb ik op een of andere manier helemaal niets mee. Er zijn natuurlijk wat uitzonderingen, maar ze scoren nooit echt goed. Ik heb meestal niets met musicals. En ook 'gangsterfilms' vind ik een erg saai eenzijdig genre, alsof ik telkens naar dezelfde pulp aan het kijken ben. Met enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Maikeru wrote:

Met enige uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Ik wou al zeggen. vooral Koreaanse flicks als Dirty Carnival, Bittersweet Life, No Mercy for the Rude doen het bij mij goed.

RobbyT

• 215 messages
  • 44 votes

Oorlogsfilms, ik moet er niet aan denken dat het echt zou gebeuren, daar kan geen horrorfilm tegenop.

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

RobbyT wrote:

Oorlogsfilms, ik moet er niet aan denken dat het echt zou gebeuren, daar kan geen horrorfilm tegenop.

Maar dat wil toch niet zeggen dat de films slecht zijn? Films als Platoon, The Deer Hunter, Apocalypse Now, Tears Of The Sun en nog een aantal kun je toch onmogelijk slecht noemen.

Je minst favoriete genre ok idd, maar misschien moet je zelfs blij zijn dat dit soort films vertoond worden. Misschien, ooit (waarschijnlijk nooit) zal 1 van die grote heren die de films bekijkt inzien dat het niet kan.

Zoyechka

• 50 messages
  • 28 votes

Ik hou meestal niet zo van comedies, enkele uitzonderingen.

Ook oorlogsfilms trekt mij niet. Sci-fi films staan ook niet in mijn top 5, hoewel, gemixt met wat thriller/horror dat wel kan meevallen.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

In het algmeen:

- Science Fiction (ontwijk ik)

- Films over tovenaars, elfjes e.d. Lord of the Rings is er een typisch voorbeeld van.

- Epische films zoals Arthur, Brief aan de Koning e.d. Dit soort films ontwijk ik ook altijd.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

U-96 wrote:

Brief aan de Koning

Die zou ik ook ontwijken als ik jouw was.

Mijn minst favo genre is Musical. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar daar heb ik echt niks mee. Verder wil ik nog wel eens walgen van romantische komedies die stikken van de clichés. En als laatste zijn er ook nog wel eens actiefilms waarvan je zou wensen dat ze nooit gemaakt zijn.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Halcyon wrote:

Welk is je favoriete en minst favoriete genre en waarom?

Mijn favoriete genre is horror, vooral Itialiaanse exploitation omwille van de gore en Amerikaanse jaren '80 horror omwille van de sfeer. Bovendien heb ik een fascinatie voor extreem geweld en vetzakkerij. Ook vind ik de typische horrorsoundtracks altijd wel iets speciaals hebben.

Mijn minst favoriete genre is de comedy in de stijl van "Meet The Parents" en "My Big Fat Greek Wedding". Ik vind zulke films totaal overbodig en allerminst grappig. Ik snap ook niet waarom ze zo populair zijn bij het grote publiek; ik erger me er alleen maar aan.

²nd that

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

wyatt earp wrote:

(quote)
Die zou ik ook ontwijken als ik jouw was.

Mijn minst favo genre is Musical. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar daar heb ik echt niks mee. Verder wil ik nog wel eens walgen van romantische komedies die stikken van de clichés. En als laatste zijn er ook nog wel eens actiefilms waarvan je zou wensen dat ze nooit gemaakt zijn.

Om dezelfde redenen men minst favo genre.

Verder ben ik er nog nooit in geslaagd om een westernfilm uit te zitten.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Western, oorlog, exploitation, arthouse, film-noir en bijna alle Aziatische, Chinese en Koreaanse films. (behalve de animatie kant)

Green Destiny

• 254 messages
  • 1396 votes

Horror is ongetwijfeld mijn minst favoriete genre.

DaanVG

• 91 messages
  • 396 votes

Horror, van die slasher films, echt heel erg saai.

en fims zoals American Pie en epic movie ontwijk ik met plezier.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Western.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Romantische Komedie en Satire (epic movie, etc...)

Timtim

• 98 messages
  • 299 votes

ik ben zelf niet zo heel fan van die recent opkomende "Nerd-feest" films, zoals knocked-up, fanboys, superbad etc etc. Lijkt wel of ze telkens dezelfde cast hergebruiken en het is meestal niet eens zo heel grappig, alhoewel superbad nog wel aardig was.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Daar ben ik het helemaal mee eens MovieFreak1995!

Zou je alleen nog wat meer kunnen vertellen over wat je daar op de 4e regel hebt geschreven?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Romantiek is en blijft altijd hetzelfde liedje.

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

Romantiek vind ik ook inderdaad

Schuco

• 105 messages
  • 0 votes

Horror en Romantiek zijn mijn minst favoriete genres.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

damon wrote:

Arthouse films, waarbij men zogenaamd intelectueel wil overkomen door te zeggen dat men het prachtig vindt

ik vergelijk het altijd met lezers die pronken met de NRC Handelsblad onder hun arm, om zich als intelectueel voor te doen

Haha.

ezra1971

• 185 messages
  • 93 votes

alles wat er ook maar enigzins op duidt dat het op LOTR lijkt, God wat haat ik die films...

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Musical & Romantiek, daar heb ik een hekel aan...

de rest gaat wel

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

- Western

- Musical

- Oorlog

- Kostuumdrama's

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

-Japanse Horror

-Western

-Musical (op enkele na)

-Films die afspelen in de middeleeuwen (op enkele na)

sophie0211

• 6 messages
  • 9 votes

Maffiafilms. Die vind ik echt niet leuk. Ik heb Traffic alleen afgekeken omdat Catherine Zeta-Jones en Michael Douglas erin spelen . Maar van The Godfather etc. etc. moet ik niks hebben.

desert

• 107 messages
  • 801 votes

-Vage films a la mulholland drive/ Dogville

-Tekenfilms, er zitten paar goede bij, maar blijft een van mijn minst favoriete genres

Anime Fan

• 78 messages
  • 0 votes

thriller

actie zoals Steven Segal en Van Damme

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

tekenfilmpjes, oorlog, kung fu, shockdocs, realistische martelhorror, homeinvasion, rape'n'revenge achtige praktijken.

ow ja de musical! brrrrrrrr

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Science-fiction, Horror.

en af en toe een thriller is niet aan mij besteed

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.