• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.166 votes
Profile

Jouw minst favoriete genre

sabsabsab

• 647 messages
  • 52 votes

Sciencefiction en romantische komedy's.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2409 votes

Science-Fiction

Fantasie

Western

Number23

• 8638 messages
  • 5676 votes

Romantische drama's

Romantische komedies

Manga

Geestenhorrors

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Damn, wat hebben veel mensen een saai leven

Ik krijg trouwens ongelooflijke jeuk van musicals en kleffe romcoms.

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Science-Fiction zal wel mijn minst favoriete genre zijn dat komt vooral door de Star Wars en Star trek films. Vanaf het moment dat er met een laserpistooltje geschoten wordt heb ik er genoeg van.

Ook fantasy avontuur heb ik veel moeite mee. ik val bij dat soort films bijna altijd in slaap en daar valt bvb LODR ook tussen. Het is allemaal wel mooi gemaakt maar het kan me niet boeien. Waarom ik in slaap val weet ik niet juist mss omdat ze me dit soort sprookjes vertelden toen ik klein was om me in slaap te krijgen en blijkbaar helpt het nog altijd

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Het is net als bij Wat is je favoriete genre. Ik kan er eigenlijk geen duidelijk antwoord op geven.

1 Horror (behalve als het die oude horror-films zijn zoals van Vincent Price)

2 Mysterie (behalve die detectives zoals Agatha Christie en oude misdaadfilms. Het gaat mij vooral om een goede ontknoping. Films waar ik met lege handen blijf zitten vind ik jammer van mijn tijd)

3 Oorlog (behalve als het drama's of van die oude oorlogsfilms zijn. Maar al dat rauwe gedoe, hou ik niet van)

4. Thrillers (ook hier weer als het oude films zijn dan weer wel, hangt er beetje van de mate af en ook in combinatie met een ander genre)

5 Western (ik heb vroeger wel vele gezien. Nu nog een aantal uitzonderingen).

Loki87

• 228 messages
  • 0 votes

Het ergste genre voor mij zijn die actiefilm met veel explosies en weinig inhoud, dus films als XXX of Seagal of Fast en Furious dat soort zooi.

Daarnaast ligt de meeste komedie mij ook niet. Alleen tragikomedie en zwarte komedie kan ik waarderen. Of iets dat over the top is qua bizarheid. De standaard romcom of sitcom of komedie kan ik niet waarderen.

Dit zijn de films die bij mij 0.5 of 1.0 scoren. Waarom ik die nog nooit heb uitgedeeld? Omdat ik deze films vroegtijdig afzet en dan stem ik niet op een film.

MaartenF

• 112 messages
  • 2426 votes

Mijn favoriete genres zijn Drama, Thriller, Mystery en Comedy.

Dan mijn minst favoriete genres:

Bij mij voornamelijk Horror, Fantasy en Sci-fi. De meeste horrorfilms vind ik vaak gewoon niet eng, waardoor ze totaal geen indruk op mij maken. Uitzonderingen zijn Psycho en What Ever Happened To Baby Jane, die ik geweldig vind.

Fantasy/Sci-fi ligt mij ook niet echt. Ik kan films met fantasy/scifi-elementen wel waarderen (zoals Amelie, It's A Wonderful Life, Back To The Future), maar films als Lord Of The Rings, Star Wars en 2001: A Space Odyssey vind ik dan weer niks.

Verder ben ik ook niet zo van die groot opgezette, lange, epische films als Lawrence Of Arabia, Lord Of The Rings, Gladiator en Pirates Of The Carribean. Hoewel ik deze films niet slecht vind, vind ik wel dat ze vaak te langdradig zijn en weten ze niet echt indruk op mij te maken. Wat dat betreft heb ik veel liever een 'kleine' film.

Hoewel Comedy één van mijn favoriete genres is, zijn er ook een hoop mindere comedies. Zo kan ik bijvoorbeeld komedies als Meet The Parents, Your Highness en de films van Charlie Chaplin niet echt waarderen. Hetzelfde geldt in mindere mate voor de romkom. Deze films zijn vaak te standaard om echt goed te zijn. De enige romkoms die ik echt goed vind zijn Amélie, Annie Hall en It Happened One Night.

Verder ben ik ook geen fan van actiefilms. De actiefilms die ik echt goed vind kan ik op één hand tellen. Films als The Terminator, Avatar en Die Hard vind ik geweldig, maar films als Transformers 2 en Conan The Barbarian (2011) vind ik echt verschrikkelijke prul zonder inhoud.

Tot slot ben ik ook geen fan van mafiafilms als The Godfather en Goodfellas. Ik vind het bij dit soort films heel moelijk om met de personages mee te leven. Daarnaast vind ik de eerste twee Godfather-films te langdradig doordat ze veelal uit dialogen bestaan. Ik ben normaal dol op films met veel dialogen (12 Angry Men, Sleuth), maar bij de Godfather-films (vooral Part II) konden de dialogen mij echt niet boeien.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76917 votes

Komedie

Science fiction vind ik echt verschrikkelijk en dat startte door Star Wars en Star Trek

En ook bepaalde fantasy vind ik niks, zoals LOTR en dergelijke

voomzap

• 815 messages
  • 1271 votes

Amerikaanse Comedy... Vreselijk!

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Horror en waargebeurde verhalen/biopics

Thorongil

• 1619 messages
  • 690 votes

Genres die ik nooit zal zien en me totaal niet bevallen. Romcoms en found footage, horror films.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Romantische komedies.

Romantisch drama kan ik dan weer wel waarderen.

mr rumson

• 2170 messages
  • 2995 votes

Musicals.

Horror

Science - Fiction

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Musicals

Found Footage

en Romkom .

Allemaal met enkele uitzonderingen.

Melis22

• 29 messages
  • 26 votes

Dat is Actie. Van die auto's die ontploffe en al die shit. NEE. en dan zal d'r ook heus wel een uitzondering zijn hoor

Oorlog en Western doet me ook niet echt heel erg veel haha

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Kostuumdrama, horror, musicals en oorlog zijn minst favoriet.

SF zoals Star Wars en Star Trek vind ik verschrikkelijk, superheldenfilms kan ik wel goed hebben.

Mijn favoriete genres: Thriller, Actie, Mystery, Komedie (ook héél erg flauwe), Romcom, Western en Highschoolfilms.

Een goed drama is ook niet verkeerd. Een slecht drama dan weer wel.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

- Musical

- Horror

Ook hier zijn er bij beiden uitzonderingen, maar over het algemeen zijn dit wel de genres die ik het vaakst aan me voorbij laat gaan.

missl

• 3866 messages
  • 5796 votes

Science Fiction vind ik niet heel bijzonder en horror/thriller kijk ik ook niet graag, want ik ben gewoon een mietje.

Noodless

• 10040 messages
  • 6176 votes

Ik ben voor veel genres wel te vinden, al moet ik eerlijk bekennen dat musicals, meeste vechtsportfilms zoals bv. de vroegere karatefilms en romcoms mij vaak niet aanspreken.

MRDammann

• 661 messages
  • 3560 votes

Dat is voor mij heel simpel, ik wil alles wel kijken, behalve met horror heb ik meestal wat moeite. Ik heb totaal niks met het idee om mensen angst aan te jagen.

Als mensen mij voor de gein laten schrikken ben ik meestal ook niet de gene die zit te schaterlachen. Terwijl ik meestal wel van een grapje hou.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Komedie, een genre dat me zelden echt blijvend kan beroeren. Het zijn dan ook meestal zwarte komedies die ik leuk vind en films die anderen soms niet eens als komedie zien zoals Fight Club en American Beauty. Pure SF heb ik overigens ook minder mee, maar met actie, horror of thriller elementen bevalt het al snel beter.

Gluon

• 61 messages
  • 168 votes

Fantasie

Romantiek

Musical

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Sciencefiction

Horror

Fantasy

Romantiek

baspls

• 4118 messages
  • 1673 votes

Heel veel mensen hier die iets missen in hun leven zeg

Zelf word ik panisch van:

Musical (uitzondering op Disney Classics & The Sound of Music)

Komedie (uitzondering op alle Kung-Fu-films, Spaceballs & Naked Gun)

Moderne Horror (hiermee doel ik op alle horror-films van deze eeuw)

Romantiek (een paar uitzonderingen)

msLynch

• 78 messages
  • 493 votes

Romantische komedie's en musicals doen mij echt bibberen ><

Westerns ben ik over 't algemeen ook niet zo'n fan van.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Manga

Kung fu

Op leone na de western

Euro arttrash ( met name de franse en spaanse)

En op 1 de musical

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Domme Amerikaanse komedies (Dumb & Dumber, Hangover, Borat, Revenge of the nerds)

Filosofische films (2001 a Space Odyssey, Tree of life, ...)

3D animatie (zit zelden iets goed bij)

SF en fantasy die zichzelf te serieus neemt (Lord of the rings, Prometheus, Twelve monkeys, ...)

Ook een moeilijk 'genre' is die waarbij 90% rond de sfeer hangt en het verhaal echt wel een minimum is. Daar zitten best wel verschillende films bij waar ik niets heb met de sfeer, of waar die gecreëerde sfeer voor mij niet echt aangenaam is om van de film te kunnen genieten.

En ik ben misschien wel één van de zeldzame uitzonderingen die musical niet in het lijstje van minst favoriete genres zal opnemen.

Djarune

• 296 messages
  • 903 votes

5. Superhelden

4. Horror

3. Verfilmingen van computerspellen

2. Musical

...

1. US remakes

Misschien niet allemaal genres, maar wel mijn grootste ergenissen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.