• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Jouw minst favoriete genre

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Er zijn zat goede tienerkomedies.

Ik denk dat ik het minste heb met film noir.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Westerns (dodelijk saai, mannen op paarden die achter treinen aanrijden..gaaaap)

Muzikale films a la Grease e.d....ik wil een verhaal zien en als dat elke keer onderbroken wordt door een liedje..erg irritant.

Film noirs.....te saai, te weinig boeiende momenten en het stijltje boeit me nooit.

Hele goedkope B actiefilms met kutjes als Seagal, Van Damme, Norris etc...je kent het wel.

Politieke thrillers....vervelend saai.

Verder ben ik erg veelzijdig. Actie, komedie, avontuur, horror, thriller, animatie, oorlog, tekenfilm, drama etc...prima te doen, al heb je altijd matige titels in het genre.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Science fiction en musicals....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

The Oceanic Six wrote:

Westerns (dodelijk saai, mannen op paarden die achter treinen aanrijden..gaaaap)

Alsof de betere westerns daarover gaan...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik vind gewoon alles prima zolang het maar geen musicals zijn .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

mijn is zeker

romantiek

drama

rest zoals komedie, fantasie gaat wel

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Westerns (dodelijk saai, mannen op paarden die achter treinen aanrijden..gaaaap..

Als Western-fan ken ik die Westerns niet...

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Politieke thrillers....vervelend saai.

Hoe kun je dat nou saai vinden?

één van de weinige (sub)genres die mij altijd geinteresseerd naar het beeld laten kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha over die westerns...dat was natuurlijk een beetje generaliseren. Ik heb er wel een aantal gezien, maar vind er gewoon niks aan.

En politieke thrillers vind ik gewoon zeer saai. Denk aan The Interpreter bv. Ik viel bijna in slaap....

Ik moet films met wat meer vaart hebben, al kan ik wel genieten van bepaalde tragere films hoor.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Hoewel er geen enkele match is tussen de 5* films van The Last en mijn 5* films ben ik het volledig met hem eens dat politieke thrillers een interessant (sub)genre is.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

The Oceanic Six wrote:

Verder ben ik erg veelzijdig.

Zegt hij na de helft van alle genres gebashed te hebben.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

Zegt hij na de helft van alle genres gebashed te hebben.

Slechts 3 genres en een zijtak van het actie genre, dat valt best mee

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

kostuumdrama,s

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Knisper wrote:

Er zijn zat goede tienerkomedies.

Het zal vast, maar dat is nu juist een soort film waar het heel begrijpelijk van is dat iemand dat op een gegeven moment wel gehad heeft. Het is een fase van je leven waar je uit kan groeien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Klopt. Op een gegeven moment zijn de sex grappen een stuk minder leuk. De echt grappige films blijven wel leuk (American Pie 1 bv) maar een hoop rip offs zal je nooit meer hoeven te zien.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Niet echt een genre, maar films die heel geforceerd iets moois en naturels wat toch bizar is willen maken spreken me niet zo aan. Met daarin ook bepaalde coming-of-age aspecten en een nadruk op alternatieve muziek.

Denk aan Cashback, maar ook Garden State is in mijn herinnering veel minder geworden.

Verder weet ik niet of er veel meer van dat 'soort' films zijn, maar ze irriteren me.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik heb een hekel aan films gekregen met een eindtwist. Vaak komt de twist uit de lucht vallen en is die twist, terugredenerend, totaal niet logisch. Zeer irritant, vooral omdat die films vaak een redelijk hoog sterrenaantal krijgen omdat de plottwist zo verrassend is.

Ja...Duh!... denk ik dan.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

serpico wrote:

Niet echt een genre, maar films die heel geforceerd iets moois en naturels wat toch bizar is willen maken spreken me niet zo aan. Met daarin ook bepaalde coming-of-age aspecten en een nadruk op alternatieve muziek.

Juno?

Ramon K wrote:

Ik heb een hekel aan films gekregen met een eindtwist. Vaak komt de twist uit de lucht vallen en is die twist, terugredenerend, totaal niet logisch. Zeer irritant, vooral omdat die films vaak een redelijk hoog sterrenaantal krijgen omdat de plottwist zo verrassend is.

Ja...Duh!... denk ik dan.

Wat ik het meest storend vind aan dergelijke films is dat wat er voor die twist gebeurt is vaak niet interessant is en alleen maar zendtijd lijkt te zijn om de twist mogelijk te maken. Ik hou er ook niet zo van, want een film is toch wel meer dan een twist. Maar gezien de algemene opinie lijkt die scriptdocent uit Adaptation gelijk te krijgen: "Overwhelm them in the end and you've got a hit."

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

Musicals en goedkope horror films.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Musicals ben ik niet echt een fan van.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Horror en Musicals.

Al viel Mamma Mia erg mee.

Oh, en van die héle erge overdreven films die "humoristich" zouden moeten zijn.

Voorbeeld: The Love Guru (die lijkt me té vreselijk).

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

Romatische films ben ik echt geen fan van.

damianodebeste

• 838 messages
  • 0 votes

en ik hou ook niet zo van die actiefilms in de oertijd zoals 10.000 BC enzo

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

horror en musicals

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Comedy, musical en horror.

robertus65

• 1130 messages
  • 0 votes

SF Fantasy Musicals Horror Animatie Historie Religie Experimenteel Niet westers Vervolgfilms Praatfilms Trage films Saaie films Film met een moeilijk en ingewikkeld verhaal met te veel zijwegen Films waarvan ik in slaap val Films die worden onderbroken door commercials Films met te kleine ondertitels...

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

robertus65 wrote:

SF Fantasy Musicals Horror Animatie Historie Religie Experimenteel Niet westers Vervolgfilms Praatfilms Trage films Saaie films Film met een moeilijk en ingewikkeld verhaal met te veel zijwegen Films waarvan ik in slaap val Films die worden onderbroken door commercials Films met te kleine ondertitels...

minst favoriete GENRES

the pope

• 5380 messages
  • 2398 votes

musicals

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

- tiener

- fantasy (ala Lord of the Rings bijvoorbeeld)

- (science fiction). met uitzondering

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Romantische drama's zoals The Notebook en Pride & Prejudice. Bah.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.