- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- MovieMeter top 1000 project - Editie 2013
MovieMeter top 1000 project - Editie 2013
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
@TOR: Prachtig, petje af 
Spannend ook!
Mooi gedaan! Kunnen we in ieder geval zorgen die topic schoon te houden? Dus enkel de lijst en hier de discussie. Zag al een reactie staan, lijkt me mooier als enkel TOR er wat neerzet.
Uitstekend idee!
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Dit moet echt een monnikenwerk zijn geweest, maar dikke chapeau voor het resultaat.
Knappe presentatie
Mooi dat je onmiddellijk kan zien wie op welke film heeft gestemd.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zeer verrassend en impressive!
leuke manier van showen! en ja als een van de crewleden het topic schoon wilt houden of alleen toegankelijk kan maken voor TOR graag 
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Bad Timing mag inderdaad veel hoger, blijft een heerlijk drama met een apart sfeertje......
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Strak begin. Goed gedaan TOR! 
Ik ben benieuwd naar het verdere verloop, maar ik zie nu al meerdere interessante tips.
/edit: en ik zal voor deze ene keer mijn instelling wijzigen naar "Oudste bericht eerst". Krijg je een mooi verloop van de lijst.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
The One Ring 
Schitterende opmaak + presentatie!
En goed om te zien dat recente, redelijk obscure films als The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans & The Sky Crawlers de lijst hebben gehaald.
Edit: En nu komen er een schitterende Thaise & een Taiwanese film voorbij. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hele mooie presentatie met die afbeeldingen erbij. 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Ziet er goed uit!! TOR, bedankt! 
alleen komt er misschien nog een optie om alles te linken naar de MovieMeter pagina van betreffende film? als die op MovieMeter staat uiteraard. Bijv. dat de link in het postertje zit of in de filmtitel o.i.d.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Beter lezen dus en niet gelijk nieuwsgierig naar onderen scrollen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Avetik (1992) is ook geen titel die je op voorhand zou verwachten. Askarian is wel iemand waar ik ook eens achteraan moet. Taipei Exchanges idem dito, die stond al een tijd op de N/A-lijst, maar hij is er inmiddels. Dus direct maar besteld. De hoofdrolspeelster heet ook nog eens Doris... En daarna in de pakketservice - bij deze.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Staat er al een anime, heb ik er niet op gestemd.
Al opvallend: het trio McSavah, beavis, Finisterra
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
1 tip is al binnen! Stranger Than Paradise (1984) En zo zullen er voor mij nog meer volgen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Staat er al een anime, heb ik er niet op gestemd.
Al opvallend: het trio McSavah, beavis, Finisterra
Finisterra / Alastor nog meer denk ik.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Avetik is een mooie film inderdaad, en zo zie ik meerdere mooie pareltjes nu al voorbij komen... misschien staat de hele top vol met Hollywood
Nee, denk dat we er nu al vanuit kunnen gaan dat deze lijst een zeer interessante bron van mooie titels en tips gaat worden
Uitstekende presentatie ook, vooral leuk om de stemmers erbij te zien, en sowieso geeft het wel complete info, zelfs een plaatje erbij, maakt veel onbekendere titels gelijk toegankelijker en interessanter.
Ziet er goed uit, puik werk, veel dank TOR 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Eros+Massacre zo'n beetje naast The Naked Gun (wel in de verkeerde volgorde). Blijft een leuke lijst al vrees ik ervoor dat de bovenkant minder afwisselend zal zijn. Tot nu toe had ik zeker de helft van de titels niet op voorhand opgeschreven.
We hebben al een nummer 2 gehad van iemand, wanneer komt er een nummer 1?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
We hebben al een nummer 2 gehad van iemand, wanneer komt er een nummer 1?
Geduldig zijn
TOR is hard bezig met het plaatsen (zo te zien) 
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Respect! Al deed ik niet mee, vind het leuk om te volgen.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Toch al een paar van redelijk hoog uit mijn eigen lijst teruggekomen.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Fantastisch gedaan TOR! 
Nou, toch al een heleboel interessante titels zien voorbij komen, alsook een aantal verrassingen. Mijn nummer twee (Becket) staat alvast in de lijst op plaats 983.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Lijstjes, heerlijk toch
Zeker!
The Naked Gun and A fish called Wanda, staan erin, niet verwacht, leuk hoor. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8148 votes
Mijn complimenten The One Ring 
Monnikenwerk, maar het resultaat is fantastisch!
Geweldige opmaak en dit houdt het erg spannend. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende onthulling. 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Wat ontzettend leuk gedaan The One Ring 
Handig en overzichtelijk, ook leuk dat je gelijk kan zien wie er op de films
heeft gestemd.
Spannend hoor!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Monnikenwerk, inderdaad, maar helaas gaat er al snel iets mis. Ik heb alles al eens goed nagekeken en dubbele stemmen waren moeilijk te missen, maar helaas is een dubbele stem voor Kung Fu van Stephen Chow me toch ontschoten. Die stond op 931, maar blijkt nu dus niet de lijst thuis te horen. Dit was echt de nachtmerrie waar ik voor vreesde, dat ik een foutje over het hoofd zou zien. Gelukkig is het nog vroeg in de lijst en kan ik het nog aanpassen. Dus tot ziens voor Kung Fu en welkom Es Geschah am Hellichten Tag!
Als dit echter later nog eens gebeurt wordt het een groter probleem. Ik hoop dat het iets eenmaligs was, vooral na de maanden werk die er al ingezeten hebben 
Wel bedankt voor de enthousiaste reacties, die zijn erg leuk om te lezen 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Wat en leuk lijstje. Vind het jammer dat ik de tijd niet heb kunnen vinden om een lijstje te maken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
(117) 987. Sukai Kurora [The Sky Crawlers] (2008)
(334) 966. Kôhî Jikô [Café Lumière] (2003)
(094) 963. Di 36 Ge Gu Shi [Taipei Exchanges] (2010)
(115) 954. Soom [Breath] (2007)
(251) 946. Frontière(s) [Frontiers] (2007)
(293) 945. Wai Dor Lei Ah Yut Ho [Dream Home] (2010)
(497) 930. Harry Brown (2009)
(180) 923. Rokugatsu no Hebi [A Snake of June] (2002)
(098) 919. Party 7 (2000)
(306) 918. Begotten (1990)
(093) 901. Di Yi Ci [First Time] (2012)
11 films is geen overweldigende oogst, maar wel blij verrast door Taipei Exchanges. Verder een erg aparte lijst totdusver, van Con Air tot Begotten ...
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Diner
Mijn eerste top 10-notering is zowaar een feit. Vreesde vooral voor deze film.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Complimenten aan The One Ring!
In de eerste 100 films zie ik al 13 films passeren van mijn inzending. En daarvan voorlopig nog maar 2 uit mijn top 100 met als hoogste inzending Band Wagon die bij mij op 22 stond en hier op 984. Ik kijk al uit naar de volgende reeks. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.