• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

International Film Festival Rotterdam - IFFR

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

IK KAP ERMEE

Fuck het festival. Fuck it.

Ik ga morgen bellen, lukt het dan niet.. dan boycot ik de boel ook. Ik heb geen zin om er nog meer moeite voor te doen (terwijl het zo veel makkelijker kan... maar nee hoor, alsof ze nog nooit eerder problemen gehad hebben)..

en dat gelul van: "door derden.. blablabla" Ze zijn gewoon veel te lame..

Weltrusten!

titan

• 1609 messages
  • 4411 votes

Het zou me niets verbazen als er landelijk gezien nog geen enkele kaart is verkocht.

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Tja heb inmiddels geen idee meer waar ik voor gereserveerd heb en waarvoor niet.

We maken hier maar wat "print screen" bestandjes van bepaalde reserveringsfasen, ze zoeken het maar uit. Fascisten.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ik hoop dat de site in de fik vliegt.

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

Hihi, ze hebben op de site staan: ... door technische problemen, veroorzaakt door derden.. blablabla etc. "door derden!!" Welja, geef iemand anders maar weer de schuld. Sukkels.

Tja, het is altijd een geklooi met die reserveringen! Maar ja, ik zie wel wat er van komt. Ik ga iig vast op zoek naar een aantal alternatieven.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Goed, bijna half vijf, 15 van de 15 tickets zijn binnen, plus Tijgerpas. Hate to say it, maar vast doordat vele lui (terecht) kwaad naar bed zijn gegaan, is 't hier uiteindelijk gelukt.. Veel succes, de mensen die 't nog gaan proberen! Ik las dat het aantal telefoonlijnen is verdubbeld, da's op zich goed nieuws.

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Doet die het? dan ga ik het nu ook eens proberen.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Kopen bleek betrouwbaarder dan reserveren nu (heb een hele rits mails met 'niet gelukt'), maar pin me nergens op vast .

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ik heb ook alles binnen nu. 26 gekochte kaarten met bevestigingsmails en de hele toestand. Het heeft me even gekost, maar het is wel gelukt. En binnen 5 uur!

Mijn programma ziet er als volgt uit:

Zaterdag

12:30 A Time for Past

15:30 Sanctuary

18:15 Demi-Tarif

20:00 A Blue Automobile

Zondag

10:15 Z. Channel: A Magnificent Obsession

12:30 Nobody Knows

15:45 Fugitive from the Past

19:45 2046

Maandag

Een dagje pauze

Dinsdag

10:30 Bin Jip

13:00 Nemmeno il Destino

15:30 Spying Cam

17:30 The Beautiful Washing Machine

20:00 Cafe Lumiere

Woensdag

10:15 Samaritan Girl

12:45 Vital

14:45 Estamira

17:30 Visits: Hungry Ghosts Anthology

20:00 La Niña santa

Donderdag

Wederom een dagje pauze

Vrijdag

12:45 Ronda Nocturna

15:00 Beautiful City

17:30 Parapolos

20:15 La Fille Seule

Zaterdag

12:30 The Soup One Morning

15:00 Vento di Terra

17:30 A Hole in My Heart

20:15 Electric Shadows

The End.

Ik wens eenieder veel succes.

Menni

• 1762 messages
  • 0 votes

Mijn definitieve dan ook nog maar even. Starbright boy, zaterdag gaan wij lekker stalken! En met La Fille Seule op je programma kun je nu al niet meer bij me stuk, brrr, wat een prachtige film is dat toch.

donderdag 27 januari

17:30 CI1 Buffalo Boy

19:45 PA7 Illumination

vrijdag 28 januari

12:45 PA5 Hotel

15:30 PA3 Parapalos

18:00 PA7 Dead Man's Shoes

20:15 PA5 4

zaterdag 29 januari

10:30 PA3 Innocence

12:30 LUX Les Revenants

15:30 PA7 Sanctuary

18:15 PA4 Demi-Tarif

20:00 PA5 A Blue Automobile

zondag 30 januari

13:00 PA3 Het Mysterie van de Sardine

15:45 PA4 Hawaii, Oslo

18:30 PA4 El Abrazo Partido

21:00 PA4 Czech Dream

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

pff

Ik snap er niks meer van:

"na technische problemen is online kaartverkoop vanaf dit moment mogelijk.."

En "iffr-tickets.com" is geopend van 0.00 tot 21.00"

Maar....

"onze ticketwebsite is op dit moment gesloten" ?!?!?!

ok?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

tovenaar wrote:

ik zal morgen nog eens proberen te bellen...

Je dacht toch niet echt dat dat ging lukken he... stelletje gare pipo's... ze nemen de telefoon ook niet eens op. Amateurs!

Webby

• 861 messages
  • 846 votes

haha... site is nog steeds down... op dit tijdstip...

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Site én telefoon = down. Ook vreemd: als ik met huistelefoon bel dan krijg ik altijd "in gesprek" ... als ik met mobiel bel krijg ik een boodschap: "alle lijnen zijn bezet (al een uur non-stop nu)".

Is dat altijd zo dat daar een verschil in zit?

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Zit ik weer voor joker achter mijn pc ....

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Lekker hoor, wat een gekloot allemaal. Als ze me van de films die ik wou reserveren (27) maar 8 toewijzen ga ik echt niet naar dat klotefestival. Je maakt mij niet wijs dat een film als Vaterland om 10:00 's ochtends volgeboekt zit. Dit is uiteraard de reservering die ik gisternacht geboekt (gepoocht) hebt.

Wolverine

• 526 messages
  • 887 votes

Denk dat er gerotzooid is met kaartjes voor bepaalde voorstellingen.

Heb jij 8 van de 27 films kunnen reserveren????

Ik heb maar 1 keer gelukt staan achter alle pogingen. En ik heb toch echt de zon zien opkomen. Of betekend dit dat ik nu zo'n 1000 kaarten heb gereserveerd? lol

Ik ben ze maar per stuk gaan kopen zonder tigerpas omdat meerdere films in een keer ook niet lukte. Nu heb ik wel voor 3 films kaartjes kunnen bemachtigen. Daarna duurde het te lang voor het systeem; uw films zijn komen te vervallen... Nu maar wachten of ik via de 30 seconden site er nog eens bij kan.

Heeft dit jaar ook het tot 70% te reserveren systeem trouwens? dan kan ik nog s'ochtens voor de deur gaan liggen op de dag van de films zelf

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Als ik dit allemaal lees heb ik waarschijnlijk veel geluk gehad dat ik er snel bij was toen het systeem eenmaal werkte (rond een uur of 2). Toen iedereen door had dat hij het deed is hij meteen weer vast gelopen blijkbaar, maar toen had ik m'n kaartjes al.

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Hmm nou ik ben blij dat ik nog een aantal uur naar bed ben geweest. Wat een gedoe weer zeg

Padd0

• 804 messages
  • 3074 votes

Is er uberhaupt al iemand door de telefoonlijn heengekomen?

zombie

• 987 messages
  • 6099 votes

Jawel...ik heb rond 9.45 uur zo'n 20 films kunnen reserveren (telefonisch) _o_ ...dus blijf proberen!

SouthEast

• 23 messages
  • 19 votes

Na grote frustraties vannacht rondom het internet-kopen en/of reserveren (wat een amateurs, het wordt er allemaal niet publieksvriendelijker op), vanochtend om al 8:30 uur gebeld en een half uur in de wacht gestaan. Om 9:05 uur heb ik alles kunnen reserveren. Uiteindelijk dus nog sneller dan ooit tevoren. Wel dure kaartjes met de één euro per kaartje erbij, maar ja, beter dan niets.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Nu ik alles hierzo lees, krijg ik de impressie dat je bij die blonde belspelletjes op tv nog meer kans hebt iets te krijgen.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Ik kom nog steeds NIET aan de beurt bij de telefoon. Tovenaar heeft gebeld van 9 tot half 11, en ik nu van half 11 tot bijna 12 uur dus. NIETS

Het online systeem werkt inmiddels prima trouwens! Alleen jammer dat alles rood is, en dat je dus nog alleen maat (NIET GELUKT) mailtjes krijgt.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zo wat heerlijk opstaan zonder zorgen te maken over reserveren enzo, is het niet

LauraPalmer

• 276 messages
  • 617 votes

Van 2 tot 4 geprobeerd via de site...

Twee uurtjes geslapen...

Om 6 uur weer geprobeerd...

Om half 9 begonnen met bellen...

Om 12 uur was de accu van mijn telefoon leeg!!

En hij wil niet meer opladen!! Aarg.

Telefoon van iemand anders geleend...

Dus ik kan weer door...

Ik ben benieuwd of er nog iets overblijft!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik dacht dus dat het vanavond was en niet vanochtend, en heb dus niet geprobeerd te reserveren, al heb ik het idee dat het zoizo niet zou hebben uitgemaakt.

Nu druk in de weer te proberen te reserveren...

Da Jando

• 1383 messages
  • 1062 votes

Zou het kunnen dat er iets in de database is blijven hangen van de pogingen van vannacht? Daar hoop ik dan maar op

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Als ik de bellijn probeer en hij is in gesprek, zou het dan helpen om op 5 te toetsen en te wachten tot hij terugbelt?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.