- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
IK KAP ERMEE
Fuck het festival. Fuck it.
Ik ga morgen bellen, lukt het dan niet.. dan boycot ik de boel ook. Ik heb geen zin om er nog meer moeite voor te doen (terwijl het zo veel makkelijker kan... maar nee hoor, alsof ze nog nooit eerder problemen gehad hebben)..
en dat gelul van: "door derden.. blablabla" Ze zijn gewoon veel te lame..
Weltrusten!
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Het zou me niets verbazen als er landelijk gezien nog geen enkele kaart is verkocht.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Tja heb inmiddels geen idee meer waar ik voor gereserveerd heb en waarvoor niet.
We maken hier maar wat "print screen" bestandjes van bepaalde reserveringsfasen, ze zoeken het maar uit. Fascisten.
LauraPalmer
-
- 276 messages
- 617 votes
Hihi, ze hebben op de site staan: ... door technische problemen, veroorzaakt door derden.. blablabla etc. "door derden!!" Welja, geef iemand anders maar weer de schuld. Sukkels.
Tja, het is altijd een geklooi met die reserveringen! Maar ja, ik zie wel wat er van komt. Ik ga iig vast op zoek naar een aantal alternatieven. 
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Goed, bijna half vijf, 15 van de 15 tickets zijn binnen, plus Tijgerpas. Hate to say it, maar vast doordat vele lui (terecht) kwaad naar bed zijn gegaan, is 't hier uiteindelijk gelukt.. Veel succes, de mensen die 't nog gaan proberen! Ik las dat het aantal telefoonlijnen is verdubbeld, da's op zich goed nieuws.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Doet die het? dan ga ik het nu ook eens proberen.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Kopen bleek betrouwbaarder dan reserveren nu (heb een hele rits mails met 'niet gelukt'), maar pin me nergens op vast
.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik heb ook alles binnen nu. 26 gekochte kaarten met bevestigingsmails en de hele toestand. Het heeft me even gekost, maar het is wel gelukt. En binnen 5 uur!
Mijn programma ziet er als volgt uit:
Zaterdag
12:30 A Time for Past
15:30 Sanctuary
18:15 Demi-Tarif
20:00 A Blue Automobile
Zondag
10:15 Z. Channel: A Magnificent Obsession
12:30 Nobody Knows
15:45 Fugitive from the Past
19:45 2046
Maandag
Een dagje pauze
Dinsdag
10:30 Bin Jip
13:00 Nemmeno il Destino
15:30 Spying Cam
17:30 The Beautiful Washing Machine
20:00 Cafe Lumiere
Woensdag
10:15 Samaritan Girl
12:45 Vital
14:45 Estamira
17:30 Visits: Hungry Ghosts Anthology
20:00 La Niña santa
Donderdag
Wederom een dagje pauze
Vrijdag
12:45 Ronda Nocturna
15:00 Beautiful City
17:30 Parapolos
20:15 La Fille Seule
Zaterdag
12:30 The Soup One Morning
15:00 Vento di Terra
17:30 A Hole in My Heart
20:15 Electric Shadows
The End.
Ik wens eenieder veel succes.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Mijn definitieve dan ook nog maar even. Starbright boy, zaterdag gaan wij lekker stalken! En met La Fille Seule op je programma kun je nu al niet meer bij me stuk, brrr, wat een prachtige film is dat toch.
donderdag 27 januari
17:30 CI1 Buffalo Boy
19:45 PA7 Illumination
vrijdag 28 januari
12:45 PA5 Hotel
15:30 PA3 Parapalos
18:00 PA7 Dead Man's Shoes
20:15 PA5 4
zaterdag 29 januari
10:30 PA3 Innocence
12:30 LUX Les Revenants
15:30 PA7 Sanctuary
18:15 PA4 Demi-Tarif
20:00 PA5 A Blue Automobile
zondag 30 januari
13:00 PA3 Het Mysterie van de Sardine
15:45 PA4 Hawaii, Oslo
18:30 PA4 El Abrazo Partido
21:00 PA4 Czech Dream
LauraPalmer
-
- 276 messages
- 617 votes
pff
Ik snap er niks meer van:
"na technische problemen is online kaartverkoop vanaf dit moment mogelijk.."
En "iffr-tickets.com" is geopend van 0.00 tot 21.00"
Maar....
"onze ticketwebsite is op dit moment gesloten" ?!?!?!
ok?
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
ik zal morgen nog eens proberen te bellen...
Je dacht toch niet echt dat dat ging lukken he... stelletje gare pipo's... ze nemen de telefoon ook niet eens op. Amateurs!
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
haha... site is nog steeds down... op dit tijdstip...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Site én telefoon = down. Ook vreemd: als ik met huistelefoon bel dan krijg ik altijd "in gesprek" ... als ik met mobiel bel krijg ik een boodschap: "alle lijnen zijn bezet (al een uur non-stop nu)".
Is dat altijd zo dat daar een verschil in zit?
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Zit ik weer voor joker achter mijn pc ....
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Lekker hoor, wat een gekloot allemaal. Als ze me van de films die ik wou reserveren (27) maar 8 toewijzen ga ik echt niet naar dat klotefestival. Je maakt mij niet wijs dat een film als Vaterland om 10:00 's ochtends volgeboekt zit. Dit is uiteraard de reservering die ik gisternacht geboekt (gepoocht) hebt.
Wolverine
-
- 526 messages
- 887 votes
Denk dat er gerotzooid is met kaartjes voor bepaalde voorstellingen.
osaka fugitive
-
- 1 messages
- 0 votes
Heb jij 8 van de 27 films kunnen reserveren????
Ik heb maar 1 keer gelukt staan achter alle pogingen. En ik heb toch echt de zon zien opkomen. Of betekend dit dat ik nu zo'n 1000 kaarten heb gereserveerd? lol
Ik ben ze maar per stuk gaan kopen zonder tigerpas omdat meerdere films in een keer ook niet lukte. Nu heb ik wel voor 3 films kaartjes kunnen bemachtigen. Daarna duurde het te lang voor het systeem; uw films zijn komen te vervallen... Nu maar wachten of ik via de 30 seconden site er nog eens bij kan.
Heeft dit jaar ook het tot 70% te reserveren systeem trouwens? dan kan ik nog s'ochtens voor de deur gaan liggen op de dag van de films zelf
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Als ik dit allemaal lees heb ik waarschijnlijk veel geluk gehad dat ik er snel bij was toen het systeem eenmaal werkte (rond een uur of 2). Toen iedereen door had dat hij het deed is hij meteen weer vast gelopen blijkbaar, maar toen had ik m'n kaartjes al. 
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Hmm nou ik ben blij dat ik nog een aantal uur naar bed ben geweest. Wat een gedoe weer zeg 
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Is er uberhaupt al iemand door de telefoonlijn heengekomen?
zombie
-
- 987 messages
- 6099 votes
Jawel...ik heb rond 9.45 uur zo'n 20 films kunnen reserveren (telefonisch) _o_ ...dus blijf proberen!
SouthEast
-
- 23 messages
- 19 votes
Na grote frustraties vannacht rondom het internet-kopen en/of reserveren (wat een amateurs, het wordt er allemaal niet publieksvriendelijker op), vanochtend om al 8:30 uur gebeld en een half uur in de wacht gestaan. Om 9:05 uur heb ik alles kunnen reserveren. Uiteindelijk dus nog sneller dan ooit tevoren. Wel dure kaartjes met de één euro per kaartje erbij, maar ja, beter dan niets.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Nu ik alles hierzo lees, krijg ik de impressie dat je bij die blonde belspelletjes op tv nog meer kans hebt iets te krijgen.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik kom nog steeds NIET aan de beurt bij de telefoon. Tovenaar heeft gebeld van 9 tot half 11, en ik nu van half 11 tot bijna 12 uur dus. NIETS
Het online systeem werkt inmiddels prima trouwens! Alleen jammer dat alles rood is, en dat je dus nog alleen maat (NIET GELUKT) mailtjes krijgt.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Zo wat heerlijk opstaan zonder zorgen te maken over reserveren enzo, is het niet 
LauraPalmer
-
- 276 messages
- 617 votes
Van 2 tot 4 geprobeerd via de site...
Twee uurtjes geslapen...
Om 6 uur weer geprobeerd...
Om half 9 begonnen met bellen...
Om 12 uur was de accu van mijn telefoon leeg!!
En hij wil niet meer opladen!! Aarg.
Telefoon van iemand anders geleend...
Dus ik kan weer door...
Ik ben benieuwd of er nog iets overblijft!
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik dacht dus dat het vanavond was en niet vanochtend, en heb dus niet geprobeerd te reserveren, al heb ik het idee dat het zoizo niet zou hebben uitgemaakt.
Nu druk in de weer te proberen te reserveren...
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Zou het kunnen dat er iets in de database is blijven hangen van de pogingen van vannacht? Daar hoop ik dan maar op 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Als ik de bellijn probeer en hij is in gesprek, zou het dan helpen om op 5 te toetsen en te wachten tot hij terugbelt?