- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zo wat heerlijk opstaan zonder zorgen te maken over reserveren enzo, is het niet 

Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Heb dus zo'n hele rits mailtjes met "niet gelukt", maar daarin staat wel een reserveringsnummer. Lijkt me sterk dat ze me geen kaartjes gaan geven als ik hier mee kom aanzetten bij de kassa, aangezien bij De Doelen bleek dat alle tickets blijkbaar nog verkrijgbaar waren.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Het amateurisme straalt van het festival af zeg!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Heb dus zo'n hele rits mailtjes met "niet gelukt", maar daarin staat wel een reserveringsnummer. Lijkt me sterk dat ze me geen kaartjes gaan geven als ik hier mee kom aanzetten bij de kassa, aangezien bij De Doelen bleek dat alle tickets blijkbaar nog verkrijgbaar waren.
Krijg je die ook als je koopt ipv reserveert? Kopen ging nl. vannacht beter dan reserveren. Niet gelukt betekent niet hetzelfde als uitverkocht heb ik vannacht ook nog gemerkt.
En het reserveringsnummer is op alle mailtjes hetzelfde. Dus een nummer dat bij jou hoort en niet zozeer bij de reservering.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Belbios krijgt tienduizenden reserveringen per dag. Waarom nemen ze hun systeem niet in licentie?
Of het systeem waarmee concertkaartjes gereserveerd kunnen worden?
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Het is het systeem van belbios toch? Ik heb al mijn mailtjes van belbios gehad. En het reserveren van grote, snel uitverkochte concerten online loopt ook vaak mis. Veel mensen nemen dat risico niet, mensen gaan in de rij staan.
Wat wel een voorbeeld zou kunnen zijn afgekeken van concerten is het ticketservice systeem waarmee je bij elk postkantoor kaarten kan kopen. Dat zou ideaal zijn, maar waarschijnlijk erg duur.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh dan heb ik niks gezegd. Dan was het systeem van vorig jaar beter.
Misschien kunnen ze beter een heel groot callcenter inhuren voor de kaartverkoop. Met op de eerste 3 dagen heel veel medewerkers.
Laten ze dat internetsysteem alleen dan invoeren als het daadwerkelijk alle drukte aan kan.
Ze hadden het systeem al getest met medewerkers, en toen ging het al fout. Tja... dat is toch ontzettend naief.
Tegenwoordig is er genoeg techniek voorhanden met krachtige servers en databases om dit aan te kunnen.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Belbios krijgt tienduizenden reserveringen per dag. Waarom nemen ze hun systeem niet in licentie?
Of het systeem waarmee concertkaartjes gereserveerd kunnen worden?
Omdat het een stelletje amateurs zijn. Die jaar op jaar niet van hun fouten leren en er totaal geen verstand van hebben.
Het is eigenlijk zo simpel. Maar ze zijndaar denk ik te dom voor om iets goed te organiseren.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Bij populaire concerten is internet kansloos, dan moet je echt in de rij gaan staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Play.com loopt toch ook niet vast omdat er dagelijks tienduizenden bestellen. Zo ook sites als Amazon.
Waar een wil is is een weg. Maar de wil ontbreekt, zoveel is duidelijk.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Ah, een mededeling dat je maximaal maar 80 euro per keer van je creditcard af kunt laten schrijven via internet. Dat hadden ze ook wel eerder even mogen vertellen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ah, een mededeling dat je maximaal maar 80 euro per keer van je creditcard af kunt laten schrijven via internet.
Prehistorie praktijken.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Dat is helemaal lullig.
En ze kunnen inmiddels ook wel weg halen dat je nog op andere manieren kunt bestellen/reserveren, als je belt werkt het niet en als je nu bij de kassa aankomt schijn je ook niet meer te kunnen kopen doordat ze met nummertjes werken die (ik geloof tijdelijk) opzijn.
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Het maximum aantal nummers is bereikt. De rij is dus nu zo lang dat ze de hele dag nodig hebben om iedereen te helpen.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Zo ik zit eindelijk in de wacht :s.
Ik ook, na 5 uur redailen 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ehm, als het zo doorgaat heb ik nog 3 uur en een kwartier te gaan.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Echt schandalig, als je iemand aan de lijn krijgt ben je eerst 10 minuten bezig met hem de huid volschelden. Of krijg je geen medewerkers aan de lijn?
Meteen ontslaan die organisatie-amateurs. Je zou zo maar je festival voor altijd kunnen verpesten door dit soort praktijken.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Medewerkers de huid volschelden lijkt me niet helemaal terecht.. Spam de organisatie echter maar helemaal ondersteboven hoor
.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Ik .. ik begin het op te geven, iedere minuut 2 x bellen ongeveer.. want dat constante kan ik nu niet meer..
En dan nog, dan krijg ik iemand aan de lijn... moet ik dan vertellen wat er afgelopen nacht nog wel gelukt is... of.. half gelukt is..
tjonge..
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Medewerkers de huid volschelden lijkt me niet helemaal terecht.. Spam de organisatie echter maar helemaal ondersteboven hoor
.
.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Ik denk dat de meeste van die vrijwilligers het allemaal net zo klote vinden als wij allemaal.. En schelden kost tijd, die kun je beter besteden aan het trachten te krijgen van je kaarten
.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Het lucht misschien op na uren bellen, heb je in ieder geval iets bereikt...
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Woohooo!!!!!!
Ik heb al me kaarten te weten bemachtigen
. Mijn reservering stond erin, beetje belachelijk overigens. Alle films waren drie kaartjes terwijl ik er 1 wou. Izo had zelfs 6 kaartjes terwijl je maximaal maar 4 kaartjes kon bestellen
. Anyhow ik heb alles binnen, dus bellen zou ik zeggen. Die "Niet Gelukt" is dus dikke bullshit!
En dat na 12 uur frustraties
.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
tja, gewoon steeds bellen ophangen en weer bellen?
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Haha, alle 'niet gelukte' reserveringen staat toch gewoon in het systeem? Dan komen er nog HEEL veel kaarten vrij..
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Ja alleen door mij al zijn er een stuk of 40 kaarten vrijgekomen.
En ja gewoon hele tijd rediallen.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
de telefoon dan maar van mijn moeder weghalen...
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Beste oplossing lijkt me nu vooral met z'n allen door blijven reserveren, dan kun je een uur voor aanvang van ALLE voorstellingen nog kaarten genoeg krijgen
.