- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- International Film Festival Rotterdam - IFFR
International Film Festival Rotterdam - IFFR
pjotr
-
- 2672 messages
- 2781 votes
De helft van mijn kaarten zijn ook besteld, Puckie doet nu de andere helft...:)
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
Iedereen die kaarten heeft gekocht van de site af AUB !! 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Heb nu een aantal kaarten in de winkelwagen staan, maar wat wil dit in Godsnaam zeggen:
"Stoelen momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog een keer."

Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
"Na technische problemen, veroorzaakt door derden, is kaartverkoop voor het International Film Festival Rotterdam via internet vanaf dit moment mogelijk."
Beetje vaag, "door derden", zou dit gewoon een rotsmoes zijn?
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Jezus!! Ben ik een uur bezig met kaartjes in de winkelwagen stoppen, ben ik na een hoop foutmeldingen compleet, zegt het systeem na mijn creditcardgevens te hebben ingevoerd:
Er heeft een fout plaatsgevonden.
129: Uw betaling is helaas niet geslaagd
Terwijl ik zeker weet dat het goed was. Verdomme, geen idee of ik het opnieuw moet proberen 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Heb ik ook gehad.
Ik hou echter vol. Ben vol goede moed opnieuw begonnen.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Same here
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
Yup, eerste keer winkelwagen vol, maar credit card mislukte. Tijgerpas los is gelukt, nu de tickets nog (afwisselend foutmelding 20 en 23).
(en Nick Drake zingt 'Suicide is Painless'
)
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Tja, dan maar een pilsje erbij terwijl we wachten tot er weer verbinding is.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
PFFFF..
ik heb inmiddels 3 dingen kunnen reserveren..
Tovenaar ook al 5 .. we zijn dus op weg
maar tjonge jonge, dit is echt VELEN malen slechten dan vorig jaar. en dat was echt al heeeel .... Ahum.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Al zeg maar definitief enzo....?
Dan ben je verder dan ik.
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
heb nu al 6 reserveringen kunnen doen 
Maar nu weer uit het 'systeem' dus weer wachten...
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
ik heb dingen geprint.. en staat op : uw reserveringsnummer is .. enz
dus, denk het wel. heb ook mailtjes.. bevestiging van reservering .. dus?
maar jah, niets is zeker
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Zouden er mensen zijn die dit nu proberen met een inbelverbinding en een 56k modem ?
have mercy on those people god!!!
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Ik probeer dit keer ook te reserveren i.p.v. kopen. Wil niet weer het risico lopen om alles kwijt te raken.
Webby
-
- 861 messages
- 846 votes
Bij een mailtje staat er 'NIET GELUKT' ... terwijl ik wel een reserveringsnummer heb gekregen en uitgeprint.... beetje vaag....
puck
-
- 399 messages
- 931 votes
Zouden er mensen zijn die dit nu proberen met een inbelverbinding en een 56k modem ?

Bij ons is nu alles gelukt, behalve Pusher II en Goddess... daarvoor in de plaats nu Zwarte Zwanen. Wat gaan die reserveringen snel zeg... en dus helemaal geen slechte score eigenlijk. Ben wel tevreden. 
Nu Groningen nog, maar dat is kinderlijk eenvoudig vergeleken met dit. 
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Bij een mailtje staat er 'NIET GELUKT' ... terwijl ik wel een reserveringsnummer heb gekregen en uitgeprint.... beetje vaag....
G#@%#!.
Bij mij hetzelfde geval..
pfff. ik ga nu zwaar denken om lekker naar bed te gaan en er mee te kappen.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Serieus... dit is echt niet te doen. Ik denk er sterk over om nu het hele kutfestival maar te boycotten. Hoe fucking lame kan je zijn... wat een debiele apen daar. Dit is echt OVERRR THE LIIIIINEEEEEE!!!!!
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Dacht ik er 6 te hebben gereserveerd ofzo, staat er in die mailtjes inderdaad: "Niet Gelukt"... flikker op.
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Niet te geloven zeg, de ellende die deze kaartverkoop teistert is vele malen erger dan van alle vorige edities bij elkaar opgeteld. Ik heb twee keer geprobeerd een betaling en beide keren mislukt! Nu zijn we weer terug bij af:
Door technische problemen moeten wij het openstellen van de internetsite (www.iffr-tickets.com) voor de kaartverkoop voor het International Film Festival Rotterdam met enige tijd uitstellen.
Houd onze site in de gaten voor de laatste berichtgeving.
Onze excuses voor het ongemak.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Stelletje middeleeuwse clowns zonder ambitie...
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Het wordt tijd dat het bestuur van het IFFR zich eens krachtig hierover uitspreekt, je zou denken dat deze chaos zich alleen in onderontwikkelde landen voordoet.
Gorro
-
- 701 messages
- 11654 votes
Deze is ook leuk na een uur bezig geweest te zijn alles te verzamelen dankzij meldingen 20 en 23
26. Vanwege de lange tijdsduur zijn uw bestellingen komen te vervallen.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Frustratie ten top, niet goed voor mijn hart, morgen bellen. Weltruste MM!!
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Die heb ik ook gehad. Je hebt 30 minuten de tijd, maar door alle foutmeldingen tussendoor lukt dat nooit.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik leg me er NU bij neer: fuck het IFFR voor dit jaar... ik zal morgen nog eens proberen te bellen... maar als dat "Niet gelukt" van de mailtjes écht waar is... dan ga ik echt niet. Dit is echt schandaling slecht. Stelletje oude grasmaaiers... ben echt _fucking_ pissed nu.