- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Pathé Pac filmfestival
Pathé Pac filmfestival
Evolady
-
- 25 messages
- 714 votes
De vijfde titel is ook bekend: Ain't Them Bodies Saints.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goede film maar om nou een film te nemen die al zo'n hele late release heeft. Laat toch maar zitten. Heb het merendeel al gezien.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
Ik ga wel, de eerste twee films heb ik al gezien dus ik schuif later aan.
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Worden er voorafgaande aan de 5 films ook steeds irritante reclames en trailers vertoond?
Want dan kan ik ook later aanschuiven. Het is en blijft een lange zit, en ik kom niet voor de grolschreclame maar voor de films. 
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Worden er voorafgaande aan de 5 films ook steeds irritante reclames en trailers vertoond?
Nee, de films beginnen altijd direct. Héérlijk!
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ah, dat is heel fijn 
Dat wordt dus op tijd aanschuiven!
En krijg je verder nog iets leuks aangeboden? Een welkomstdrankje of een leuk programmaboekje ofzo?
brawljeff
-
- 2773 messages
- 3308 votes
En krijg je verder nog iets leuks aangeboden? Een welkomstdrankje of een leuk programmaboekje ofzo?
In Amersfoort was er tijdens de laatste editie een loterij en waren er in de pauze bitterballen. Programmaboekje geloof ik ook, met een korte beschrijving van de films.
Safaci
-
- 79 messages
- 278 votes
Is er nog niks bekend omtrent de 11e editie? Ik dacht dat dat nu wel langzaam zou worden bekend gemaakt voor de editie eind september.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Mwoah..zal weer zo rond oktober gehouden worden. Dus nog een maandje of 2 a 2,5 voordat het begint. Denk dat het over een maandje wat losser zal gaan lopen betreft de nieuwste edities en het filmprogramma.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Iets eerder dan ik verwacht, maarrrrrrr
Canneshits in première op PAC-festival | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Taddaaaaaa 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Grote kans dat ik die dan al gezien heb, jammer. Ook jammer dat ze dan niet gaan voor de absolute hoogtepunten van Cannes en je ook maar slechts films ziet die al een maand later al in de bios te zien zijn.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ik wacht wel denk ik. Beetje zonde aangezien ik net Cineville pas heb aangeschaft. Moeten er nu nog 2 titels bijkomen? Het waren er toch 5? Ik ben benieuwd naar Whiplash...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vijf stuks inderdaad, volgen er nog 2. Whiplash schijnt grandioos te zijn.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Mommy & Under the Skin zijn de laatste 2 titels.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Under The Skin, een jaar na dato dat ik 'm zag, man man man. Wel twee hele goede titels, al valt Under The Skin wel erg buiten de boot. Dacht dat ze altijd voor toegankelijker werk gingen maar positieve ontwikkeling desalniettemin.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Alsof Mommy binnen de boot valt. Alleen al dat afwijkende aspect ratio gaat voor veel ergernis zorgen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Naar wat ik begreep is het Dolan's meest toegankelijke maar je hebt een punt. Over de AR niet eens nagedacht, kan idd wel een probleem op gaan leveren.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
dat mensen gaan zeuren dat het té alternatief is bedoel je?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En editie 12 staat volgende maand ook alweer voor de deur!
Programma:
Still Alice - 10:30 tot 12:10
Selma - 13:15 - 15:25
Wild - 15:35 tot 17:30
Foxcatcher - 18:50 tot 21:05
Turist - 21:15 tot 23:15
Pathé.nl - De nieuwste films, trailers en bioscoopagenda - pathe.nl
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Dank voor de tip. Hm, ofwel die zondag naar Arnhem of Amersfoort, ofwel die zaterdag eens in Tuschinki.
Vier films die ik sowieso wil zien, die vijfde boeit me minder dus kan die eventueel overslaan om überhaupt nog thuis te komen.
En ja, ook om dit soort zaken zie ik JT graag verdwijnen in Apeldoorn om een Pathé te worden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
You're welcome!
De vijfde film inderdaad een vreemde toevoeging. Willen ze zo graag een komedie in het schema gooien?
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Die vijfde vind ik dan weer de interessantste van het hele stel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goede line-up dit keer, helaas heb ik tegen die tijd alleen Turist niet gezien.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Tuschinski was geen fatsoenlijke plek meer te krijgen, dus Amersfoort it is. Dan kan ik zelfs eventueel die laatste film nog zien en de trein halen. Ben benieuwd er naar.
Justinvdk
-
- 264 messages
- 2198 votes
Ik ga ook in Amersfoort kijken, zoals elke editie. Heb er wel weer zin aan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goede line-up dit keer, helaas heb ik tegen die tijd alleen Turist niet gezien.
Dus niet. Mijn bezoek in Amerika was op het gebied van film een drama, dus ik ben er bij
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Tuschinski was geen fatsoenlijke plek meer te krijgen, dus Amersfoort it is. Dan kan ik zelfs eventueel die laatste film nog zien en de trein halen. Ben benieuwd er naar.
Die vijfde vind ik dan weer de interessantste van het hele stel.
Wat spreekt jullie zoveel aan Turist aan? Ik vind de trailer er ook maar wat amateuristisch uit zien. Ik verwacht niet dat het een verassing als Relatos Salvajes(aka Wild Tales) zal worden, al was ook die trailer een stuk beter. Maarja, misschien dat ik er naast zit natuurlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Spreekt me weinig aan, maar als je er al voor betaald hebt.
Overigens sla ik die wel over. Lig dan nog op tijd in bed. Wel zo prettig voor morgenvroeg.