• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Pathé Pac filmfestival

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Op Foxcatcher na stelt die hele line-up toch niets voor.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Malick wrote:

Op Foxcatcher na stelt die hele line-up toch niets voor.

Als je zoveel mogelijk Oscar-nominaties wil zien is het best handig.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat ging dus zo niet als verwacht. Mijn grootste verwachting viel tegen en verliefd geworden op de film waar ik het minst van verwachtte. Selma en Turist deden wel wat ik had verwacht. Still Alice had ik al gezien en dus geskipt.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Welke doel je op Naomi Watts?

Safaci

• 79 messages
  • 278 votes

Ik gok Wild. Verrassend goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

John Milton wrote:

Welke doel je op Naomi Watts?

Wat Safaci zegt. Wild. Die had ik niet zo goed verwacht. Film laat me niet meer los. Veel beter dan Into The Wild. Foxcatcher was de tegenvaller.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Wat Safaci zegt. Wild. Die had ik niet zo goed verwacht. Film laat me niet meer los. Veel beter dan Into The Wild. Foxcatcher was de tegenvaller.

Wild ben ik ook wel benieuwd naar, en toevallig zijn mijn Foxcatcher verwachtingen na de aanvankelijk buzz, ook al flink naar beneden bijgesteld.

Ik was bij Wild alleen bang voor een tweede Tracks, maar nu ik zie dat je deze stukken beter vond, dan schept dat wel weer hoop

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik heb mij ook erg laten leiden door die buzz, net als ik me heb laten leiden door filmsnobs die Wild als sentimentele draak neerzette.

John Milton wrote:

Ik was bij Wild alleen bang voor een tweede Tracks, maar nu ik zie dat je deze stukken beter vond, dan schept dat wel weer hoop

Goed punt. Ik vond Tracks ook vreselijk maar ik hou wel van dit soort films. Wild is eerder een tweede Into The Wild.

brawljeff

• 2773 messages
  • 3308 votes

13e PAC Filmfestival is op 18 oktober.

Pawn Sacrifice is de eerste titel.

Ben benieuwd wat we nog meer gaan zien. Ik gok op Youth, Regression en Suffragette. Die komen allemaal hier later uit dan in de US.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

brawljeff wrote:

Ben benieuwd wat we nog meer gaan zien. Ik gok op Youth, Regression en Suffragette. Die komen allemaal hier later uit dan in de US.

Ah, leuk! Ik hoop dat By The Sea en 6 Years erbij zitten. Meer hopen dan gokken, want die laatste heeft nog geen releasedatum voor Nederland.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Nu al zin in de goodiebag

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

zijn er goodiebags? en wat zit daar dan zoal in

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

zijn er goodiebags? en wat zit daar dan zoal in

Goodies

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Nee, geintje. Vaak een zakje nootjes, flyers, dat soort dingen.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

En een oude twee weken verlopen Vara-gids

Maar goed, ik ben een kadootjes-mens dus vind het altijd wel leuk als je er iets leuks bij krijgt zoals een drankje, een knabbeltje en snoepjes.

Vorige keer de goodie-bag naast mijn lege stoel ook maar opgemaakt want anders komen er muizen hè.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

De knabbels doen het altijd goed, inderdaad. Vind verder de sfeer ook altijd erg fijn, heel gemoedelijk.

Mezelf

• 288 messages
  • 204 votes

Super benieuwd naar de overige 4 films!

Ik heb trouwens nog nooit een goodiebag/goodies gekregen....

Naar welke Pathé gaan jullie? Haha

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Mezelf wrote:

Ik heb trouwens nog nooit een goodiebag/goodies gekregen....

Naar welke Pathé gaan jullie? Haha

In Amersfoort delen ze die voorafgaand aan de eerste film onder aan de zaal uit.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

brawljeff wrote:

En A Perfect Day de tweede.

brawljeff

• 2773 messages
  • 3308 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

En A Perfect Day de tweede.

Kende deze niet, maar leuke cast. Tot nu toe is de line-up al goed genoeg om gelijk kaarten te kopen voor amersfoort zodra dat kan. Benieuwd naar de overige drie films.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Na Pawn Sacrifice en A Perfect Day, zijn nu ook Carol, Me and Earl and the Dying Girl en Son of Saul toegevoegd.

Allemaal mooie titels lijkt mij zo.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Hmm... 5x drama; er zijn wel eens afwisselender PAC Festivals geweest, lijkt het. Ben wel erg benieuwd naar Me And Earl...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Son of Saul ???

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

En wat vonden jullie er van? Ik heb genoten. Allemaal goede films, waar ik alleen Carol op sommige momenten saai vond, maar dat is gewoon niet helemaal mijn ding.

Zwolle84 wrote:

Hmm... 5x drama; er zijn wel eens afwisselender PAC Festivals geweest, lijkt het.

De eentonigheid viel achteraf wel mee toch? Me and Earl and the Dying Girl en A Perfect Day zorgde voor de nodige humor, waar Son of Paul en in iets mindere mate Pawn Sacrifice voor de nodige spanning zorgde.

Mijn lijst van best naar minst is als volgt:

1. 4.5* - Son of Saul (Heftig. De manier van filmen: super! Sfeer na afloop was wel -100, misschien niet de beste afsluiter)

2. Me and Earl and the Dying Girl 4.5* - (aangenaam verrast, heb echt genoten van deze film)

3. Pawn Sacrifice 3.5* - (Zorgde voor redelijk wat spanning en Toby speelde goed!)

4. A Perfect Day 3.5* (De nodige humor, helaas weinig spanning en sommige stukken beetje saai.)

5. Carol 3.0* (Goede film, maar gewoon niet mijn ding).

Dikke voldoendes dus allemaal!

Deden jullie ook mee met het raden van die screenshots? Wat waren jullie scores? Vriend van mij en ik hadden 4 v/d 24 fout. Beste tot nu toe van ons!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik ben niet gegaan.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Het eerstvolgende PAC Festival is op zondag 21 februari 2016. Tijdens dit festival worden de volgende films vertoond:

- Room (Lenny Abrahamson)

- Demolition (Jean-Marc Vallée)

- Brooklyn (John Crowley)

- A Bigger Splash (Luca Guadagnino)

- Land of Mine (Martin Zandvliet)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Toffe line-up, hier ben ik bij! Al is het alleen al om Brooklyn en de nieuwe Vallée.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Ik ben ook zeker bij. Kijk het meest uit naar Demolition. Vooral voor Gyllenhaal

Land of Mine spreekt mij ook aan. De rest laat ik gewoon op mij afkomen. Tot nu toe drie keer geweest en maar 1 onvoldoende kunnen geven. Dus meestal heb ik het prima naar mijn zin. Ben weer benieuwd!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Tickets zijn nu te koop!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Hmm, twee films voor de Oscars die pas na de uitreiking gaan draaien, dus interessant, buiten dat ik vooral Room graag wil zien. Demolition lijkt me wel wat, die andere twee interesseren me beduidend minder. Nog even denken, zeker met die (mijns inziens) te lange pauzes wordt dat wel een lange dag (zeker als je alleen gaat), al kan ik de laatste film altijd overslaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.