- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Pathé Pac filmfestival
Pathé Pac filmfestival
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
...zo lees ik net op de twitter van pathe dat The Counselor en Gravity niet gaan draaien op het pacfest omdat ze niet onder pac vallen.
Ik heb overigens het idee dat Pathé in het verleden bij twijfel zich in haar keuzes soms nog best een beetje liet beïnvloeden door wat er via de social media (Facebook, Twitter) tegen hen werd geroepen.
Misschien een idee om vandaag met een aantal man nog even vriendelijk maar dringend een haalbare maar ook een wat meer gewichtige suggestie te doen?
Wat zou dan een goede troef zijn?
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
All is Lost & Fruitvale Station zijn de laatste 2 films
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ga wel maar echt geweldig is het weer niet.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Er zit in ieder geval geen Trouble with the Curve tussen dit jaar! 
Wat denken jullie ervan? Ik ben vrij tevreden over de laatste 2 titels. Misschien dat ik the Butler inwissel voor een regulier draaiende film.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beetje voorspelbaar he?
. Lijkt me verder allemaal wel vermakelijk middle of the road werk maar verwacht niet dat er iets bovengemiddelds bij zit.
Justinvdk
-
- 264 messages
- 2198 votes
Fruitvale Station keek ik al een poosje naar uit, ga deze keer wel weer. 
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
All is lost is denk ik wel bovengemiddeld..heb m'n kaartje iig binnen. Ben best blij met de line-up, is zeker beter dan de afgelopen 2 keer
brawljeff
-
- 2773 messages
- 3308 votes
Ook kaarten gekocht. Vind de line-up prima. The Butler zal waarschijnlijk de minste zijn omdat hij 'te mainstream' is, maar dat is ook wel lekker als ze hem in het midden plaatsen. Denk dat The Way Way Back het hoogtepunt wordt voor mij.
Vorig jaar vond ik The Sapphires, Late Quartet en Kon-Tiki ook niet mega geweldig, en laatstgenoemde ook niet bepaald diepgaand.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
What maisie knew was een uitstekende openening. Mooie en ontroerende film.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ah, goed nieuws. Verwacht van All is Lost wel veel (en Michael Jordan schijnt goed te zijn in Fruitvale). Toch fijn die bevestiging.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ah, goed nieuws. Verwacht van All is Lost wel veel (en Michael Jordan schijnt goed te zijn in Fruitvale). Toch fijn die bevestiging.
De Michael Jordan?
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Had gekund. In Space Jam acteerde ie de sterren van de hemel. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, toegegeven. Al kan de man niets fout doen bij me. Ook waarschijnlijk de reden dat de acteur Michael Jordan, de B. er nog tussen heeft gezet
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Die liet idd een bijzondere indruk achter. Je wordt er wel naar van als dit soort dingen gebeuren in dr samenleving.
Als Coming of age fan heb ik ook erg genoten van The Way Way Back. Sam Rockwell speelt een geweldige rol in die film.
All is Lost is een aardige film en een one man show van Redford. Vooral knap dat ze alle clichés hebben vermeden, vooral omdat er recentelijk aardig wat sea survivals zijn uitgekomen.
The butler is een goed geacteerde en degelijk gemaakt drama, maar schiet op het einde te ver uit de bocht met de Obama propaganda en kent verder niet heel veel diepgang.
Al met al een geslaagd pac festival. Al is Fruitvale Station voor (voornamelijk het oudere publiek) sommigen teveel gevraagd om uit te kijken. Jammer dat veel mensen niet door het taalgebruik heen kunnen prikken.
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
Fruitvale station 4.5*
All is lost 4.5*
The way way back 4*
What maisie knew 3.5*
The butler 3.5*
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Fruitvale Station 4,5*
What Maisie Knew 4*
The Way Way Back 3,5*
All is Lost 3,5*
The Butler 3*
Ik dacht al steeds, waar ken ik die hoofdrolspeler uit Fruitvale Station toch van. Uit The Wire natuurlijk! Wallace! Wel flink wat jaartjes ouder inmiddels en ik moet zeggen, hij is leuk opgedroogd! 
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
23 februari een nieuwe editie, tickets vanaf 10 januari verkrijgbaar volgens Pathé
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Is de nieuwe programmering al bekend?
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
Nee, duurt wel lang aangezien je vanaf vrijdag kaarten kunt kopen
cordiacovens
-
- 1526 messages
- 1447 votes
Her, August osage county en the keeper of lost causes zijn de eerste 3 titels
Evolady
-
- 25 messages
- 714 votes
En the grand budapest hotel is de vierde titel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Geen verkeerde titels, vooral niet met Her dat voorlopig voor mij nog frontrunner lijkt te zijn voor film van het jaar. Ik heb Her dan helaas wel al gezien maar een herziening is nooit weg. Ik ben er bij.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ben weer benieuwd, kaart inmiddels besteld. Editie van vorig jaar was wel tof. Alleen heel jammer dat ik in slaap viel tijdens a Late Quartet.
Timtim
-
- 98 messages
- 299 votes
da's niet verkeerd, de titels voor deze editie! Her en August Osage County wil ik graag zien. Ben nooit zo fan van Wes Anderson maar de trailer ziet er wel gelikt uit.
als ze nou nebraska erbij doen ben ik helemaal tevreden. Ain't them bodies saints teken ik ook voor.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1197 votes
Zijn er indicaties te vinden voor de titels die ze kiezen? Ik zou mogelijk graag mijn bezoek aan de publiefstrekkers op het iffr erop afstemmen
Dragon.
-
- 40 messages
- 0 votes
Kaartje is al besteld ben erg benieuwd, ook wat de 5de film wordt! 
Timtim
-
- 98 messages
- 299 votes
Zijn er indicaties te vinden voor de titels die ze kiezen? Ik zou mogelijk graag mijn bezoek aan de publiefstrekkers op het iffr erop afstemmen
Da's altijd een beetje lastig voorspellen met pathé. Ze kiezen meestal films die uiterlijk 2 maanden na het pacfestival gaan draaien in Nederlandse bioscopen. Ze draaien verder ook niet-Engelstalige films, maar zover ik weet nooit Nederlandse films. Maar wat pathé als 'alternatief' beschouwd is nogal discutabel, paar edities terug hadden ze een verrassingsfilm en dat werd 'Trouble with the curve' en dat was niet zo best.
Maar pathé zou binnenkort de vijfde film nog wel bekend maken, maar geen idee hoe snel dat zou zijn