• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Weertopic

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Kan ook allemaal nog veranderen vooral voor het zuiden van NL

Omdat de dooi een aanval doet.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Het dooien kan ook een gevaar zijn aangezien het toch weer gaat vriezen. Dan krijg je een spekgladde weg waardoor de nodige voertuigen de weg ook niet meer kunnen betreden of zie ik dat verkeerd?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ja dat is zeker mogelijk.

Maar MORGEN IS DE MOGELIJK WEL DAT HET GEVAARLIJK WORDT.

Sneeuw en kans op ijzel en of natte sneeuw.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Dat was het hier vandaag al! Superglad op sommige plekken.

Ben 2 x doorgeschoven met de auto en 1 x met de fiets. Lopen is de beste optie.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

rose wrote:

Lopen is de beste optie.

En daar hou je dan een blauwe kont aan over. Ik blijf lekker thuis. Misschien voor de verandering eens een filmpje kijken.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik ben precies een week geleden zo hard gevallen dat ik het nog voel. Met de auto ook al een paar glijers gemaakt. (ook daar wen je aan, NIET REMMEN!!)

Oow, wat kijk ik toch uit naar de lente. Elke dag verder is een stapje dichterbij. Altijd al een pesthekel gehad aan winter.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

speedy23 wrote:

En daar hou je dan een blauwe kont aan over. Ik blijf lekker thuis. Misschien voor de verandering eens een filmpje kijken.

Ik ben ook al een paar keer onderuit gegaan door het lopen in de sneeuw maar dat terzijde. Kon ik maar thuis blijven zoals jou speedy. Ik moet helaas door dit K-weer. Als het even meezit kan ik maandag ook thuisblijven en een leuk filmpje kijken op de bank.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

decicco wrote:

[Kon ik maar thuis blijven zoals jou speedy. Ik moet helaas door dit K-weer.

En ik zou mij echt gelukkig prijzen mocht mijn gezondheid beter zijn en ik buiten kon. Ge zou mij nogal 'ne gang' zien gaan.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja een slechte gezondheid dat is minder. Sterkte daarmee.

Maar als je iedere dag moet studeren en werken dan vind je het ook eens fijn om een dagje vrij te hebben.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

@speedy23:

Dat spijt mij te moeten horen speedy.

Veel sterkte gewenst (en beterschap, indien van toepassing, wat ik wel hoop)

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Hier in het Zuiden is het nu momenteel flink aan het sneeuwen en het is enorm glad op de wegen. Als het even kan blijf dan gewoon lekker binnen zou ik aanraden!

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Het is nog 'ns drie weken vriesweer en ze denken al dat we naar een ijstijd gaan . Als er deze zomer weer een hittegolf komt van drie weken zitten ze waarschijnlijk weer terug de opwarming van de aarde te verkondigen..

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja inderdaad dat is altijd zo voorspelbaar als het weer even omslaat naar iets wat we niet gewend zijn.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Je moet wel sneeuwlaarzen aandoen. Dan val je niet.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Maar dat ziet er ook weer zo antiek uit als je naar school/werk gaat .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hier sneeuwt het best flink

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Morgen zou hier in het zuiden een sneeuwchaos komen maar nu ik toennet de weersvooruitzichten bekeek voor hier in het zuiden lijkt het allemaal mee te vallen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

decicco wrote:

Morgen zou hier in het zuiden een sneeuwchaos komen maar nu ik toennet de weersvooruitzichten bekeek voor hier in het zuiden lijkt het allemaal mee te vallen.

Dat is al lang van de baan.

Er is heel veel veranderd

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Hier sneeuwt het ook als een malle. Net een enorme regenbui en nu sneeuw. Het weer weet ook niet wat het wil.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hier regent het weer hard....

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik wil geen sneeuw meer

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Regen hier, en niet zo'n beetje....

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja nu regent het hier ook vrij hard.

Logico

• 80 messages
  • 0 votes

Regen kan leuk zijn, sneeuw kan leuk zijn.

Wat niet leuk is:

- 2 weken over dezelfde rottende, vieze sneeuw stiefelen;

- Een dikke regenbui nadat het net een beetje lijkt op te klaren;

- De voortdurende kou in combinatie met dikke regen en vieze sneeuw.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Sneeuwfront trekt over Nederland

Een groot deel van ons land krijgt in de loop van vandaag en morgen te maken met overlast door sneeuwval. Vanochtend is een gebied met neerslag Nederland binnengetrokken. Omdat het in het westen van ons land niet vriest, valt daar de komende uren regen.

Verderop gaat de regen op steeds meer plaatsen over in sneeuw. Er is een kleine kans op ijzel.

De temperatuurverschillen in ons land zijn groot. In het noordoosten vroor het vannacht matig en lag het kwik om tien uur nog steeds 4 a 5 graden onder het vriespunt. In het uiterste zuidwesten was het toen 4 graden boven nul.

Het front dat dit weekeinde over ons land trekt, heeft grote moeite om richting Duitsland te geraken. Bovendien steekt er een gure zuidoostenwind op en lijkt de neerslag in de loop van vandaag te intensiveren. Het binnenland maakt dan kans op mogelijk zware sneeuwval. Na het weekeinde hebben we een dag of drie fraai winterweer en vriest het behoorlijk. Medio volgende week gaan er meer en meer sneeuwbuien vallen en draait de wind naar het noorden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

WAARSCHUWING: In de Kop van Noord-Holland kan het de komende uren op de lokale wegen glad worden door ijzel en/of sneeuwval. Vandaag is er veel bewolking aanwezig en in de kustgebieden valt er van tijd tot tijd neerslag. De neerslag gaat in het zuidwesten gepaard met regen en in het noordwesten van het land valt er van tijd tot tijd regen, natte sneeuw en ijzel. De neerslag breidt maar heel langzaam verder uit over het land. De neerslag zal eerst vallen in de vorm van regen maar later overgaand in sneeuw. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 3 graden in het zuidwesten van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3-4 bft en komt vanuit het zuiden. Vanavond neemt de kans op sneeuw steeds verder toe in het gehele land met uitzondering van het zuidoosten en het zuidwesten van het land, daar valt regen maar natte sneeuw is niet uitgesloten. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 2 graden in het zuidwesten van het land. Vannacht kan het flink door gaan sneeuwen en op plaatsen kan een aardig sneeuwdek gaan ontstaan (5-10cm). In het zuidwesten van het land zal het echter natte sneeuw en regen zijn. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -3 graden in het noordoosten tot zo'n 0 graden in het zuidwesten van het land

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

WAARSCHUWING: In het Noord-Holland, Friesland en Flevoland zijn lokale wegen plaatselijk glad door sneeuwval.

Ook elders kan het de komende uren glad worden door sneeuwval. Vanavond neemt de kans op sneeuw steeds verder toe in het gehele land. Hoe meer de neerslag naar het oosten trekt des te minder actief wordt het. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer -2 graden in het noordoosten tot zo'n 2 graden in het zuidwesten van het land. Vannacht kan het flink door gaan sneeuwen en op plaatsen kan een aardig sneeuwdek gaan ontstaan (5-10cm). De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -3 graden in het noordoosten tot zo'n 0 graden in het zuidwesten van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een matige wind 3 bft en komt vanuit het zuiden. Morgenvroeg kan het in het noordoosten en in het midden van het land nog wat sneeuwen en in de kustgebieden wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Morgenmiddag kan er van tijd tot tijd nog wat sneeuw vallen in het noorden en elders is het bewolkt. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 0 graden in het noorden tot zo'n 4 graden in het zuidwesten van het land.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Zal toch wel weer niets van uitkomen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

decicco wrote:

Zal toch wel weer niets van uitkomen.

Nou er is een kans dat het echt wel gaat sneeuwen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.