- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Pfff, uitgerekend vandaag met dit lekker weer verkouden.... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan mag je nog wel naar buiten hoor. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gister avond hier in Tilburg kortdurend hevige onweersbui.
Met flinke flitsen en gerommel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zij: Jij altijd met je gepraat over sex, praat eens over het weer of zo...
Hij: Ok. Schat, wanneer doen we het 'weer'...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zij: Jij altijd met je gepraat over sex, praat eens over het weer of zo...
Hij: Ok. Schat, wanneer doen we het 'weer'...
Pas maar op straks krijg je gedonder na de hete bliksem. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
we worden later vandaag weer gestraft
Zwaar weer op komst.......
Het warme weer wordt vanaf de nacht van maandag op dinsdag verdreven. Door de grote temperatuursverschillen kan dit gepaard gaan met zware onweersbuien. Vooral de watersport moet op haar hoede zijn
De warmte waar we kortstondig in vertoeven wordt dinsdag weer uit ons land verdreven. De broeierige luchtsoort stuwt het kwik maandag in Limburg richting de tropische 30 graden op. Ook dinsdagnacht is het zwoel met zweterige temperaturen. De eerste onweersbuien kondigen dan een markante weersomslag aan. Door de grote temperatuursverschillen kan het tot zware buien komen. Reden genoeg om de weersverwachtingen en waarschuwingen goed in de gaten te houden. Vooral de watersporters zijn kwetsbaar door het grillige karakter van de buien.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier aan de kust momenteel keiharde knallende onweer en enorme hoosbuien! 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Hier aan de kust momenteel keiharde knallende onweer en enorme hoosbuien!
Gister was het er (Den Haag neem ik aan) anders nog heerlijk weer
Edit: O, het onweer heeft zojuist ook het midden van het land bereikt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Edit: O, het onweer heeft zojuist ook het midden van het land bereikt.
En een minuut later is het al 500 meter oostelijk. Bijna het einde van Mystic Pizza gemist, omdat ik de ramen dicht moest doen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
En ik moest net wat grofvuil buitenzetten. Toen ik boven was hoosde het nog, toen ik eenmaal het trappenhuis uitliep was 'de storm' reeds langs getrokken.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3291 votes
Net een half uur over de snelweg gereden, heb me niet vaak zo onveilig in de auto gevoeld...
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
In het Westen is het heel kortstondig heftig geweest. Misschien maar 10 minuten.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
In het Westen is het heel kortstondig heftig geweest. Misschien maar 10 minuten.
Hier in Den Haag heeft het zeker wel een half uur geonweerd hoor.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Toch woon ik maar op 20 km verderop! Ach, misschien was het wel een half uur... Ik zag voor ´t eerst dating in het donker of hoe je dat ook moet noemen. Leuk programma!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Tot nu toe nog geen druppeltje regen gezien hier in het Brabantse land maar een blik op buienradar belooft nog heel wat voor vannacht...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hier begint het gedonder weer vrolijk opnieuw. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Gaaf, laat maar komen. Extreem weer is tof.
Heb vooralsnog niks gemerkt (Midden-Midden Nederland hier), al begint het nu wel wat raar te waaien. Maar aan de buienradar te zien gaat het allemaal net voorbij.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Hier helemaal niks. Nog steeds geen wolkje aan de lucht...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hier helemaal niks. Nog steeds geen wolkje aan de lucht...
Hier in brabant nog steeds niks en geloof dat er ook niks komt.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Hier in de Vlaamse Kempen ook geen extreme hagelbuien...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hier heeft het enkele uren terug bijzonder hard geregend en geonweerd, soms zo fel dat het net daglicht leek.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Net vielen er hagelstenen met een diameter van zeker 5 cm. Leek of de ramen het op elk moment konden begeven. Gelukkig was het maar van korte duur.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ook hier is het nu angstaanjagend hard aan het hagelen en bliksemen. Er is gewoon geen enkele auto op de baan en ik woon vlak aan een ringweg.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Hmm. er was 1 dermate harde knal dat alle deurbellen in m'n appartementencomplex afgingen en pas paar minuten later ophielden.
. Niet zo fijn midden in de nacht.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Toen ik wakker werd vannacht, was mijn kamer voortdurend verlicht. Ik heb heftige stormen meegemaakt, maar niet dat er zoveel bliksemflitsen achter elkaar waren.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Toen ik wakker werd vannacht, was mijn kamer voortdurend verlicht. Ik heb heftige stormen meegemaakt, maar niet dat er zoveel bliksemflitsen achter elkaar waren.
Het is allemaal goed gegaan jongen, gaat het nu weer een beetje?