- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Toen ik wakker werd vannacht, was mijn kamer voortdurend verlicht. Ik heb heftige stormen meegemaakt, maar niet dat er zoveel bliksemflitsen achter elkaar waren.
Dat had ik precies zo echt heftig
Het is allemaal goed gegaan jongen, gaat het nu weer een beetje?
Haha voor sommige is het heftig ja
zelfs ik had zo iets van wow
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Het is allemaal goed gegaan jongen, gaat het nu weer een beetje?
Ik woon op 2 minuten van Rotterdam (zie filmpje Kos), dus ik ben nog wel een beetje bang. Kom je me trootsten?
Prachtig, die auto die omkeert...
Zonder gekkigheid. Ik ben gek om zulk weer. Ik kan er lang naar kijken.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
2:24 is wel heftig.
Mooi ja. Ik kan niet goed zien waar het is, maar het kan zomaar zijn dat het de dijk is die ook vlakbij ons huis ligt.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
kan me ook niet herinneren dat ik dit heb meegemaakt in ons kikkerlandje, nooit zulke grote hagelstenen gezien hier, en idd. het bleef maar donderen, echt een paar uur lang! vond het wel top eigenlijk. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Mooi ja. Ik kan niet goed zien waar het is, maar het kan zomaar zijn dat het de dijk is die ook vlakbij ons huis ligt.
Toch weer een Dijk die jullie red he?
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
kan me ook niet herinneren dat ik dit heb meegemaakt in ons kikkerlandje, nooit zulke grote hagelstenen gezien hier, en idd. het bleef maar donderen, echt een paar uur lang! vond het wel top eigenlijk.
In Ridderkerk zijn vaker hagelstenen gevallen zo groot als golfballen en zelfs tennisballen. Elke auto had enorm veel schade toen. In 1998 was dat. Ik snel mijn scooter in de schuur zitten en tientallen hagelstenen in mijn nek gehad. Ik heb er nog een paar doodgelegd in m'n nek.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Die dijk heet trouwens de Don Dijk. Toevallig.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
In Ridderkerk zijn vaker hagelstenen gevallen zo groot als golfballen en zelfs tennisballen. Elke auto had enorm veel schade toen. In 1998 was dat. Ik snel mijn scooter in de schuur zitten en tientallen hagelstenen in mijn nek gehad. Ik heb er nog een paar doodgelegd in m'n nek.
Wolkbreuk 22 juni 2008, boven Veendam. Dit is een partytent van een kameraad en die gaten komen door hagelstenen:

Wicked.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2363 votes
Haha. Volgens mij heeft je maat gewoon een ruige party gehad.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nou, hier in Bennekom (Nederland-centraal) helemaal nergens last van gehad. Ergens wel jammer.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nou, hier in Bennekom (Nederland-centraal) helemaal nergens last van gehad. Ergens wel jammer.
Het was wel iets om mee gemaakt te hebben.
Ik was vanacht 00.00 thuis van mijn werk en om 3.30 begon het ineens zo hevig te onweren.
In eerste instantie had ik echt niks verwacht.
Och het zal nog wel vaker komen in nederland.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik was gisternacht lekker aan het gamen toen ergens vlakbij de bliksem insloeg en alles opeens uitviel. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik was gisternacht lekker aan het gamen toen ergens vlakbij de bliksem insloeg en alles opeens uitviel.
Zo zo en is er niks kapot, hoop het niet voor je.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Nee, maar ik had nog niet gesaved dus ik kan denk ik weer helemaal opnieuw beginnen. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nee, maar ik had nog niet gesaved dus ik kan denk ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Oke gelukkig niks kapot.
Alleen dat je niet gesaved hebt is ook balen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
/me heeft overal doorheen geslapen
Dat is knap als je dat kunt, ik kan dat echt niet.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mja, ik hoor net dat het hier dus ook gewoon hard is gegaan. Heb niks gemerkt.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Hier in Amsterdam ging het er in ieder geval behoorlijk heftig aan toe.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Tot nu toe nog geen druppeltje regen gezien hier in het Brabantse land maar een blik op buienradar belooft nog heel wat voor vannacht...
Yep, buienradar is cool
Wat een geflits en gedonder hier vannacht en dan is het episch centrum van de storm nog niet eens over Tilburg getrokken.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nou, het was toch een storm van epische proporties 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Yep, buienradar is cool
Wat een geflits en gedonder hier vannacht en dan is het episch centrum van de storm nog niet eens over Tilburg getrokken.
Nee precies en in tilburg ging het al hevig tekeer
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Nou, het was toch een storm van epische proporties
Epileptische proporties, met al die flitsen.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik gun iedereen het lekkere weer hoor.
maar hier op me werk is het niet vol te houden.
echt bizar want ik ben wel want gewend.