- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Er is nog hoop Mel. Ik ben ook op mijn 14e begonnen met roken en gestopt op mijn 25e. Ik ben er inmiddels 7 jaar vanaf! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toen wij net 2 weken open waren (26 maart 2010 was de opening) toen kwamen ze meteen al controleren op het rookverbod. Wij hebben een rokersruimte, dus dat was allemaal in orde. Vanaf toen hebben we meteen het rookverbod genegeerd. We dachten: 'Ze zijn pas geweest, die komen echt niet meer terug.' en daar hadden we gelijk in.
Dus eigenlijk is er bij ons alleen de eerste twee weken niet gerookt, daarna wel gewoon.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Er is nog hoop Mel. Ik ben ook op mijn 14e begonnen met roken en gestopt op mijn 25e. Ik ben er inmiddels 7 jaar vanaf!
Erg knap van je!
Ik hoop binnenkort je voorbeeld te volgen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zal de politie inlichten
.
Haha, dat is nu te laat. Het rookverbod voor kleine café's (waar wij nog nét onder vallen), zonder personeel, is opgeheven! 
JulesTMNT
-
- 286 messages
- 198 votes
Cola is mijn grootste verslaving aller tijden. 
Ook internetspelletjes kunnen heel erg zijn als je er eenmaal aan begint, met Tetris en Bubble Game als het toppunt. Films, muziek e.d. zijn nog net geen verslaving, maar heel veel scheelt het niet meer.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Het spelletje Angry Birds
Whaha jij ook al?
Speel het zelf ook elke dag een uur of 2. 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Whaha jij ook al?
Speel het zelf ook elke dag een uur of 2.
Je moet tiny wings is uitproberen, erg slecht voor je studie die spelletjes 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Oh echt? Ben ook een grote chips-liefhebber, maar dit. yak! Evenals die babi-pangang of mango/chili die je eerder had als keuzes, alleen die pepperoni kon er nog mee door, maar verder: smakeloze zooi is het!! Paprika uitgezonderd natuurlijk. 
OT: Best een hoop dingen, maar Cola schiet me altijd het eerst te binnen! Dus geen Sinas, Seven-up, Cassis of andere frisdranken. Ook een van de weinige dingen waar ik echt waarde aan het merk hecht en het verschil goed proef. Geen Pepsi voor mij en al helemaal geen b-merken (oa lidl, aldi) gewoon CocaCola en het liefst goed koel of het nu zomer of winter is! Daar gaat makkelijk anderhalve liter in de week van doorheen, harstikke slecht natuurlijk, vooral voor je tanden en de lijn (heb inmiddels een colabuik en weiger nog steeds light te drinken, want dat is ook niet om te zuipen) maar goed zo heeft ieder z'n zondes (heerlijk om daar altijd op terug te kunnen vallen, als je het even niet meer weet
) Nog wel even een bescheiden ode natuurlijk:

SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
1,5 liter per week is toch niet veel? Dat is nog geen glas per dag. Dat is toch niet echt een verslaving te noemen dan?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes

Misschien niet te beste verslavingen maar ach...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
inderdaad (wel duur)
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
1,5 liter per week is toch niet veel? Dat is nog geen glas per dag. Dat is toch niet echt een verslaving te noemen dan?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes

B-merken vind ik dan wel weer te pruimen.
Die AH-cola is wel het lekkerst eigenlijk. Vooral als je een lange rit onderweg naar huis moet doen met de bus en dan even zo'n lekker 0,5 liter flesje wegwerken (of 2
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mergpijpjes, daar kan ik me misselijk aan eten. Erg lekker.
Al vind ik een 'vette snack' vaak toch lekkerder dan zoetigheid. Geen echte verslaving, maar ik laat me hangen voor een broodje kroket en dit gaat er ook altijd wel in.
Krijg er trek van.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Heb een keer drie pakken opgegeten.
Maar nu moet ik ze zelf kopen want me moeder vind het ongezond dus koopt ze die niet meer.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Kan best dat je verslaafd bent aan een bepaald soort eten, maar ik hoop dat nu niet iedereen hier foto's gaat posten van wat hij/zij lekker vindt
.
OT: niemand hier die zich kapot snuift, spuit, slikt, zuipt, al z'n geld op gokt of 24/7 achter de pc zit?
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes

De gele variant. Eten zo lekker weg. 
Heb er nog wel een aantal bioscoopkaartjes aan over gehouden. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Najah, zo zit dat bij mij ook hoor.
Elke dinsdag na school even een enorme bak kapsalon halen met veel knoflooksaus en geen sla.
en elke keer na praktijkdag op school is het voor mij snackdag en dan gaan er minstens 3 snacks in (of 2 snacks met een bakkie patat, meestal oorlog) maar 1 daarvan is altijd wel een berehap.
En als ik vrije tijd heb (wat ook best vaak gebeurd) frituur ik een stuk of 6 frikandellen of soms ook kaassoufles en zit die weg te kniezen bij een film.
Ook een patatje gaat er dan wel in en vaak ook bitterballen. Nadeel is dat je stront de volgende dag zo naar frikandellen ruikt. 
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Mijn verslavingen:
Gamen (X Box 360)
Vet eten (broodjes frikandel,kroket of gehaktbal)
Voetbal kijken (Feyenoord
)
Films kijken/downloaden. (niet echt een verslaving, maar doe het regelmatig)
OSM
De meest obscure/goedekope/slechtste horrorfilms kijken.

.