- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Vroeger had ik op school met Duits altijd een geweldige leraar. Ik was dan ook zijn oogappeltje. 
Maar anyway, we gingen altijd 1x in de week zogenaamd ''vetbekken'' tijdens de les. Dan kwam de frituurpan uit de kast, de kroketten, frikadellen en patat en was het smullen geblazen!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Hmm köstlich... Pommes frites mit fleisch-rollen und kroketten am morgen!
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Hoewel, mij kun je ook midden in de nacht wakker maken voor Chinees!
's-Morgens, 's-middags, 's-avond, het maakt mij niet uit.
Yep, mij ook. Chinees. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, geweldige smiley Brix. Zo voel ik me ook vaak. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
De opmerkingen daarover (van jou- en andere users) in het ' welke films...' topic inspireerden mij. Een heel bekend, en vaak terugkerend gevoel 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoe harder je roept dat je niks meer koopt, hoe meer je er naar op zoek gaat. Maargoed, zolang het niet de spuigaten uitloopt moet het kunnen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De verslaving is voor mij niet eens het kopen, maar meer het snuffelen ernaar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar als je iets gesnuffeld hebt wat je leuk vindt, moet je het ook direct kopen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De aanleiding van het snuffelen is dat ik het uiteindelijk koop ja 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan ook uren snuffelen of op internet wat rondkijken en dan uiteindelijk niets kopen. Ik hou me overigens wel goed aan de afspraak met mezelf. Maximaal 30 dvd's kijkachterstand. Dus ik moet eerst films kijken voordat ik weer een nieuwe koop. 
Mijn grootste verslavingen naast films zijn: Frisdrank, Sigaretten & Dummy's (ja, die kleine rondje snoepjes in die doosjes
)
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mijn grootste verslaving naast films is: Sigaretten.
?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Helaas echte sigaretten. Zag toevallig gisteren dat de pakjes weer duurder gaan worden, dus ik moet er echt maar eens over gaan denken om te stoppen. €5,20 voor 19 sigaretten gaat zelfs mij een beetje te ver.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Roken is slecht voor je en je mond gaat er nog van stinken
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk dat iedereen wel snapt dat het slecht is en dat je ervan gaat stinken.
Maar als je als stomme puber zo stom bent om eraan te beginnen, zie er dan maar eens vanaf te komen. Ik heb al wel 100 keer geprobeerd te stoppen.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Gelukkig ben ik wel gestopt
al meer dan een half jaar.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hoe oud was je dan toen je begon met roken? Ik begon toen ik 14 was, maar jij stopte toen je 13 was? 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ik begon op me 13e maar ik heb maar 2 maandjes gerookt ofzoiets
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, dan is stoppen natuurlijk ook niet zo moeilijk. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je man rookt zeker ook mel? Dan is het al weer lastiger om te stoppen natuurlijk.
En met een café zit je er ook middenin. Maar je moet maar denken, elk pakkie peuken is een leuke dvd(waar je veel langer wat aan hebt).
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Mijn man rookt niet nee, dus opzich zou dat nog wel te doen zijn. Maar het café is het grootste probleem. Vooral doordeweekse dagen, want dan is het niet zo druk. Als er dan een paar mensen aan de bar zitten te roken, steek je de ene na de andere op. Bij veel andere banen heb je tijdens werktijd vrij weinig tijd om een sigaretje te gaan roken, dus dan zou het al wat gemakkelijker zijn geweest denk ik.
edit: Hoe langer ik erover nadenk dat elk pakje een dvd is, hoe dommer ik roken ga vinden. 1,5 dvd per dag kopen zou ik ook zeker niet verkeerd vinden! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Klandizie weer toegenomen nu er gerookt mag worden Mel?