• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Verslavingen

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Gelukkig niet. Ik fluit altijd van een veilig afstand.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Minotaures wrote:

Nee, maar ze kunnen je wel verdomd veel pijn doen als ze tegen je botsen

Ouch.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hi, my name is Eline and i'm an addict.

(afbeelding)

Eindelijk van het nagelscheuren af. Alsof er een wereld voor me open ging, ik herontdek mijn vrouwelijke kant! Nagels lakken is therapie!

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ik ben echt een tv junk,verslaafd aan series en films daarnaast ben ik vreselijk verslaafd aan koffie

en helaas een nicotine verslaving.

ik begin nu ook al een internet verslaving te ontwikkelen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Rumble op m'n iPhone! Als iemand me wilt uitdagen, mijn nickname is Jordouken

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

FillumGek wrote:

Rumble op m'n iPhone! Als iemand me wilt uitdagen, mijn nickname is Jordouken

Probeer Woordjacht is. Speel je tegen 1000 man online.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

(afbeelding)

Zo erg Ben al ruim een week hiermee bezig. 2 tot 3 blikjes per dag.

Niet zo superveel, maar lekkerder dan normale Pepsi.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Pas je wel op de lijn, Minotaures?

En waarom geen Coca-Cola? Dat is en blijft met afstand de lekkerste cola (in mijn opinie).

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Mwa, qua eten is het best goed. Ik eet heel veel groente en fruit. En zo nu en dan beweeg ik ook (lopen enzo.). Verder ben ik geen dikkertje hoor, 1,76 met 78 kg is best ok. Althans, lijkt mij.

Coca is best lekker, alleen vind ik de plasic flesjes niet zo lekker, de meeste hebben geen cola smaak en veel prik. In dit geval liever blikjes of kleine flesjes.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Minotaures wrote:

Verder ben ik geen dikkertje hoor, 1,76 met 78 kg is best ok. Althans, lijkt mij.

Vind ik nogal aan de zware kant eigenlijk, voor je lengte. Volgens mij ben je ook nog niet zo oud..

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

23.

Wat is een wat betere gewicht? Rond de 74?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat is een bmi van rond de 25 volgens mij, dus inderdaad iets te zwaar voor je lengte.

BMI-meter | Voedingscentrum

Rond de 75 kg zou prima zijn voor jou.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ik ben 1.88 en ongeveer net zo zwaar als jou. Dat scheelt nogal. 74 / 75 kg pas idd beter bij je lengte.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat die BMI-meter aangeeft dat je te zwaar bent wil niet zeggen dat je dik bent. Met lichaamsbouw en bot- en spiermassa wordt namelijk geen rekening gehouden. Eerder dit jaar ben ik behoorlijk ziek geweest en flink afgevallen. Ik was vreselijk mager maar m'n BMI was prima. Nu ben ik 20 kilo zwaarder en balanceert m'n BMI op het randje van het toelaatbare, maar voel ik me veel beter en zie ik er ook gezonder uit.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Mensen zijn tegenwoordig helemaal geobsedeerd als ze wat te zwaar zijn.

Zelf ben ik ook niet mager maar ook niet moddervet ofzo, maarja een buik heb ik nou eenmaal.

Dan heb je altijd van die mensen die dan gelijk denken van ach, die eet schijnbaar iedere dag een shoarma schotel en meer van die kortzichtigheid maar sommige dingen kun je zelf ook niet zo gek veel aan doen.

Ja door sport enzo, maar dat moet je ook liggen. Zoiets wordt tegen magere mensen nou nooit eens gezegd terwijl sport altijd gezond is mits het niet te overdreven wordt natuurlijk!

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Is sporten altijd wel zo gezond? Moet je kijken hoeveel sporters jaarlijks medische behandeling nodig hebben. Met regelmatig wandelen en/of fietsen of zoiets kom je ook al een heel eind en je loopt er niet zo snel blessures van op.

Oh, om even on-topic te blijven, ik ben verslaafd aan koffie.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Jimmiie wrote:

Is sporten altijd wel zo gezond?

Nee zeker niet, overdaad schaad..
Jimmiie wrote:

Met regelmatig wandelen en/of fietsen of zoiets kom je ook al een heel eind en je loopt er niet zo snel blessures van op.

Klopt, alleen ik beweeg gewoon veels te weinig dat is mijn *zonde*

Jimmiie wrote:

Oh, om even on-topic te blijven, ik ben verslaafd aan koffie.

Koffie is beter dan Alcohol Dat is mijn Weekend-verslaving haha

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Mescaline wrote:

(quote)
Nee zeker niet, overdaad schaad..
(quote)

Klopt, alleen ik beweeg gewoon veels te weinig dat is mijn *zonde*

(quote)

Koffie is beter dan Alcohol Dat is mijn Weekend-verslaving haha

Ook als het gaat om een kop Bialettie koffie per dag/om de dag?

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik heb ook aanleg om te zwaar te worden. Maar ik heb ook een bovengrens zeg maar, wordt niet zwaarder. Komt ook doordat ik gewoon deels zwaar werk doe en de hele dag sta en enorm veel loop op het werk. Toch ben ik te zwaar naar mijn zin....109 kg. Met een lengte van 1.98 en gewoon een grote kerel....dus het valt niet zo erg op .

Zo'n 6 jaar geleden toen mijn vrouw dacht dat het gras elders groener was en het gevecht om onze zoon begon ben ik behoorlijk afgevallen. Veel minder eten en vooral stress (enige stress die ik ooit gekend heb denk ik) deed wonderen. Toen ik dat zelf in de gaten kreeg ging ik weer wat aan gewichten sleuren, hardlopen, veeeeel minder cola drinken...onder het mom van nu of nooit, houden zo, toch niet iets dat goed uitpakt...ik woog op een gegeven moment 94 kg. Nou ja, 9 maanden later weer een leuke dame leren kennen, jaar later samenwonen, gezellig op de bank, knabbeltje er bij, cola smaakte ook weer beter (echt verslavend) en de strijd om zoonlief had ik ook "gewonnen". En nu dus weer 15 kilo verder. Mijn vriendin ook trouwens. Ik zeg wel eens lachend dat we maar even flink ruzie moeten maken, uit elkaar gaan, wat afvallen en dan weer terug.......maar dat is hem ook niet helemaal natuurlijk .

Als ik trouwens wel eens ergens bereken wat mijn ideale gewicht is kom ik altijd op zo'n 85 kilo uit. Nou, ik kan je vertellen dat als ik 85 kilo weeg ik toch echt niet gezond ben, dat zou echt niet goed zijn. Die 94 was al erg laag kan ik je zeggen. Ik moet gewoon net onder de 100 zitten en dan is het eigenlijk prima.

Dat bereiken is in mijn geval geeneens moeilijk eigenlijk. Ik moet gewoon wat gaan hardlopen, beetje normaal eten (zonder overdreven er op te letten) en minder, minder, minder cola.....100% zeker dat dat een dikmaker is. Nu nog de zin vinden om te gaan lopen en die cola eens meer laten staan. Als ik dat niet drink heb ik een avond knallende koppijn gewoon....het is echt verslavend, maar daarna is dat ook over, dus valt het ook wel weer mee.

Dus mijn verslaving.....naast het kopen/kijken/genieten van strips, boeken, films, muziek en games.....is cola. Verder niks eigenlijk.....ja, sex...maar ik ben een man, dat komt standaard met het pakket zeg maar.

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

bij mij in het weekend xtc en speed

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

starwars321 wrote:

daar ben ik ook niet al te vies van.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

starwars321 wrote:

Geen verslaving toch? Of weet je niet wat je met jezelf moet doen als je een weekend een keer niet gebruikt?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Xtc & Speed zou ik nooit aanraken, ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

Maar ik ga niet verder als alcohol dan, en een jointje op zijn tijd.

Fortune

• 4311 messages
  • 2769 votes

Xtc kan ik eigenlijk wel aan iedereen aanraden om een keer te doen. Speed is eersteklas rommel waar je snel van aftakelt.

Ook geen mescaline op zijn tijd?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3219 votes

Haha, nee ook geen Mescaline nee

Maar Xtc, mja als je van de visuele trips hou misschien? vind ik zelf maar niks.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Je moet best veel wegwerken wil je gaan hallucineren van MDMA, dan kun je beter MDA gebruiken. En de visuele hallucinaties zijn dan alsnog redelijk beperkt. Bij MDMA had ik wel eens tegen 't eind van de nacht, dat ik alles als het ware plat ging zien. 2d ofzo. Meer eigenlijk niet. Voor de echte visuele trips moet je eerder bij LSD en paddo's zijn denk ik (met beide zelf geen ervaring overigens).

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Nieuwe verslaving voor me :

Een glas hete Limburgse koffie. (met natuurlijk Elske erdoorheen ) Ik kan er in de stad er gewoon geen genoeg van krijgen en thuis mis ik het ,omdat ik hier de spullen er niet voor heb.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Nu we het toch over afvallen hebben, ik ben verslaafd aan sporten.

Zo'n 9 maanden geleden heb ik voor mezelf besloten om flink aan mijn lichaam te gaan werken, omdat ik gewoon veel te zwaar was. Ik was toen al 10 kilo afgevallen maar wilde eigenlijk naar mijn streefgewicht 85kg. Ik woog toen der tijd 120kg met een lengte van 184cm. Veel te zwaar dus!

Ik heb de laatste 4 jaren 2 zware operaties gehad waardoor ik in die tijd zo'n 20 kilo ben aangekomen door gewoon weg geen beweging te hebben gehad en alleen maar in een rolstoel te hebben gezeten. Voorheen sporte ik ook regelmatig maar was ik toch te zwaar ik heb me dus na mijn herstel direct weer aangemeld op mijn vorige sportschool en ben beginnen te knallen!

Van te voren heb ik mijn lichaam medisch laten testen zodat ik wist waar mijn sterke en zwakke punten lagen op het gebied van sporten/stofwisseling en voeding. Ik ben heel veel gaan lezen over voeding en heb mezelf toen een voedingsschema opgesteld. Nu 9 maanden later ben ik ruim 43 kilo afgevallen en ben al over mijn streefgewicht heen waar ik echt super blij mee ben. Ik heb er keihard voor moeten knokken maar het is wel een super beloning geweest die ik ervoor terug gekregen heb.

Nu ben ik 4 dagen in de week in de sportschool te vinden en voel ik mij eigenlijk belabberd als ik op een dag dat ik mij verplicht voel om te gaan niet gegaan ben. Het is eigenlijk van een hobby naar een passie gegaan en wil er nu ook voor gaan studeren om Personal Trainer ed. te worden zodat ik mensen met hetzelfde probleem dat ik gehad heb ook te kunnen helpen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.