- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
De goeie ouwe tijd dat je wiet kocht en je dacht hey wat is het toch plakkerig. Dan was het bewerkt met haarspray.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bij ons in het café kwamen er verschillende mensen die van bier gewoon leuk dronken werden, maar zodra er sterke drank in kwam (vooral met whiskeycola-drinkers) werden ze agressief. Verschillende mensen hebben bij ons dan ook een 'sterkedrankverbod' gehad en toen geen problemen meer gehad met vechten oid van die mensen. Waren trouwens vooral 30+ en 40+ mannen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maar heeft dat dan niet meer te maken met de 'snelheid' waarop iemand drinkt. Het percentage alcohol in whisky is hoger, waardoor je misschien ongemerkt in een kortere tijd meer alcohol binnenkrijgt dan wanneer je bier drinkt? Ik kan me voorstellen dat het harder aankomt, waardoor je anders reageert.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb geen idee waar het mee te maken had, maar bij sommige personen kon je duidelijk verschil merken. Anderen hadden er weer totaal geen last van. Sowieso is het raar om te zien hoe mensen reageren op alcohol vind ik. De een reageert zoveel anders dan de ander.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Zowaar al 3 pagina,s achter elkaar met enige inhoud over het onderwerp. 
Jullie gaan vooruit mm ers.!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zowaar al 3 pagina,s achter elkaar met enige inhoud over het onderwerp. 
Jullie gaan vooruit mm ers.!
Alleen jammer dat jij daar nu weer afbreuk aan doet door deze overbodige bijdrage. Zeg dan niets.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
Ik bedoelde het niet eens sarcastisch, ik heb eerder in deze thred al eens geschreven over dat waar de meeste mensen het hier over hebben niet over verslavingen gaat. En nu dus wel al meer dan 3 pagina,s zodoende.
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Ben benieuwd wat mensen van dit filmpje vinden van Charles Bukowski; schrijver, poëet maar vooral bekend omdat hij grote hoeveelheden alcohol in zijn keel gooide.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Dr. Foots en Autodrop Cadillacs blijven verslavend. Er gaan keren voorbij dat ik ze niet koop als ik ze zie (en als ik niet genoeg van thuis heb liggen).
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Autodrop he? Hetzelfde heb ik een beetje met Engelse drop 
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Van Engelse drop kan ik ook niet afblijven. Net als nougatblokjes rijk gevuld met nootjes.
Daarbij nog de subway , natuurlijk films(omdat ik een normale avond niet anders weet te opvullen) en games.
En weet zeker dat komende week de nonnevotten niet veilig bij me zijn. En dan nog al dat snoep wat je krijgt tijdens de optochten.
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Subway ben ik toevallig een keer geweest, vorige week nog. Vond het wel lekker, maar veels te duur om veel van te eten 
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Is ook maar 1x per week en dan pak ik me lekker de sub of the day. Helaas voor mijn beurs ligt de Subway wel ongeveer naast de school. Hoef maar 2 gebouwen ver te lopen en ik ben er. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
2x de cheese steak genomen en 1x de chicken teriyaki. Best lekker, maar zeker duur. En hun drank is ook wat je niet makkelijk kan vinden (zoals Mountain Dew).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Chicken Teriyaki
Nu zo duur is het toch niet? Ik eet er hier regelmatig één in Antwerpen maar ik maak er dan altijd een menu van met een cola en nog een extra koekje en ik heb er toch altijd genoeg mee.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Subway is echt heerlijk. Ik neem eigenlijk altijd de Chicken Bacon Ranch
Maar echt heel goedkoop is het ook niet hoor, maar voor af en toe is het goed te doen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
In Amerika at ik iedere dag een footlong, ideaal als je steeds onderweg bent en geen zin hebt in continu de Mac of duur uit eten gaan. Oven Roasted Chicken was toen wel mijn favoriet. Ben nog nooit in een Nederlandse Subway geweest, binnenkort maar eens doen. Erg lekker!
Fortune
-
- 4311 messages
- 2769 votes
Chicken Teriyaki
Nu zo duur is het toch niet? Ik eet er hier regelmatig één in Antwerpen maar ik maak er dan altijd een menu van met een cola en nog een extra koekje en ik heb er toch altijd genoeg mee.
Ben je toch iets van 8 euro kwijt. Als je het elke dag wil eten als lunch dan ben je gewoon duur uit, vergeleken met wat halen bij de Bakker Bart of Albert Hein.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik weet in ieder geval wat ik ga doen bij mijn volgende winkelcentrum bezoekje 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Toch nog steeds verslaafd aan wordfeud! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vind het maar een *$#spel, maar dit omdat ik er niet goed in ben.
Cameo
-
- 126 messages
- 0 votes
Ik ben verslaafd aan verslavingen, maar met mate.
Wordfeud? Weleens van gehoord, maar geen flauw idee wat het is.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Haha, dan is het geen verslaving ook als je het met mate kan blijven doen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Waar ik mezelf betrap - en vrienden - mij op betrappen is dat ik vaak fluit of iets mompel in de zin van 'Jezus Christus'. En dat tegen een mooie auto (zie: Audi, Mercedes-Benz, BMW), een dikke motor of een prachtige vrouw/dame. 2/3 keer gaat het om een auto...
Mijn verslaving is dus naar mooie auto's fluiten (geen pfiet-pfiew)...
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Wel handig. Auto's kunnen niet in je gezicht een klap geven of gekwetst worden 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Nee, maar ze kunnen je wel verdomd veel pijn doen als ze tegen je botsen 
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik ben verslaafd aan verslavingen, maar met mate.
Wordfeud? Weleens van gehoord, maar geen flauw idee wat het is.
Is gewoon scrabble op een mobieltje.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nee, maar ze kunnen je wel verdomd veel pijn doen als ze tegen je botsen
Al vaak aangereden na het fluiten dan?